На мен цялата история ми прилича по скоро на болни амбиции за величие на изпълнителния директор и основен акционер Bjørn Kjos от колкото на много добре обмислена стратегия за експанзия...
Според мен сегмента на около 180 седалковите лоу кост полети е доста конкурентен в Европа и едва ли може да се направи някаква революция. Аз лично смятам, че има смисъл да се мисли за нов сегмент на нискотарифните компании или със самолети като А380 с по 853 седалки за най-натоварените дестинации или с малки и икономични 70-100 седалкови самолети за директни линии за дестинации със слаб трафик.
Embraer E-190 на България ер може да е идеален самолет за регионален лоу кост модел.
Преди няколко години четох за А380, че от Индия имало интерес за модификацията с 853 седалки от местна нискотарифна авиокомпания...