Страница 4 от 5

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2014 18:01
от Topfly
Aeroflot и Transaero по препоръка на руските власти заобикалят територията на Украйна при транзитни полети.

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2014 10:03
от epetkov
Aeroflot и Transaero са първите руски компании ,които ще наемат чужди пилоти за да се справят с недостига на кадри и оттам с високите заплати на пилотите си. http://www.vedomosti.ru/companies/news/ ... shturvalom

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 23 Сеп 2014 20:02
от epetkov
Германецът Клаус Дитер Ролфс стана първият чужденец -командир на самолет в Аэрофлот. http://www.vestifinance.ru/articles/47287

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2015 23:06
от epetkov
Аэрофлот и свързаните с нея компании планират да получат 152 нови самолета до 2017 година .Източник : http://www.1prime.ru/companies/20150312/804629364.html

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2015 23:17
от Boeing787
По-интересно е кога ще получат новите B787 и А350 , които поръчаха преди време и дали изобщо ще ги получат след кризата с Украйна?

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 13 Мар 2015 23:27
от mashine1984
Boeing787 написа:По-интересно е кога ще получат новите B787 и А350 , които поръчаха преди време и дали изобщо ще ги получат след кризата с Украйна?


Според мен не. Вече има няколко компании на които им арестуваха самолетите из европейските летища. Както падна и покупателната им способност със сигурност ще намалеят и пътниците им.

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2015 17:23
от mashine1984
Започват да закриват представителства в чужбина.
http://joinfo.ua/sociaty/1078163_Doleta ... -svoi.html

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2015 12:10
от epetkov
epetkov написа:Германецът Клаус Дитер Ролфс стана първият чужденец -командир на самолет в Аэрофлот. http://www.vestifinance.ru/articles/47287


..........И стана първият,който избяга от тях! http://www.avianews.com/russia/2015/03/ ... ilot.shtml

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2015 23:29
от mistoffelees
Наскоро имах възможността на направя няколко полета с "Аэрофлот", което не ми се беше случвало от доста години. При цялата си нелюбов към путинова Русия трябва да призная, че авиокомпанията остави у мен неочаквано добри впечатления.

На първо място, те са единствената европейска АК, която има истинска бизнес класа: 2+2 в А320 и В737, а не това евро-безумие със свободната средна седалка. При тях креслата са широки и удобни, а разликата до economy е точно като между 1-и и 2-и клас във влака. Сигурно им струва скъпо да возят 7 реда фиксирана бизнес-класа във всяка машина, особено предвид текущата икономическа ситуация при тях, но самият факт е за отбелязване (от 28 места на всеки полет заети бяха по 3-4).

Много добро впечатление прави стегната работа на наземните им екипи по хъбовете. Трансферните гишета ви чакат с готови отпечатани бордни карти, знаят предварително кой кога ще дойде и започват те да търсят пътниците (а не обратното). Говоря именно за персонал на "Аэрофлот" (разпознава се по униформите и баджовете), а не просто на съответното летище. Техните хора по гейтовете също са добре обучени, комуникират ясно и точно с пътниците (особено при забавяния), сами подканват пътуващите да ги търсят при възникнали въпроси и пр. Успяха да напълнят точно за 20 минути един B737-800 (знам, че един лоу-костър ще се справи и за 15 мин., но на повечето големи европейски АК и половин час не им стига.). Изобщо, придържат се доста стриктно към разписанията си, дори в късния следобед машините им масово тръгват от перона на SVO навреме или с до няколко минути закъснение, което говори за добри обвръзки.

