Просто това са екстри, които ще ликвидират разликата в цените между лоу костовете и традиционните превозвачи...което предполагам е целта на предложението
Флекс цените няма да са такива, естествено, но просто всички ние ще си ги разделим. А не да има хора които плащат скъпо за флекс и такива, които плащат евтино за фискирани - сега всички ще плащаме средно без значение дали си гъвкав или не. Същото е и с куфарите, просто с предложението всички пътници ще ги плащат и който си мисли, че ще продължи да лети за 10 евро, но с включен куфар ма много много сериозно се е объркал.
Радвам се, че е само предложение, не съм наясно с ЕС терминологията, почти съм убеден че няма да мине, защото е безумно. Почти толкова безумно колкото да оставиш нотариален акт и часовник за 3500 евро в куфара...
==============================================
Много причини има за това, че липсват едноцентовите промоции, на самите тях разхода на седалка преди години им беше 30-ина евро, сега май е 50 и нещо. Фактори:
-цената на петрола
-увеличиха дължината на секторите - нещо от рода на лондон-пловдив беше нечувано преди години
-летят вече и до много централни летища
-промоциите си ги има, но не са явни, бол билети от по 4 евро, включително от пловдив, не знам защо не са обявени на заглавната страница
А и в крайна сметка са бизнес, не благотворително дружество. Ако преценяват че маркетинг ефекта от 1 цент не си заслужава, няма да го правят