LOT

LOT

Мнениеот fly away » 05 Ное 2009 11:13

Тъй като не намерих такава тема другаде отварям тази.Тук можете да изказвате мнения за авиокомпанията.

П.П:Извинете ме ако темата не е на подходящо място.
Изображение
Аватар
fly away
по-спотър
 
Мнения: 136
Регистриран на: 21 Юни 2009 19:50

Re: LOT

Мнениеот harrier » 05 Ное 2009 12:00

Пускай тема, когато имаш какво да кажеш по нея :) А ако трябва да изказваме мнения за самата компания, то темата по-добре да е в авиационния форум, а не в "Полети, билети, тарифи".
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: LOT

Мнениеот fly away » 09 Ное 2009 13:26

Извинете ме аз пък как съм я пуснал в Полети,билети,тарифи моля ако може да я преместите в по подходящ раздел.
А сега по темата ще пътувам до варшава и събирам мнения за авиокомпанията.Някой който е летял с нея може да си изкаже мнението. :mrgreen: :-D :-D :-D
Изображение
Аватар
fly away
по-спотър
 
Мнения: 136
Регистриран на: 21 Юни 2009 19:50

Re: LOT

Мнениеот adato » 19 Ное 2009 02:07

Някой знае ли дали е позволена промяна на датата на сивите билети на ЛОТ?

При позициониране на мишката върху Grey се изписва само следното:
Изображение,
а на всички останали има и текст за "Changes".

От друга страна, в описанието за Grey е записано следното:
CHANGES
ANY TIME
CHARGE EUR 75.00 FOR REVALIDATION.
THE ORIGINAL TICKET MUST BE ANNOTATED - RES RESTRICTIONS
APPLY - IN THE ENDORSEMENT BOX.


75-те евро ли е тази такса всъщност? И дали няма доплащане до цената на билета за новата дата?
adato
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 19 Мар 2008 17:25

Re: LOT

Мнениеот pepsii » 19 Ное 2009 10:44

adato написа:Някой знае ли дали е позволена промяна на датата на сивите билети на ЛОТ?

При позициониране на мишката върху Grey се изписва само следното:
Изображение,
а на всички останали има и текст за "Changes".

От друга страна, в описанието за Grey е записано следното:
CHANGES
ANY TIME
CHARGE EUR 75.00 FOR REVALIDATION.
THE ORIGINAL TICKET MUST BE ANNOTATED - RES RESTRICTIONS
APPLY - IN THE ENDORSEMENT BOX.


75-те евро ли е тази такса всъщност? И дали няма доплащане до цената на билета за новата дата?


ако има свободни места в същата класа за новите дати , плащаш само тази такса . ако не , доплащане до по високата класа + тази такса.
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: LOT

Мнениеот adato » 04 Дек 2009 15:53

Мерси. :)

Всъщност се оказа, че ако няма свободни места за същата категория билети, доплащането ще бъде:

75 EUR такса за revalidation за категорията на закупения билет (Grey) + 50 EUR такса за revalidation за следващата категорията билет (Blue) + Доплащане до цената на тази категория (Blue).
adato
спотър
 
Мнения: 44
Регистриран на: 19 Мар 2008 17:25

Re: LOT

Мнениеот makler » 25 Яну 2010 17:09

http://capital.bg/show.php?storyid=846448

Подрязани крила
Полският превозвач LOT стана поредният в региона, който търси купувач

От Константин Николов

Историята е свидетел на доста примери за компании, чиято продажба е отлагана многократно в очакване на по-висока цена или на по-добри времена, докато накрая са купени почти без пари. У нас такава съдба има злощастният бивш държавен монополист "Булгартабак", за когото преди години бяха предлагани стотици милиони евро, докато в момента капитализацията му е около 130 млн. лв., а той продължава да си търси купувач. Или на друг бивш монополист - "Химко", Враца, който беше продаден за 100 000 долара заради огромните си дългове и в крайна сметка спря да работи. Такива примери има бол, и то не само у нас, но в цяла Източна Европа.

Поредната компания в региона, която тръгна по дългия трънлив път на приватизацията, е полският национален превозвач LOT. През миналата година LOT нае услугите на инвестиционната банка Мorgan Stanley като посредник в търсенето на купувач чрез увеличение на капитала. Отсега е ясно, че процесът и постигането на добра цена ще отнемат доста време, като се има предвид състоянието на глобалната авиационна индустрия. Полското министерство на държавното съкровище обяви, че кандидатите, които проявяват интерес към LOT, са три и допълни, че сделката най-вероятно ще бъде завършена през 2011 г. "Една от заинтересуваните компании е финансов инвеститор, а има и представител на авиоиндустрията", коментира пред Dow Jones правителственият говорител Мациеш Вевиор.

