E190 наследник на BAe146

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 03 Юни 2011 00:03

Kenya Airways е сравнително нов оператор на Е190 и за сега имат две машини. Тяхната конфигурация е с 96 места - 12C (38") и 84Y (31")....
Air Astana също оперира с Е190 с 97 места - 9C и 88Y.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот sash » 03 Юни 2011 19:12

Истинските седалки за бизнес класа на ембраер са по 3 на ред - две на десен борд и една на ляв. БГ Ер просто са избрали по-луксозния вариант на седалки за икономична класа - Elite Seat и ще ги ползват за бизнес - по 4 на ред, а в икономи ще имат Slim Seat. 34" бизнес и 30" икономи.
Това, че в икономи е 30" не мисля, че е толкова страшно за къси полети (напр. на E190 на Finnair pitch-a е 31" http://www.seatguru.com/airlines/Finnair/Finnair_Embraer_190.php ), малко ми се вижда 34" за бизнес.
От друга страна KLM напр. имат на техните E190 някаква класа Europe Select Class с pitch 32" и Economy Class с pitch 31" (36 места - Europe Select и 64 Economy). http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Embraer_ERJ-190.php
sash
по-спотър
 
Мнения: 197
Регистриран на: 19 Юни 2008 20:34

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот element » 03 Юни 2011 19:50

Ако бяха купили някой самолет който да лети до Ню Йорк Торонто и такива далечни дестинации да се ядосване за 2 инча ама тия самолети ще се ползват до Варна до Бургас до Атина до Виена Рим сигурно е че някой път ще се наложи и примерно до Франкфурт или Берлин но това ще са изключения.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Shumenec <---България има нужда от вас.
Аватар
element
по-спотър
 
Мнения: 156
Регистриран на: 31 Окт 2010 18:57

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот atzah » 03 Юни 2011 19:54

Ако са 30 инча economy е ОК. Все пак седалките при Ембраеър са много широки.
Виж 34 инча за бизнес, особено ако не оставят съседната седалка празна е доста малко. Но за вътрешно европейски маршрути е приемливо. То и като се замислим колко бизнес класа продават ЕрБега :D
142/143/319/320/321/332/333/343/380/733/734/735/736/73G/738/739/744/762/763/772/773/AN4/CR9/DH4/ERJ/E75/E90/E95/F70/100/M81/M82/M83/M87/T20/TU3/TU5
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот RGG » 03 Юни 2011 20:40

element написа:Ако бяха купили някой самолет който да лети до Ню Йорк Торонто и такива далечни дестинации да се ядосване за 2 инча ама тия самолети ще се ползват до Варна до Бургас до Атина до Виена Рим сигурно е че някой път ще се наложи и примерно до Франкфурт или Берлин но това ще са изключения.


В днешно време БАе-то е основен играч по линиите: VAR, BOJ, TXL, ATH, FRA, VIE, ZRH, BRU, FCO, MXP... не е правилно да се смята, че полети по 1:30ч до над 2 часа са "някой път ще се наложи"....
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот element » 03 Юни 2011 21:06

RGG написа:
element написа:Ако бяха купили някой самолет който да лети до Ню Йорк Торонто и такива далечни дестинации да се ядосване за 2 инча ама тия самолети ще се ползват до Варна до Бургас до Атина до Виена Рим сигурно е че някой път ще се наложи и примерно до Франкфурт или Берлин но това ще са изключения.


В днешно време БАе-то е основен играч по линиите: VAR, BOJ, TXL, ATH, FRA, VIE, ZRH, BRU, FCO, MXP... не е правилно да се смята, че полети по 1:30ч до над 2 часа са "някой път ще се наложи"....

Мен повече ме интересува дали при пълно затоварване 108 човека ще има място за всичкия багаж на пътниците.Това е много по важно от 2 инча повече място.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Shumenec <---България има нужда от вас.
Аватар
element
по-спотър
 
Мнения: 156
Регистриран на: 31 Окт 2010 18:57

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 03 Юни 2011 22:13

element написа:Мен повече ме интересува дали при пълно затоварване 108 човека ще има място за всичкия багаж на пътниците.Това е много по важно от 2 инча повече място.


