Big G написа:Vladimorka написа:Аз предлагам да подшушнем на ББ, че трябва линия София-Пловдив, със сигурност човекът ще се заеме
))))
Не ме връщай с повече от 30 год. назад в спомените
Тогава ББ го нямаше, но такава линия имаше
През 1971 линията София-Пловдив бе само сезонна (за панаира), по един път дневно във всяка посока -- рано сутрин и надвечер. Не знам какво правеха със самолета; май така си и чакаше на пловдивското летище. Билетът беше 5,20 лв. стари пари двупосочен в срв. с около 12 лв. София-Варна. Летеше се с Ил-14 -- около половин час, ако и толкова, ама _стилно_! Сутринта рано отлетяхме, до Граф Игнатиево, с десетки красиво камуфлирани МиГ-17 в непосредствена близост. Имаше _много_ активно военно летене -- докато изрулираме до новата супер-миниатюрна аерогарка (провинциална автогара), по пистата изфучаха няколко тройки МиГ-ове. Оттам с автобусче ПАЗ до градското бюро на "Балкан" (на времето бая дълъг преход). Следобед в бюрото научихме, че Враждебна била затворена за пътници поради пристигането на Брежнев, и че билетите важали за влака, ама да сме бързали! Та бегом до гарата и кошмарно тричасово пътуване в коридора с препълнен "бърз" влак от Бургас...
През лятото на 1975 г. помня, в бюрото на "Балкан" за вътрешни линии (днешната Съборна и Леге) пак имаше разлепени обяви, че за панаира ще се изпълняват специални полети с Ан-24; не помня цената. През 1978 и `79 г. пак имаше сезонни полети. Не знам да е имало постоянни полети по всяко време.