Стари Ц-130

Стари Ц-130

Мнениеот IvanFL » 04 Юни 2011 17:39

Гледах лог файловете на радарбокса и забелязах че често минават Ц-130 с военни регистрации от преди много години. Няколко примера:
C-130E 62-1858, 64-0515
C-130H 78-0812
HC-130P 65-0981, 65-0982
MC-130P 65-0993
Каква е причината тези самолети да са все още на въоръжение? За цистерните разбирам, но за ц-130 малко не ми е ясно.
IvanFL
супер спотър
 
Мнения: 537
Регистриран на: 07 Май 2006 02:14
Местоположение: Miami, FL

Re: Стари Ц-130

Мнениеот RGG » 04 Юни 2011 19:01

IvanFL написа:Гледах лог файловете на радарбокса и забелязах че често минават Ц-130 с военни регистрации от преди много години. Няколко примера:
C-130E 62-1858, 64-0515
C-130H 78-0812
HC-130P 65-0981, 65-0982
MC-130P 65-0993
Каква е причината тези самолети да са все още на въоръжение? За цистерните разбирам, но за ц-130 малко не ми е ясно.


Във военната и товарната авиация основен критерии за съществуване и оцеляване на дадено ВС са факторите ресурс и ефективност. Т.е. докато тези самолети могат да летят и са безопасни, и са ефикасни от експлоатационна гледна точка, защо да не летят?! "Козметични" промени в авиопарка, именно в тези дялове на авиацията са ненужни и непрактикувани. Тези С-130 могат да возят чаршафи, химически тоалетни или учебни бомби за някъде си, нима такъв вид товар се нуждае от по-модерен самолет....
Аватар
RGG
най-спотър
 
Мнения: 481
Регистриран на: 15 Ное 2008 18:54
Местоположение: SOF/LBSF

Re: Стари Ц-130

Мнениеот BHAir2 » 04 Юни 2011 19:05

Освен това Ц-130 с ниската си скорост, е идеален и за презареждане на хеликоптери.
Аватар
BHAir2
най-спотър
 
Мнения: 321
Регистриран на: 15 Окт 2004 21:04
Местоположение: Пловдив и София


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта

cron