Element, логиката е обратната - първо предлагаш качествана услуга и след това ти се пълни самолета на 100%. В нашия случай има едно-две изключения, като Брюксел.
2-та инча за теб може и да са малко, но за един човек порастнал над 185 см са от голямо значение. Много ми е странна тази логика, че понеже полетът не бил 10 часа, дай да ги напъпчем пътниците като в косервена кутия.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот element » 03 Юни 2011 22:30

Тони и аз искам по 1 метър между седалките да има ама не го решаваме ние.Виждаш и с Еърбъсите е така даже там за 27 или 28 ставаше дума.Ясно е че няма да вземат със под 100 седалки затова поне да се надяваме че мястото ще стига за всичкия багаж поне това да е файдата от Ембраерите сравнение с БАе.
http://www.erepublik.com/en/referrer/Shumenec <---България има нужда от вас.
Аватар
element
по-спотър
 
Мнения: 156
Регистриран на: 31 Окт 2010 18:57

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот randi » 03 Юни 2011 22:35

Аз така като гледам при Lufthansa в бизнес класата е 31'' , ако не бъркам те просто блокират средната седалка.И също така съм забелязал, че много сте се оплаквали от разстоянието м/у седалките в самолет на FB в който и аз съм летял и не ми се е сторило толкова тясно колкото го изкарвате .... висок съм 183-4 см.За мен е по - важно самата седалка да бъде удобна.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот RGG » 03 Юни 2011 22:44

element написа:
RGG написа:
element написа:Ако бяха купили някой самолет който да лети до Ню Йорк Торонто и такива далечни дестинации да се ядосване за 2 инча ама тия самолети ще се ползват до Варна до Бургас до Атина до Виена Рим сигурно е че някой път ще се наложи и примерно до Франкфурт или Берлин но това ще са изключения.


В днешно време БАе-то е основен играч по линиите: VAR, BOJ, TXL, ATH, FRA, VIE, ZRH, BRU, FCO, MXP... не е правилно да се смята, че полети по 1:30ч до над 2 часа са "някой път ще се наложи"....

Мен повече ме интересува дали при пълно затоварване 108 човека ще има място за всичкия багаж на пътниците.Това е много по важно от 2 инча повече място.


Отговорно твърдя, че няма съвременен самолет, който да не може да побере багажите на пътниците си, дори да е затоварен до максимума на капацитета си.
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Toni » 03 Юни 2011 22:50

Не искам 1 метър, искам нормален европейски стандарт от 30-31" и съм категоричен, че ако ми предлагат 28-29", ще ползвам лоукост, а не националения превозвач.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот harrier » 04 Юни 2011 00:00

randi написа:Аз така като гледам при Lufthansa в бизнес класата е 31'' , ако не бъркам те просто блокират средната седалка.И също така съм забелязал, че много сте се оплаквали от разстоянието м/у седалките в самолет на FB в който и аз съм летял и не ми се е сторило толкова тясно колкото го изкарвате .... висок съм 183-4 см.За мен е по - важно самата седалка да бъде удобна.

При Е195 е 32 инча и в двете класи. При А319/320/321 определен брой редове най-отпред са с по-голямо разстояние между креслата, а самата бизнес-класа се определя от MCD (movable cabin divider). Т.е. ако бизнес-класата не е много затоварена и си се чекирал на по-преден ред, можеш да получиш повече място за краката. При моят ръст (191-2см) това играе доста важна роля :)
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот asd » 05 Юни 2011 23:34

element написа:Ако бяха купили някой самолет който да лети до Ню Йорк Торонто и такива далечни дестинации да се ядосване за 2 инча ама тия самолети ще се ползват до Варна до Бургас до Атина до Виена Рим сигурно е че някой път ще се наложи и примерно до Франкфурт или Берлин но това ще са изключения.


+1

Случи ми се да пътувам в 100% пълно БАе до Варна, като вътре беше и половината кубински волейболен отбор - е доста тясно им беше, както и на мен. Всъщност не само мястото за краката, а и мястото за раменете беше недостатъчно, но за 40 минути полет го изтърпях. И за час и половина пак щях да го изтърпя. Но ако не ми качат багажа би ми станало много по-неприятно, особено пък ако кацам в чужбина, и определено друг път ще предпочета нискотарифните авиокомпании.
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот cedar jet » 06 Юни 2011 09:49

При полет до Бургас, летях с LZ-HBG, аз съм с ръст 184 и задоволителни килограми :-D и проблемът не беше в разстоянието (бих казал беше нормално и удобно), а по-скоро в ширината на седалките.
Middle East Airlines - Air Liban
cedar jet
най-спотър
 
Мнения: 217
Регистриран на: 30 Мар 2005 03:07
Местоположение: SOF-LBSF/BEY-OLBA

Re: E190 наследник на BAe146

Мнениеот Buch » 06 Юни 2011 17:27

Ширината на седалките на BAe-тата си е страшна. Но, ако към това прибавиш и малко разстояние, нещата придобиват клаустрофобичен характер. Не знам в HBB как се лети два часа , не дай си боже , повече !!!! Единственото решение е до пътеката, стискайки палци за облачно време , да не ви е яд :)
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта