Страница 15 от 18

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016 08:39
от bratanov
Вече официално Belgrade – New York JFK

от вчера пуснаха продажбата на билети

ето го и разписанието от 23 юни

Flight No. Origin Departs Destination Arrives Frequency Aircraft
JU500 Belgrade (BEG) 07:30 New York (JFK) 12:00 Mon, Tue, Thu Airbus A330
JU501 New York (JFK) 14:40 Belgrade (BEG) 05:30 Mon, Tue, Thu Airbus A330

Flight No. Origin Departs Destination Arrives Frequency Aircraft
JU500 Belgrade (BEG) 12:55 New York (JFK) 17:25 Fri, Sat Airbus A330
JU501 New York (JFK) 19:30 Belgrade (BEG) 10:20 Fri, Sat Airbus A330

единственото което се различава от останалите е може би WiFi на борда и 2 чекирани багажа по 23кг в икономичка (2х32кг в бизнес)

до 24ти имат промоция с цени от 499 евро за икономическа за двупосочен, далече над основните играчи като луфтито, клм, еър франс (бг ер)....

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016 09:51
от mitkobiker
Понавързали са ги полетите. Има два дена с връзка от три часа на прибиране:
понеделник/четвъртък
София-Белград-Ню Йорк/два часа трансфер
JU 127 SOF BEG 0520 0530
JU 500 BEG JFK 0730 1200

петък/събота
Ню Йорк-Белград-София/три часа трансфер
JU 501 JFK BEG 1930 1020+1
JU 122 BEG SOF 1320 1530

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2016 22:33
от bratanov
Air Serbia увеличават капацитета по линия Белград-София това лято

през Юни-Септември ще изпълняват полетите с 86 местния Bombardier CRJ900 на Adria Airways

Самолетът ще бъде на краткосрочен лизинг при съседите от Сърбия и няма да бъде пребоядисван

Изображение

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 13:06
от mitkobiker
Уха! Вече са си заложили по разписанията. От 15 юни до София- всички дневни полети.

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 19:47
от epetkov
През юни започват да летят до Санкт Петербург, Киев и Охрид.

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 21 Апр 2016 23:11
от Делян

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 12 Май 2016 00:09
от dr_mike
Днес в Белград кацна първия А330 с който ще изпълняват полетите до Ню Йорк. http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... jork-.html

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016 09:14
от LZB123
След като екипажите на А330 трупаха опит по линиите до Подгорица, Баня Лука и Загреб, от днес започват да се изпълняват и полетите до Ню Йорк.

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 17:04
от george_mnt
Ако на някого му е интересно - бизнес класата на Air Serbia http://thepointsguy.com/2016/08/air-ser ... ss-review/

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 20:49
от b73999
george_mnt написа:Ако на някого му е интересно - бизнес класата на Air Serbia http://thepointsguy.com/2016/08/air-ser ... ss-review/


:shock: Тези ни удариха в земята.. Егати.. Не знам кой ги е купил и как е станало, но от тази клоака, която беше JAT преди 3-4 години до това си е постижение и гордост за една държава. Да се надяваме, че нещо такова може да стане и в България.

Поздрави

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 21:00
от Toni
b73999 написа: Не знам кой ги е купил и как е станало,...


Etihad

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 21:35
от concorde
Не знам за авиацията им преди години , но сърбите винаги са били преди нас във всичко , въпреки че бяха и във война 2 -3 пъти и им разбиха заводи и инфраструктура . Още помня как в началото на 90-те г. на миналият век ходихме по техниките пазари да продаваме разни стоки и от там си купувахме кенчета безалкохлоно , шоколади и вафли от обикновени магазини , които неща при нас се продаваха само в Кореком .

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 17 Авг 2016 22:25
от b73999
Toni написа:
b73999 написа: Не знам кой ги е купил и как е станало,...


Etihad


Благодаря ти за отговора, знам че са Етихад :-) попитах риторично. Все пак засега съм пилот в Ники, която също е отчасти собственост на Етихад. Спомням си когато дойдоха пилотите от Боинга им да си правят рейтинга на Ербъса при нас, имаше и наши пилоти, които летяха там, но за съжаление по това време аз бях на Ембраера.

Голяма част от по-възрастните им пилоти бяха много зле и немотивирани при преобучението, няма да забравя един по-стар капитан, който беше направил голяма каша на някъв сешън в симулатора, обърна се и каза на инструктора "Listen to me, I'm a perfect pilot, I can fly the 737 with my dick" :lol: Но иначе тези, с които се запознах, бяха страшно симпатични и добронамерени. Ма те и наще са симпатични, ако си поговориш с голяма част от хората в българските компании, ще видиш че много от тях са готини хора, и аз не го очаквах и явно не е хубаво да имаш предрасъдаци. Просто ние сме поставени в други условия, доста по-рестриктивни засега правила, свирепа конкуренция, а и дълго време сме били изолирани от западния свят, в който сега се опитваме да пробием.

concorde написа:Не знам за авиацията им преди години , но сърбите винаги са били преди нас във всичко , въпреки че бяха и във война 2 -3 пъти и им разбиха заводи и инфраструктура . Още помня как в началото на 90-те г. на миналият век ходихме по техниките пазари да продаваме разни стоки и от там си купувахме кенчета безалкохлоно , шоколади и вафли от обикновени магазини , които неща при нас се продаваха само в Кореком .


Е, по соца са били по-отворени :) Но принципно по мои наблюдения са си същите като нас, но намериха инвеститор и воля. Като дойдоха Етихад края на 2013-2014 изхвърлиха всичко от офисите, обзаведоха наново, назначиха техни хора на ръководни позиции, преди това беше по-зле от България. Но когато нещо такова тръгне добре, дава изобщо един подем и желание за развитие като цяло на страната.

Поздрави

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 18 Авг 2016 09:12
от mashine1984
Не бързайте толкова да величаете Etihad и направеното от тях. Сметките показват, че са дали 40 милиона като участие + 60 милиона евро като кредит на Air Serbia. За сметка на това сръбската държава е инвестирала над 200 милиона евро и е покрила/опростила стари задължание за близо 300 милиона. Всичкото това се случва при съотношение 51/49 в полза на сръбската държава. :lol:

Компанията има печалба от 2 милина евро за миналата година, но забележете - при държавна субсидия от 75 милиона евро... :lol:

Така че всяка една АК в региона (без Turkish и Aegean) би изглеждала добре след такива инвестиции...

Бих казал, че е по-добре че не сме ние в тази ситуация... :drinkers:

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 18 Авг 2016 14:02
от ilkosem
Между другото този 330 трябва да е на Туркиш, защото с такава бизнес класа и такава конфигурация е идвал няколко пъти тук в Барселона самолет на Туркиш.