Toni написа:b73999 написа: Не знам кой ги е купил и как е станало,...
Etihad
Благодаря ти за отговора, знам че са Етихад
попитах риторично. Все пак засега съм пилот в Ники, която също е отчасти собственост на Етихад. Спомням си когато дойдоха пилотите от Боинга им да си правят рейтинга на Ербъса при нас, имаше и наши пилоти, които летяха там, но за съжаление по това време аз бях на Ембраера.
Голяма част от по-възрастните им пилоти бяха много зле и немотивирани при преобучението, няма да забравя един по-стар капитан, който беше направил голяма каша на някъв сешън в симулатора, обърна се и каза на инструктора "Listen to me, I'm a perfect pilot, I can fly the 737 with my dick"
Но иначе тези, с които се запознах, бяха страшно симпатични и добронамерени. Ма те и наще са симпатични, ако си поговориш с голяма част от хората в българските компании, ще видиш че много от тях са готини хора, и аз не го очаквах и явно не е хубаво да имаш предрасъдаци. Просто ние сме поставени в други условия, доста по-рестриктивни засега правила, свирепа конкуренция, а и дълго време сме били изолирани от западния свят, в който сега се опитваме да пробием.
concorde написа:Не знам за авиацията им преди години , но сърбите винаги са били преди нас във всичко , въпреки че бяха и във война 2 -3 пъти и им разбиха заводи и инфраструктура . Още помня как в началото на 90-те г. на миналият век ходихме по техниките пазари да продаваме разни стоки и от там си купувахме кенчета безалкохлоно , шоколади и вафли от обикновени магазини , които неща при нас се продаваха само в Кореком .
Е, по соца са били по-отворени
Но принципно по мои наблюдения са си същите като нас, но намериха инвеститор и воля. Като дойдоха Етихад края на 2013-2014 изхвърлиха всичко от офисите, обзаведоха наново, назначиха техни хора на ръководни позиции, преди това беше по-зле от България. Но когато нещо такова тръгне добре, дава изобщо един подем и желание за развитие като цяло на страната.
Поздрави