За вътрешните полети положението в момента е оптимално. Няма начин да има друга линия, която да носи печалба.
Иначе да, лоу-кост компаниите създават пазар, но той не е неограничен. И не е възможно да се развива между всяка избрана двойка летища. Съвсем естествено е, че София не е ключов пазар - това, че (примерно) ти и десет твои приятели бихте използвали линия до Гданск, не означава, че такава линия има някакво бъдеще. И както някой много уместно спомена - винаги ще се намерят хора да купуват билети по 10, 20, 30 евро, но въпросът е да има и такива, които ще купуват и по 150-180 евро.
Колкото до чужбина - положението не е чак такова. Да, има много голямо разнообразие, но както и в България трябва да се планира от рано. Мога да ти гарантирам, че за 10-20 евро никакъв сити брейк не можеш да направиш, защото само трансфера от и до летището ти струва повече (ако говорим за Райънер; ако говорим за останалите, то техните билети почват от по-високи ценови равнища).
И въпреки, че и преди съм го споменавал, ще се повторя - не забравяйте, че компаниите са създадени за да носят печалба и да създават стойност. На авиокомпанията не й е все едно дали самолетът е пълен на 90% по дестинация XY или е също толкова пълен по дестинация AZ. Ако беше все едно, то Мюнхен София щеше да се обслужва от А330
