Страница 16 от 19

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 18 Авг 2016 14:05
от Pilot737

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 21 Авг 2016 00:50
от ilkosem
Значи е вероятно да използваме на мокър лизинг 330 на Итихат?

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 26 Окт 2016 13:10
от silversurfer

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2017 05:01
от bratanov
Air Serbia S17 New York

27MAR17 – 20MAY17 Day 146
27MAY17 – 12JUN17 Day x237
15JUN17 – 02OCT17 Day x37
05OCT17 – 28OCT17 Day x237

JU500 BEG0750 – 1200JFK 332 124
JU500 BEG1315 – 1725JFK 332 56

JU501 JFK1440 – 0530+1BEG 332 124
JU501 JFK1930 – 1020+1BEG 332 56

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 30 Яну 2017 11:50
от mashine1984

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 10 Фев 2017 16:32
от mashine1984

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 22 Фев 2017 18:35
от mashine1984
Air Serbia пускат Вениция от юни. В сръбските форуми се пише, че ще спират да летят до Абу Даби и Etihad ще поемат изцяло линията с wide-body.

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 20 Мар 2017 16:12
от mashine1984
Спомням си някои как се възхищаваха на сърбите.
Намаляват с 46 (11,5%) полета седмично лятното си разписание.

http://www.exyuaviation.com/2017/03/sum ... 9005843417

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 20 Мар 2017 16:29
от Венелин
Мисля, че просто пазарната конюнктура не позволява на сърбите да заемат място, сравнимо с това на Малев преди 5-10 години. Просто защото тогава Малев трансферираше и много пътници по линии, които днес съществуват point-to-point, често на много изгодни цени.

Днес Уизеър, Райънеър, Блу Еър превозват евтино милиони пътници по ключовите маршрути от Македония, България, Румъния, Молдова, Полша и т.н. към Западна Европа. Белград също не е O&D дестинация, сравнима с Будапеща. Така пътникопотокът се оказва по-малък, честотите се разреждат и съвсем блокират възможността за адекватни трансфери. И всичко това гарнирано с евтиния петрол, който държи цените на конкурентите на Еър Сърбия нисички, тази компания почва да губи всякакви конкурентни предимства.

В тяхна защита, не всички от тези явления бяха очеваден факт при създаването на Еър Сърбия. Но пък доста упорито продължават да гонят цел, чиято възвръщаемост ще се измерва в десетилетия, ако компанията някога се откачи от преките и непреките дотации.

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 31 Мар 2017 14:35
от epetkov
Горан Брегович даде името си на самолет :

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 04 Апр 2017 10:30
от mashine1984
Premium продукта с който толкова се хвалеха отива по дяволите...

http://www.exyuaviation.com/2017/04/air ... rhaul.html

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2017 13:57
от mashine1984
Air Serbia въвежда такса от 30 евро за check-in на летището. Честито на печелившите.

http://www.exyuaviation.com/2017/04/air ... ck-in.html

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 25 Апр 2017 23:45
от amcho

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 30 Апр 2017 13:55
от mashine1984
Вече се говори и че ще от зимата ще спират да летят до Абу Даби.

http://www.exyuaviation.com/2017/05/air ... dhabi.html

Re: JAT/Air Serbia

МнениеПубликувано на: 09 Май 2017 11:56
от mashine1984