Приятно впечатление прави и униформата на стюардесите им (не попаднах на нито един стюард) - към семплите керемидено-червени поли/блузи (които са в приятен контраст с тъмно-синьото на седалките) вървят много шик "пилотки" в същия цвят, както и бели ръкавици. Усещането е, че е работа на французин :)

Салоните на техните А320 и В737 са решени в тъмно-синьо. Седалките им са комфортни, с високи облегалки и възглавнички за главата (може би единствено Fokker имат по-удобни седалки). При А320 разстоянието между редовете в economy е достатъчно дори за висок 1.85 човек не само да седи приятно, но и да се отпусне и да задреме. За съжаление, при В737 растоянието между редовете е видимо по-малко (поне 2 инча), което прави пътуването там значително по-неудобно (съвсем в стил А320 на "България Ер"). Руснаците имат поръчки за още 30 такива "Боинг"-а, ще е жалко, ако всичките им са толкова неудобни (въпросните машини имат и други странности, но те са по-скоро конструктивни, а не специфични за "Аэрофлот"). Машините им са доста новички, но и добре поддържани и чисти - без излишества (няма падащи LCD екранчета), но и без да видими опити да се спести от всичко възможно. Всички стандартни обявления, вкл. инструкциите за безопасност, са предварително записани, което ги прави гладки и приятни за слушане (единствения "жив" глас, който чух за няколко полета, беше този на капитана или помощника му, когато решат да разкажат по нещо за полета). Обявленията са винаги на руски и английски, независимо от страната, до която се лети.

Пилотите им на моменти демонстрират завидно самочувствие: 19 минути от ешелон до touch down (вярно, при нощен полет с нулев трафик на приемащото летище, но и при доста ветровито време). Успяха да бият постижението на "Търкиш", които веднъж ми показаха същото за 20 минути.

И за да не звучи само като ода, руснаците имат още какво да наваксат относно количеството на предлаганата храна (качеството е ОК като за самолет - не всички могат да са Do & Co). Дори безумците от "Алиталия" на дългите си европейски полети (над 3 часа) хранят по-обилно от тях. Второто нещо, което ме леко ме потресе, беше обръщението към пътниците да не си взимат одеалата от салона (такива има оставени на всяка седалка при полет над 3 часа). Вместо учтива фраза от рода на "молим ви да оставите оделата на седалките за удобство и на следващите пътници" прозвуча типично съветското "напомняме ви, че одеалата са собственост на авиокомпанията". Шок и ужас :)

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 29 Сеп 2015 20:56
от epetkov
"Сделката" за придобиване на Транаэро от Аэрофлот за 1 рубла все още не факт. http://rueconomics.ru/104147-aeroflotu- ... transaero/

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 30 Сеп 2015 00:22
от mistoffelees
epetkov написа:"Сделката" за придобиване на Транаэро от Аэрофлот за 1 рубла все още не факт. http://rueconomics.ru/104147-aeroflotu- ... transaero/


Един от вице-президентите на "Аэрофлот" управлява "Трансаэро" от първата седмица на септември, така че връщане назад няма. От "Аэрофлот" вече обявиха, че от началото на зимния сезон "Трансаэро" напуска летище "Домодедово" (най-голямото от трите московски летища, частно) и остава да работи единствено от летище "Внуково" (най-малкото, собственост на общината). Що се касае до правната форма на придобиване, тя е подробност - дали с джиро на акции или през процедура за несъстоятелност с оздравителен план, за пътниците разлика няма да има (има и междинни варианти, 1/4 от акциите на "Трансаэро" са заложени във ВТБ и тя също може да се намеси при дефолт и пр.).

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2015 23:19
от epetkov
Аэрофлот ще започнат да летят от летище Домодедово през пролетта на 2016г http://www.travel.ru/news/2015/12/16/251385.html

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 14 Яну 2016 23:52
от epetkov
Аэрофлот ще купува още 20 Суперджета http://www.avianews.com/russia/2016/01/ ... rjet.shtml

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 15 Яну 2016 11:44
от BG900205
стремят се да са на руски флот за short haul...cold war comes back

Re: Новини около Aeroflot

МнениеПубликувано на: 02 Фев 2016 10:07
от mashine1984
Аерофлот на тезгяха

http://www.monitor.bg/a/view/53506-%D0% ... %B8%D0%B8/