harrier написа:Доста ще трябва да се разбързат, ако искат да получат въпросните слотове.
Topfly написа:Малев спря да лети, но сайта на България ер и някои резервационни системи продължава да продава билети за несъществуващи полети....alex_2 написа:Очакваше се.. А кой ще поеме пътниците , които са си купили билети? Не виждам кой ще им върне парите..
Унгарската държава е отделила около 7 милиона евро да обезщети и премаршрутира пътниците които трябваше да пътуват днес и през следващите 3 дни. Останалите могат да си искат парите от банката (ако са платили с кредитна карта) или от туристическата агенция продала им билетите.
PAV1 написа:Здравейте!
Ще Ви бъда много благодарна, ако ме насочите с коментарии как да процедирам!
Билета съм си го закупила от Варненска агенция, която ме уведоми 10 дни преди полета, че такъв няма да има.
Не ми бе предложен друг полет. Вече шест месеца не ми връщат сумата, която съм заплатила за билет.
Topfly написа: По решение на IATA от преди две седмици закупилите билетите през агенция в периода 15-ти-30-ти януари ще си получат напълно обратно парите от агенцията, след като IATA им преведе парите.
Кога е купен билета и как е платен? Ако плащането е направено с дебитна или кредитна карта, има възможност да се подаде жалба към банката, че услугата не е получена и банката е длъжна по договор да върне парите.
PAV1 написа:Topfly написа: По решение на IATA от преди две седмици закупилите билетите през агенция в периода 15-ти-30-ти януари ще си получат напълно обратно парите от агенцията, след като IATA им преведе парите.
Кога е купен билета и как е платен? Ако плащането е направено с дебитна или кредитна карта, има възможност да се подаде жалба към банката, че услугата не е получена и банката е длъжна по договор да върне парите.
Topfly ,
Много Благодаря за бързият и пълен отговор!
Билета е закупен на 27-ми януари 2012г. Платен е в брой в офиса на Варненска агенция.
Topfly написа:На 31-ви август IATA казаха, че имат принципното съгласие на синдика да върнат парите на пътниците платили в споменатия период, но ще имат нужда от 4-6 седмици за да уточнят списъка и ще им трябва и официално заверено писмо от синдика.
PAV1 написа:Topfly написа:На 31-ви август IATA казаха, че имат принципното съгласие на синдика да върнат парите на пътниците платили в споменатия период, но ще имат нужда от 4-6 седмици за да уточнят списъка и ще им трябва и официално заверено писмо от синдика.
Topfly,
За пореден път Ви БЛАГОДАРЯ!
Много сте полезен с коментариите си!
Има ли го официално публикувано това съгласие и къде?
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта