Страница 1 от 1

V Australia

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 18:11
от harrier
Този проект на Ричард Брансън явно се развива добре, защото според ATW, компанията всеки момент ще обяви поръчка за няколко B777-200LR, с които да покрива отчечките Перт-Лонон и Сидни - Ню Йорк. Втората е над 16.000км, което май би я направило най-дългата редовна пътническа линия, ако приемем, че в момента рекордът държат Singapore Airlines със SIN-LAX, SIN-EWR.

Ето как би изглеждало по права линия (разбира се, тази проекция не съответства с трасетата, просто я пускам за ориентация):
Изображение

Споменавайки SIA - интересно е и те какво ще кажат по въпроса, тъй като още при създаването на V Australia не звучаха много "доволни", явно поради опасността V Australia да се конкурира с тях (същевременно SIA държат 49% от Virgin Atlantic Airways).

Re: V Australia

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 18:58
от merlin
Поради дела на SIA във Virgin Atlantic имаше проблем при изобора на име, като избраха умното решение да оставят бъдещите клиенти да решат и така да затворят устата на SIA. Преди това са имали същия проблем при основаването на Virgin Blue и Pacific Blue.

Аз се чудя, защо са избрали 777, като при Atlantic са предпочели А340?

Re: V Australia

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 22:54
от SVG
E хайде и ти сега 2 срещу 4 кой харчи по-малко? Няма кой да бие 777 по ултра дългите линии, справка Air France.

Re: V Australia

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 23:15
от harrier
Въпросът кой харчи по-малко е един от многото, които са били аналзирани. Що се отнася до сегашните линии, обслужвани от B777-300ER - явно там са пресметнали, че този самолет би им бил по-изгоден като разходи по съответните маршрути, отколкото А340-600.

По ултра-дългите полети обаче, B777-200LR печели с доста пред А340-500. Последният подлежи на много огранчения за да достигне максималната далечина на полета .Преди SIA да го преоборудва изцяло в бизнес-класа, конфигурацията бе към 180 кресла в няколко класи, при 313 по каталог.