Bye Bye 154

Мнениеот Toni » 21 Юли 2006 09:21

Момичета и момчета, по-тихо, че Емо ще започне да получава гърчове само като чуе споменаването на въпросния звук :)

Знам, че ви се струва тесно в Ту5. Това за съжаление на повечето 54-ки е така....но ако самолетът е оборудван с хубави седлаки, комфортът е на ниво А320. Летял съм на ОМ-ААВ (проиозведен 1998г) и искам да ви кажа, че не съм летял на по-удобен тяснофюзелажен самолет. Словаците го бяха поръчали с един ред по-малко - общо 28 и сдалките бяха западно изпълнение. Мисля, че бяха Sigma Aero Seats.
http://bgspotters.net/constructor.php?c ... f49c02a42&
За съжаление нямам кадри от вътре защото летях точно след 11.09 и мерите за сигурност бяха умопомрачителни.

Само това намерих - http://www.airliners.net/open.file/0168819/L/
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 21 Юли 2006 13:28

Emo zapo4na da polu4ava gyr4ove, zashtoto tova si e Tu-154 vse pak. Da ne govorim, 4e to4no predi 4 godini (i edin den) za pryv i posleden pyt letqh na Tu-154 ot FRA do SOF imenno s OM-AAB. :wink:
Nai mi haresa kak si vdiga nosa oshte kogato pilotite izvedat dvigatelite na maximal. A kacaneto - nqma takova kacane, edvam se useti. Te i Balkanskite piloti sym 4uval 4e poneje vsi4ki sa se u4ili na Tu-154 i sa sviknali da kacat i 737cite kato nego - toest sviknali sa 4e samoleta sam si pravi mekoto kacane i zatova taka "iztysvat" samoleta varhu pistata. :wink:
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Boss154 » 22 Юли 2006 00:23

Най-голямото признание за Ту5 според мен е, че при Боинг 777 е изпозвана същата конструкция на еластичното крило и завъртащите се стойки на шасито.
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Toni » 22 Юли 2006 00:25

Прибирането на колесника на 777 става навътре към тялото, а не назад като на Ту-16/104/114/124/134/154.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Boss154 » 22 Юли 2006 00:44

Toni написа:Прибирането на колесника на 777 става навътре към тялото, а не назад като на Ту-16/104/114/124/134/154.


Това не пречи стойките да са въртящи се!
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Toni » 22 Юли 2006 09:40

Около коя ос се въртят на 777 ?
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Boss154 » 22 Юли 2006 21:20

Това е тема за Ту5, а не за 777, така че не е тук мястото на въпроса
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Toni » 22 Юли 2006 21:56

Много добре знам коя е темата защото аз съм я пуснал.

Стойките на Triple Seven не се въртят, виждал съм разглобен колесник. Конструкцията, за която говорим е уникална и се среща само при Туполев.
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Boss154 » 17 Авг 2006 18:45

Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Toni » 17 Авг 2006 22:59

Браво Pepi, от кога търся такива снимки!!!

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Boss154 » 17 Авг 2006 23:28

На www.tupolev.ru казват, че на 5000 км., със 148 пътника, икономията е от порядъка на 800 кг. керосин
Boss154
спотър
 
Мнения: 51
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06

Мнениеот Toni » 18 Авг 2006 08:25

По груби сметки икономията е в порядъка на 2-3%
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот Erik011 » 03 Сеп 2006 11:06

harrier написа:Te i Balkanskite piloti sym 4uval 4e poneje vsi4ki sa se u4ili na Tu-154 i sa sviknali da kacat i 737cite kato nego - toest sviknali sa 4e samoleta sam si pravi mekoto kacane i zatova taka "iztysvat" samoleta varhu pistata. :wink:


Aha, i az vinagi sum se chudil zashto samo s BG pilotite tolkova e meko s 737.... S povecheto drugi prosto udariat kolesnika na pistata, i dazhe niakoi si skachat niakolko puti :?
Erik011
спотър
 
Мнения: 16
Регистриран на: 01 Юни 2005 12:51
Местоположение: Sopot BG / Stockholm SWE

Мнениеот M@x » 03 Сеп 2006 11:18

Абе аз тва лято доста се нагледах на груби кацания в Бургас на български и чужди пилоти, а кви къси заходи имаше не ми се приказва (особено за българските пилоти).
Алкохолът убивал бавно, че кой пък бърза...
Аватар
M@x
по-спотър
 
Мнения: 102
Регистриран на: 16 Дек 2003 20:55
Местоположение: Бургас

Мнениеот ATC » 03 Сеп 2006 11:30

M@x написа:Абе аз тва лято доста се нагледах на груби кацания в Бургас на български и чужди пилоти, а кви къси заходи имаше не ми се приказва (особено за българските пилоти).

да да ,страхотни, нещо което трябва да се види ..
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта

cron