Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
21 Авг 2016 00:50
от ilkosem
Значи е вероятно да използваме на мокър лизинг 330 на Итихат?
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
26 Окт 2016 13:10
от silversurfer
AIR SERBIA ЩЕ ОБСЛУЖВА ПОЛЕТИТЕ СИ ДО ХАМБУРГ ЦЕЛОГОДИШНО
http://www.chronicle.bg/avio/air-serbia ... ogodishno/Air Serbia, националната авиокомпания на Република Сърбия, ще разшири полетите си до Хамбург от сезонно до целогодишно обслужване. Промяната е инициирана в резултат на силното представяне на маршрута през летния сезон.
От 4-ти октомври тази година авиопревозвачът ще изпълнява три полета седмично до най-големия пристанищен град в Германия население от над 1.8 милиона жители. Освен това по маршрута авиокомпанията ще представи своя нов, по-голям Airbus A319, който е с капацитет от 128 места.
Новият Airbus A319 ще замени настоящата услуга, извършвана от 86-местния Bombardier CRJ-900, нает от Adria Airways. Промяната ще доведе до увеличаване на седмичния капацитет от места с 12 на сто до 768 места, като пътнищите ще могат да се възползват и от възможността за резервиране на билети в бизнес класа.
Дане Кондич, главен изпълнителен директор на Air Serbia, коментира:
„Първоначално стартираща като лятна услуга, линията до Хамбург бързо се установи като ценна дестинация, със силно затоварване.“
„В резултат на своята изключителна ефективност, ние решихме да разширим полетите до Хамбург до целогодишна услуга, предлагайки на нашите пътници по-голям избор и удобство при пътуване до този известен пристанищен град, който е един от най-големите морски търговски центрове в Европа.“
„Нашия директен полет от Белград до Хамбург отнема само два часа и е в подходящо време, за да предложи бързи връзки в сръбската столица с градове като Атина, Солун, София и Букурещ, гарантирайки на нашите пътници спокойно и комфортно пътуване с Air Serbia.“
Air Serbia стартира полетите си до Хамбург на 15-ти юни 2016 г., което направи града петата нон-стоп дестинация в Германия след Берлин, Дюселдорф, Франкфурт и Щутгарт.
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
12 Яну 2017 05:01
от bratanov
Air Serbia S17 New York
27MAR17 – 20MAY17 Day 146
27MAY17 – 12JUN17 Day x237
15JUN17 – 02OCT17 Day x37
05OCT17 – 28OCT17 Day x237
JU500 BEG0750 – 1200JFK 332 124
JU500 BEG1315 – 1725JFK 332 56
JU501 JFK1440 – 0530+1BEG 332 124
JU501 JFK1930 – 1020+1BEG 332 56
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
30 Яну 2017 11:50
от mashine1984
Край на арабската приказка май ще има скоро
Air Serbia: No plans to order more wide-bodies
Air Serbia has said it has no plans to order additional wide-body aircraft to join its sole Airbus A330-200 jet but has reaffirmed its commitment to maintain long haul flights. Speaking to "Airlineratings", Air Serbia's CEO, Dane Kondić, said, "We are currently developing a strategic five-year plan. There are no plans to order more wide-bodies, but looking at it, when you get a second aircraft, you get a lot more synergies as well. If we weren't an Etihad Airways partner there is no way on earth we would have been able to realise the ambition to fly to the United States". He added, "We decided that with EAP [Etihad Airways Partner] synergies and low fuel prices it was now or never for our JFK route. The aircraft [A330-200] comes from Jet Airways in India, the pilots were trained at Alitalia, cabin crew at Etihad, the aircraft are serviced between Rome and Abu Dhabi and our GSA [General Sales Agent] in the US is Etihad. That’s living, breathing proof of synergy in action".
Since launching services to the United States in June 2016, the airline says passenger numbers on the route are 40% above the business plan after the first half year of operations, although yields haven't performed as hoped for, due to less Americans travelling on the route to Europe for fear of terror attacks, according to the airline. "The Balkans is a huge market and all the carriers in the Balkans are broken. We could not start with a clean slate, we inherited all the problems of JAT. We managed to move very quickly and focused on turning this business around. We have done a lot of things here in three years that other airlines wouldn’t do in ten years”, Mr Kondić noted.
The Serbian carrier is preparing to take delivery of ten new Airbus A320neos from next year, which are part of a bulk order from Etihad for 45 aircraft. In an earlier interview, Air Serbia's CEO said, "As one aircraft enters the fleet another will exit it. However, these aeroplanes give us the possibility to access new markets, for example Iran or Central Asia or North Africa. These are destinations that are within a two and a half-hour radius. The Far East is also a potential market for us if you consider relations between Serbia and the People's Republic of China", Mr Kondić said. He added, "We believe that Serbia has enormous potential. When we grow we aim to do it responsibly".
http://www.exyuaviation.com/2017/01/air ... -wide.html
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
10 Фев 2017 16:32
от mashine1984
Air Serbia спира полетите до Истанбул от 14 март
Air Serbia to suspend operations from Belgrade to Istanbul
Friday, 10. February 2017.
Air Serbia has taken the decision to suspend operations between Belgrade and Istanbul, effective 14 March.
The decision was made as a result of declining point-to-point passenger traffic and yield on the route, which has underperformed company expectations, and follows in the footsteps of other airlines that have withdrawn from the Turkish market.
The Airbus A319 aircraft currently serving Istanbul will be redeployed on other, more profitable routes to ensure the airline’s capacity is best-utilized to meet air travel demand on its network.
Air Serbia will continue to serve the Turkish market with seasonal flights through its charter brand, Aviolet, and is exploring additional options to provide air connections to Turkey through other partners.
All guests who are booked to travel on affected flights will be offered alternative travel options for their journey or provided a refund on tickets.
Guests are advised to contact the Air Serbia Contact Centre on 0800 111 528 from Serbia or +381 11 311 21 23 from abroad.
https://www.airserbia.com/en-RS/travel- ... o-istanbul
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
22 Фев 2017 18:35
от mashine1984
Air Serbia пускат Вениция от юни. В сръбските форуми се пише, че ще спират да летят до Абу Даби и Etihad ще поемат изцяло линията с wide-body.
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
20 Мар 2017 16:12
от mashine1984
Спомням си някои как се възхищаваха на сърбите.
Намаляват с 46 (11,5%) полета седмично лятното си разписание.
http://www.exyuaviation.com/2017/03/sum ... 9005843417
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
20 Мар 2017 16:29
от Венелин
Мисля, че просто пазарната конюнктура не позволява на сърбите да заемат място, сравнимо с това на Малев преди 5-10 години. Просто защото тогава Малев трансферираше и много пътници по линии, които днес съществуват point-to-point, често на много изгодни цени.
Днес Уизеър, Райънеър, Блу Еър превозват евтино милиони пътници по ключовите маршрути от Македония, България, Румъния, Молдова, Полша и т.н. към Западна Европа. Белград също не е O&D дестинация, сравнима с Будапеща. Така пътникопотокът се оказва по-малък, честотите се разреждат и съвсем блокират възможността за адекватни трансфери. И всичко това гарнирано с евтиния петрол, който държи цените на конкурентите на Еър Сърбия нисички, тази компания почва да губи всякакви конкурентни предимства.
В тяхна защита, не всички от тези явления бяха очеваден факт при създаването на Еър Сърбия. Но пък доста упорито продължават да гонят цел, чиято възвръщаемост ще се измерва в десетилетия, ако компанията някога се откачи от преките и непреките дотации.
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
31 Мар 2017 14:35
от epetkov
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
04 Апр 2017 10:30
от mashine1984
Premium продукта с който толкова се хвалеха отива по дяволите...
http://www.exyuaviation.com/2017/04/air ... rhaul.html
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
25 Апр 2017 13:57
от mashine1984
Air Serbia въвежда такса от 30 евро за check-in на летището. Честито на печелившите.
http://www.exyuaviation.com/2017/04/air ... ck-in.html
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
25 Апр 2017 23:45
от amcho
Като гледам май ще е такава тенденцията в бъдещето: всяка глезотийка ще се заплаща, Wi-Fi и кейтъринг с/у заплащане, все по-леки и тънки седалки, все по-малко прекачвания, по-малко багаж, постепенното изчезване на малките телевизорчета (развлечения по време на полет) и предлагането на т.нар. потребителски цифров хардуер (Passenger-supplied consumer digital hardware), който се сваля за секунди логвайки се в Wi-Fi мрежата (важи за смартфоните, лаптопи, таблети и т.н.) Дори може да се тракне самия самолет по време на полета. По този начин печели хем клиента, хем и авиокоманията тъй като самите апарати доста тежат. Така, че в близките 10 години нещата много ще се променят. Според мен и заради това не успя особено "бутиковия" модел на JU, който беше леко старомоден.
Re: JAT/Air Serbia
Публикувано на:
30 Апр 2017 13:55
от mashine1984
Вече се говори и че ще от зимата ще спират да летят до Абу Даби.
http://www.exyuaviation.com/2017/05/air ... dhabi.html