Както и останалите си конкуренти от региона през последните години, LOT е в състояние на

Постоянно преструктуриране

Превозвачът отчете рекордна загуба за 2008 г. от около 300 млн. долара и дори одиторът й постави под съмнение оцеляването й през тази година. LOT не може да покрие голяма част от разходите си, а банките отказват да отпуснат нови кредити на компанията. Правителството също не може да помогне, тъй като вече я рекапитализира през 2001 г., а Европейската комисия забрани отпускането на държавна помощ. През миналата година превозвачът най-накрая закри губещото си подразделение Centralwings, а наземният му оператор LOT Ground Services обяви фалит и спря дейност през август. През октомври LOT обяви, че ще съкрати 400 от общо 3700 служители до март 2010 г. За да намали разходите си, превозвачът продаде и част от неосновните си активи като акциите си във водещата местна банка Вank Pekao.

За анализаторите поглъщането от стратегически инвеститор или сливане с конкурент е единствената възможност.

"Приватизацията на LOT блеше планирана за 2008 г., но авиокомпанията не може да бъде приватизирана в сегашното си състояние", категоричен беше Вевиор пред Dow Jones. Желанието на държавата е националният превозвач да излезе на оперативна печалба, преди да бъде предприето увеличение на капитала и навлизане на инвеститор. Според в. Gazeta Prawna купувачът трябва да извади около 75 млн. долара за контрол над бизнеса. Всекидневникът обяви, че Air Francе-KLM "опипва почвата" около полската авиокомпания, но говорител на френско-холандския превозвач отрече за интерес от страна на авиогиганта. Подобна сделка е отлична възможност за поляците, тъй като ще им предостави достъп до големи авиоцентрове като Амстердам и Париж, а оттам и възможна свръзка към континенти като Африка и Южна Америка, към които LOT отдавна се стреми. Досега като най-вероятен инвеститор беше сочен партньорът на LOT във въздушния съюз Star Alliance Lufthansa, но германският превозвач вече купи Austrian Airlines и направи Виена център на дейността си в региона.

Съдбата на LOT не се различава от тази на останалите конкуренти от региона като чешката CSA, хърватската Croatia Airlines, унгарската Malev и румънската TAROM. Повечето от тях все още са в ръцете на държавата и правителствата се опитват

Да отърват данъкоплатците

от губещите активи. Но продажбата им е изключителна трудна заради настоящата криза и липсата на някакво конкурентно предимство, с което да бъдат привлечени потенциални купувачи. Навлизането на нискотарифните авикомпании като eaysJet, Ryanair и Wizz Air в Централна и Източна Европа "изяде" голяма част от приходите на местните превозвачи, които дотогава бяха пълни монополисти по много от маршрутите. Air France-KLM направи опит да купи CSA, но се отказа през миналата година след извършения дю дилиджънс на финансите на чешката авиокомпания, като се оправда с кризата в индустрията. CSA очаква загубата й за 2009 г да достигне около 180 млн. долара. Дял от 49% в унгарската Malev беше купен преди две години от руския бизнесмен Борис Абрамович, а впоследствие активите попаднаха в ръцете на руската Внешторгбанк. Институцията иска да продаде обратно на унгарското правителство участието си в авиокомпанията, която се задъхва под дългове от около 100 млн. долара.
Изображение
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Re: LOT

Мнениеот harrier » 14 Май 2010 11:27

LOT са конвертирали част от поръчката си за Еmbraer 175 в полза на по-големия модел - E195. Доставки на четири машини от догодина.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: LOT

Мнениеот mitkobiker » 15 Май 2010 08:38

100% една от първите им линии ще бъде София :drinkers:
Говори се, че имат планове да сменят и цветовата схема- може за доставките през 2011 да са готови и с нея :!:
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ/1 CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: LOT

Мнениеот Делян » 06 Фев 2011 23:33

Embraer ERJ-190
Изображение
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: LOT

Мнениеот mitkobiker » 20 Фев 2011 12:06

Това лято ЛОТ няма да пускат нощни полети към София. Преди няколко седмици махнаха заложеното и оставиха само ежедневното пристигане в 13,55...
та в тази връзка на намаляване на честотите може да ни огрее увеличение на капацитета / Е190 ;-) ...от време на време :rolleyes:
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ/1 CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: LOT

Мнениеот randi » 12 Апр 2011 19:02

Вчера е пристигнал първият Е195 , SP-LNA да се надяваме да намине към SOF скоро :D
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: LOT

Мнениеот harrier » 12 Апр 2011 19:50

Засега не е заложен, но да се надяваме на equipment change:

http://airlineroute.net/2011/04/12/lo-e95-s11/
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта

cron