Нови правила в авиотранспорта от днес

Нови правила в авиотранспорта от днес

Мнениеот stenk » 18 Май 2010 14:47

Считано от днес на обяд влизат в сила нови правила, които позволяват на самолетите да летят в наситени с вулканична пепел облаци.

http://dnes.dir.bg/news.php?id=6410122

http://www.ryanair.com/en/news/ryanair- ... aac-system

Облакът си е все още там , но от днес вече няма отменени полети.
Все пак да си пожелаем да не преминаваме точно ние през тази пепел.
Приятни полети и весело изкарване на предстоящите ваканции :D
Изображение
stenk
супер спотър
 
Мнения: 2391
Регистриран на: 21 Юни 2007 23:06

Re: Нови правила в авиотранспорта от днес

Мнениеот pirdop » 18 Май 2010 18:04

money..... money..... money.....
имаше една такава песничка! Е вече в цената може и да включат екстри! безмоторно кацане A320, Boeing 767!
Глайд style ! :shock:
pirdop
спотър
 
Мнения: 57
Регистриран на: 17 Фев 2009 02:45

Re: Нови правила в авиотранспорта от днес

Мнениеот merlin » 18 Май 2010 19:10

Дали е само пари? Има и вариант, в който от въздушните администрации не знаят нищо за влиянието на такива частици. Дали шефовете на авиокомпании само заради парите ще протестират или протестират заради незнанието на държавните чиновници(пример с Ники Лауда, който мисли, че облака не поврежда самолетите), понеже в другия вариант ако е само заради парите, то един паднал самолет много повече "поврежда" една авиокомпания в дългосрочен план, отколкото едноседмична блокада заради вулкана.

ПП: Каков стана с немския самолет, който беше с апаратура за измерване за тези частици?
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Re: Нови правила в авиотранспорта от днес

Мнениеот Toni » 18 Май 2010 19:24

merlin написа:ПП: Каков стана с немския самолет, който беше с апаратура за измерване за тези частици?


Летяха, събраха данни и казаха ИМА. Според тяхната информацията, няма непосредствяена опасност от "падане" на самолетите след прелитане през облака, но също така никой не се наема да каже дали пък няма да има проблеми след години, например с ресурса на двигателите. Идеята е, че двигател проектиран да лети 20 години, може да изкара само 1/4 от проектния си живот.

http://www.dlr.de/en/desktopdefault.asp ... ead-24365/
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

cron