E190 наследник на BAe146

E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 03 Май 2010 22:43

Едно птиченце ми сподели, че в България Ер сериозно се обмислят вариантите за насленик на BAe146. Всички машини, с изключение на LZ-TIM са произведени между 1987 и 1989 г. Това означава, че се приближават до края на своя ресурс и е необходимо да бъдат подменени в следващите 1 до 2 години.
Доколкото разбрах основните варианти за подмяната са A318 и ERJ190. Тъй като А318 е прекалено голям и тежък (а и не много успешен, както и B.737-600), остава бразилският регионален джет.
Мисля, че Е190 е добър и логичен вариант.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот LZB123 » 03 Май 2010 22:53

Добра новина. :)

:-D
Изображение
Изображение

AN24/AT43/A319/A320/A321/A332/B462/B463/B712/B733/B734/B735/B738/B744/E190/RJ85/SU95/T134/T154

Снимките ми в BGspotters, Airliners, JetPhotos
Аватар
LZB123
супер спотър
 
Мнения: 901
Регистриран на: 21 Май 2008 19:55
Местоположение: Toulouse - Blagnac (TLS / LFBO), France

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Anto » 04 Май 2010 00:23

AN-148 ! :D
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Делян » 04 Май 2010 01:07

с ERJ190 от София до Варна, няма да зле... 8)
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот atzah » 04 Май 2010 09:37

То и до която и да е европейска дестинация няма да е зле. Самолетът е прекрасен, а и много по-удобен за пътниците с това разпределение на седалките.
142/143/319/320/321/332/333/343/380/733/734/735/736/73G/738/739/744/762/763/772/773/AN4/CR9/DH4/ERJ/E75/E90/E95/F70/100/M81/M82/M83/M87/T20/TU3/TU5
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот amcho » 04 Май 2010 12:03

LZB123 написа:Добра новина. :)

:-D
Изображение


:lol: :lol: LZ-ERJ

Апропо, логото изглежда много по-добре на по-малка машина :)
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот SVG » 04 Май 2010 15:04

Малко са му трудни доставките на резервни части. Ембраер не се славят с добър съпорт. В Европа все още не се е наложил като самолет. Няма и много свободни. Аз бих заложил на A319 или B737-700 с атрактивни цени на билетите.
SVG
по-спотър
 
Мнения: 184
Регистриран на: 27 Юли 2007 11:03
Местоположение: Sofia

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот RGG » 04 Май 2010 15:37

SVG написа:Малко са му трудни доставките на резервни части. Ембраер не се славят с добър съпорт. В Европа все още не се е наложил като самолет. Няма и много свободни. Аз бих заложил на A319 или B737-700 с атрактивни цени на билетите.


Боинг едва ли ще се разглежда като вариант. Освен това нито 319, нито 73G влизат в категорията на Ембраера.
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 04 Май 2010 17:01

SVG написа:Малко са му трудни доставките на резервни части. Ембраер не се славят с добър съпорт. В Европа все още не се е наложил като самолет. Няма и много свободни. Аз бих заложил на A319 или B737-700 с атрактивни цени на билетите.


319 и 73G, не могат да заместят 146 защото са много голями за целта, а пък и вече имаме 319.
Мисля, че Е190 със 94 (8C/86Y) места ще се впише много добре в схемата.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Anto » 04 Май 2010 20:19

Много бих предпочел CRJ900. А не ли им трябва нещто по-малко като CRJ700? Също мисля, че АН-148 е идялен за България Ер и наи малко гориво хъби от класата.
Никък не ме харесват Е-jets.
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Дедо » 04 Май 2010 20:52

От чисто любопитство , а какво ще првят с BAE-146-та ?
Аватар
Дедо
най-спотър
 
Мнения: 461
Регистриран на: 17 Фев 2009 10:57
Местоположение: Sofia

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Anto » 04 Май 2010 21:13

Дедо написа:От чисто любопитство , а какво ще првят с BAE-146-та ?

Имаше слухове, че ще сте станат на карго самолети.
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Кристиян Благоев » 04 Май 2010 21:24

Anto написа:
Дедо написа:От чисто любопитство , а какво ще првят с BAE-146-та ?

Имаше слухове, че ще сте станат на карго самолети.


Ама карго самолети за Bulgaria Air , или ще ги продадат на някоя друга компания . (Ау, ако БГ Ер почнат и карго полети ставаме много напреднали.. :) )
Изображение
Аватар
Кристиян Благоев
най-спотър
 
Мнения: 394
Регистриран на: 05 Авг 2008 22:02

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот RGG » 04 Май 2010 21:42

Anto написа:Много бих предпочел CRJ900. А не ли им трябва нещто по-малко като CRJ700? Също мисля, че АН-148 е идялен за България Ер и наи малко гориво хъби от класата.
Никък не ме харесват Е-jets.


CRJ700 e самолет с капацитет от 70 седалки. БАе-тата имат между 88 и 111 седалки. По тази логика канадските машини във вариант 700 са със средно 30 места по-малко от БАе. Ан-148 е все още недоразвит и недозрял самолет. Както не би било удачно да сравняваме Ту-214 със самолети от типа на А321 и 737-900, така и Ан-а не е алтернатива на западните (северно/южноамерикански) произведения. Вземането на Ан-148 би било нелогична мярка още поради липсата на перспективни клиенти, по-нататъшни, сигурни затруднение в намирането на части, поради ограничената продукция. Също така самолет експлоатиран в единични бройки не може да си "покаже рогата" и е трудно предсказуем при силна експлоатация. В допълнение към това и макар да съм абсолютен фанатик на тема съветска школа смея да твърдя, че в досегашния ми опит с Антонов 148 не съм могъл да видя положителните му черти - нито като качество на изработка и сглобка, нито като интериор, нито като функционалност. Като почитател на чистите крила и Т-образните опашни оперения чисто визуално и аз предпочитам Бомбардие-то. Бидейки реалист обаче не мога да не изтъкна изключителните характеристики на Ембраера - ниска консумация на гориво, лека поддръжка (съдейки по опита на инж-овете от LHT, които ежедневно се сблъскват с него) и ниската му цена. А318 може да е технически приемлив, но търговски несполучлив самолет, а в директна конфронтация с "бразилеца" отпада моментално - разход, максимална височина на полета и по-ниското тегло на ERJ.
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 04 Май 2010 22:11

Напълно подкрепям RGG за Ан-148 и удължената му версия 158. Самолет произведен в 3-4 бройки, една от които заводския прототип, не е вариант.
ERJ набира много сериознаа скорост, дори и в Европа. Това означава, че на повечето европейски летища можете да получите адекватна поддръжка.

Поривих се да видя кои са европейските оператори на E-Jet:
LOT
Alitalia Express
Curris
Finnair / Finncomm Airlines
Flybe
Air France / Regional
Baboo
Montenegro Airlines
KLM Cityhopper
Air Dolomity
Air Europa
Niki
Augsburg / CityLine / Lufthansa Regional
Windrose
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Следваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта

cron