Страница 1 от 20

Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 08 Дек 2011 14:53
от Topfly
Turkish Airlines номер едно и при храната на борда


Съгласен съм с анкетата! И при мен са номер 1 :)

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 18 Яну 2012 09:34
от makler
Много добра промоция с оглед на това, че вече Пегасус не летят до София.
Balkans all included just 99 EUR!
From Istanbul to Balkans, From Balkans to Istanbul Round-trip, all included just for 99 EUR!

Turkish Airlines presents you round-trip flights between ISTANBUL and SKOPJE, PRISTINA, TIRANA, PODGORICA, ZAGREB, LJUBLJANA, BELGRAD, SARAJEVO, CHISINAU, BUCHAREST and SOFIA just for 99 EUR, all tax and charges included.

This great promotion, for flights between Istanbul and 11 Balkan cities, covers 7 non-visa(for Turkish citizens) Balkan countries. To be eligible for this promotion, ticketing period has to be between Jan 5-31, 2012 (at least 30 days prior to flight), travelling period has to be between Feb,13 and Apr,30 2012 (maximum stay has to be 10 days).

This promotion also allows individuals to fly to/from another city of Turkey from/to those 11 Balkan cities via Istanbul, just for 80 EUR additionally, all tax and charges included.

Tickets may be bought from Turkish Airlines Web Site just for 99 EUR; also from Turkish Airlines Sales Offices or Agents just for 109 EUR, all tax and charges included.
http://www.turkishairlines.com/en-INT/c ... 9-eur.aspx

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012 14:42
от epetkov
От 13-ти март Turkish Airlines стартират полети до Харков от "Ататюрк" .Първите промоционални цени HRK-IST-HRK са 99$ . Много добра цена за компания от Star Alliance .

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012 20:39
от merlin
Агресивното развитие на турците винаги ме е карало да се питам, какви ще са последствията? Разрастване на флотилията, скъпи маркетингови прояви и полети до толкова много дестинации, някои от които със сигурност не са печеливши, май ще има някога прегряване(както впрочем при цялата турска икономика). Не вярвам истанбулския пазар от 16млн. да им е достатъчен? Но пък фактори, че Турция е извън ЕС и компанията е държавно със сигурност помагат, просто на един авиационен лаик,като мен,му се струва прекалено бързо развитието им...

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012 22:04
от Toni

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 29 Фев 2012 22:32
от Jair
Ами опитват се да следват модела на Арабските компании. И спрямо тях имат няколко сравнително ключови предимства.

1. С една идея по-добро географско разположение. Западният американски бряг, както и Южна Америка е голямо разчекване за арабските авиокомпании. В допълнение трафикът Европа-Азия може по-културно да мине през Истанбул, особено за по-северни дестинации като Пекин и Япония. Губят единствено в посока Австралия.

2. Наличието на Истанбул. Дубай може да се опитва да привлича O&D пътници с мегаломански проекти колкото си иска, но не може да се сравнява със потенциала на голям мегаполис.

3. Членство в алианс. Арабските авиокомпании колкото и да се напъват да си купуват фийд в стил Етихад-Еър Берлин, но мисля че пълноправното членство в алианс създава малко повечко опции. Това е малко нож с две остриета де, защото има и вътрешна конкуренция все пак между членовете на алианса...

Нямам представа как е ситуацията при тях с профсъюзите и подобни воденични камъни, които тежат на Европейските авиокомпании. Дали ще надуят балон, който ще се пукне...ще видим. Откакто се пръкнаха Емирейтс има "специалисти", които ги чакат всеки момент да се срутят, а те са най-печелившата компания в света. "Специалисти" и в днешно време им предвиждат тъмни времена заради огромната поръчка на А380.

Всичко това обаче е доста мислене в перспектива от страна на Търкиш. Не мисля, че пазара в момента може да издържи още една огромна авиокомпания, но пък икономиката няма да е нонстоп в такова дередже, а дългосрочният потенциал е трафика да се увеличава с пъти. Така че малко big risk-big reward мисля че е ситуацията при тях.

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012 22:40
от harrier
Аз не мога изобщо да се съглася, че Емирейтс са най-печелившата авиокомпания в света, защото нито виждам някакви индикатори за това. А дори да са печеливша (но в никакъв случай "най-печалившата"), нека не забравяме, че арабските а/к биват силно субсидирани от местните правителства, като в допълнение към това имат и достъп до евтин капитал и евтино гориво, поне на домашните си летища. Или както някой беше казал в един любим филм - it's like playing tennis with the net down :)

Тъмните прогнози на тези "специалисти", както ти ги наричаш, се базират не на поръчката за А380 сама по себе си, защото освен А380, компанията очаква доставки на още 80 77W и 70 А350. Всичко това ще се присъедини към флотилия, която в момента е над 150 самолета и само малка част от тях ще бъдат изкарани от експлоатация скоро. В допълнение към това "специалистите" отчитат и разни тенденции в пътникопотока - в последните 10 години светът бе разтърсен от много кризи и всяка от тях доведе със себе си до много трудни времена за авиокомпаниите. Казано по друг начин - много малки сътресения в икономиката на един регион водят до много сериозни проблеми в транспортния сектор (и то не само в авиационния). Не се знае какво ще бъде следващото сътресение и какво ще доведе със себе си. Не е ясно и докога ще стига петрола и как ще се развие цената му (но тенденцията е очевидна).

Не мога да се съглася и с твърдението, че Истанбул има по-голям потенциал, отколкото Дубай, като крайна дестинация. Незнам кой от двата града привлича повече O&D-трафик в момента, но потенциалът на Дубай като туристическа дестинация много се засилва, въпреки, че е изцяло изкуствено създаден. Като бизнес-дестинация със сигурност Истанбул отстъпва по мащаби.

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 01 Мар 2012 23:03
от tonik

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012 02:13
от Jair

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012 03:33
от merlin

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012 10:10
от akair
Коя авиокомпания е най-печеливша също търпи дискусия. Немската Луфтханза е отчела оперативна печалба от 876 млн. евро за 2010-та, което е около 1.2 милиарда щатски долари. (http://investor-relations.lufthansa.com ... -vors.html и http://www.flightglobal.com/news/articl ... 10-354145/)
Не намерих точните числа за Емирейтс.
Допълнителна тема е коя а/к при какви условия е постигнала печалбата си - дали е била подпомагана от правителството си и т.н. :D

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 02 Мар 2012 10:30
от tonik

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2012 11:38
от epetkov
Пиратите също трябва да летят!От 6-ти март започнаха полетите от Истанбул до Могадишу (Сомалия )

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 07 Мар 2012 12:49
от Topfly

Re: Turkish airlines

МнениеПубликувано на: 18 Юни 2012 11:25
от amcho