Bye Bye 154

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 13:40

разбрах, че под Тони трябва да разбирам Антон Василев. Имали сме и контакт преди с тебе, ако те интересува кой съм, питай Емо Д.. Ясни са ми техническите характеристики на М-ката, но случая с ЗУЛУ е малко е по-различен, практически той е на не повече от 5-6 години, 20-годишния ресурс мога да ти кажа, че без проблеми ще го оправят във ВАРЗ и ако ще ТУ5 да харчи не тройно повече от ACJ например, закупуването на нов самолет ще е неоправдана инвестиция. Вземи за пример другите бивши соц. страни всички експлоатират поне по 2 Ту-154М... само ние пак се оплакваме. Защо словака може, поляка може, а българина не може:) Но ние винаги сме си били по-напред виж ни националната АК.... Поздрави от Германия, Антоне!
R. G. - STR
 

Мнениеот Toni » 29 Мар 2007 14:01

Знам кой си :)

Съгласен съм, че ту-то е отчасти нов самолет. Но все пак годините си минават. Ако не ме лъже паметта, словашкият e 1998 г. (OM-BYR). Чехите вече взеха решение и поръчаха ACJ. Предполагам, че поляците в най-скоро време също ще ги последват.

Не искам да коментирам "оправянето" във ВАРЗ400. Ти също знаеш как стоят нещата там.

И още нещо. М-ката няма типов сертификат и единственият и шанс да остане на линия е да бъде военизирана, т.е. да премине към МО.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 14:10

за това говорейки за ВАРЗ, можем да кажем само 'оправяне'... и то в bold-нати кавички :) :) :) за чехите си признавам, че нямам сведения. За ОСКАР МАЙК-а, също нямам идея, но при всяко закупуване на самолет в Булгариен, започвам да спекулирам дали далаверата ще е огромна или брутална :) иначе, че ТАНГО ЗУЛУ е роден през 1988 е ясно, но дочувам, че работата пак си е нашенска и пак ще видим само върха на айсберга. Минава ми през ум да уредя влизането в ТАНГО ЗУЛУ, защото мн искам да има КОКПИТ ВЮ на този самолет, кабината му е наистина интересна.
R. G. - STR
 

Мнениеот Anto » 29 Мар 2007 16:32

Ne moje li nie da go kupim :cry:
Anto
супер спотър
 
Мнения: 815
Регистриран на: 08 Дек 2004 02:25
Местоположение: Токио

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 16:36

ако имаш гараж 50м х 40м .... почваме да събираме:)
R. G. - STR
 

Мнениеот harrier » 29 Мар 2007 16:37

Anto написа:Ne moje li nie da go kupim :cry:

Кои сме ние? Естествено, че можем да го купим ако имаме парите...
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 16:39

интересно ми е за каква сума ще го продадат.... предполагам около 2мил. долара, Вие какво мислите?
R. G. - STR
 

Мнениеот harrier » 29 Мар 2007 16:40

Според мен по-малко. Като гледам няма особено търсене напоследък, макар че от друга страна самолетът е доста запазен.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 16:42

и аз мисля по-малко, ама в последно време се пробвам, като оптимист:)
R. G. - STR
 

Мнениеот naskopc » 29 Мар 2007 16:46

От непотвърдена информация знам, че зулото се продава на прекалено висока цена и никой не иска да го купи.Продавачите обясняват тази цена със специалното обурудване, което има самолета.
Аватар
naskopc
супер спотър
 
Мнения: 591
Регистриран на: 26 Окт 2005 22:03
Местоположение: София

:)

Мнениеот R. G. - STR » 29 Мар 2007 16:48

според мен ще се повтори ситуацията с ТУ ГОЛФ-а. Той не можеше да се продаде 100 години, защото трябва да се обяви продажбата в държавен вестник, след това да се гласува и т.н., и т.н. Не е толкова лесно да се продаде такъв самолет.
R. G. - STR
 

Мнениеот naskopc » 29 Мар 2007 16:54

Казвали са ми, че са правени опитити за продажбата на самолета, но никой не е искал да даде такава висока цена за него.
За съжаление не знам каква е точната цена искана за самолета .
Аватар
naskopc
супер спотър
 
Мнения: 591
Регистриран на: 26 Окт 2005 22:03
Местоположение: София

Мнениеот atzah » 04 Авг 2007 20:49

29.07.2007 - KMV - Kavkazskie Mineralnye Vody (KV/Mineralnye Vody) will add three ex-BH Air - Balkan Holidays Air (BGH/Sofia) TU-154Ms to its fleet.

И още нещо интересно от същата дата
KMV - Kavkazskie Mineralnye Vody (KV/Mineralnye Vody), Red Wings (VAZ/Moscow Bykovo) and Yakutia Airlines (R3/Yakutsk) have been banned on operating to any EU destinations by the Russian aviation authorities.
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Мнениеот tu-134 » 30 Авг 2007 00:51

Naistina jalko za Tu5, zuloto izlitna predi dva dni i veroqtno tova 6te bude zaposleden put kogato vidq Bulgarski Tu5 v deistvie, poneje se vurnah v Chicago vchera. Prez 2005 sprqha Tu3, posle Yak-40, taq godina An-12 i Tu5. I nqma6e nikakvi ceremonii i duma ne se 4u za tova. Tujno e 4e tezi samoleti koito sa bili grubnaka na na6ata grajdanska aviacia prez poslednite 35-40 godini si otivat tolkova rqzko i burzo. Mai sled An-24kata na Aviostart i tozi tip 6te iz4ezne....
Аватар
tu-134
супер спотър
 
Мнения: 657
Регистриран на: 04 Яну 2004 06:51
Местоположение: Chicago

Мнениеот mitkobiker » 12 Дек 2007 23:28

На 18 Декември ще бъде последния полет на Аерофлот с Ту-154 до София за зимното разписание. От 20-ти линията им се поема от А321.... една ера се изнизва пред очите ни :(
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта