Topfly написа:autom8 написа:Може да не е чак толкова конспиративна тази теория. Norwegian са единствената а/к от ELFAA, регистрирана в страна нечленка на EU. Помисли това дали няма значение върху крайната цена при експорт на големи количества от Щатите и Европа
Защо им е на останалите 9 да плащат по-висока цена за стока, като може десетия да плати по-ниска абсолютно законно, и след това вече да се разберат за условията на ползване/лизинг, или там каквото решат.
Иначе както и да го погледнеш е нереално само една а/к да лети с такова количество самолети в Европа. Освен ако не са решили да правят междуконтинентална мрежа от "нискотарифни полети".
Би могла да има и такава конспиративна теория, но как се връзва тя с огромния брой поръчани самолети и от другите членове на ELFAA?
И за да стане още по-конспиративно, възможно е всяка от другите комапании да са обявили по отделно своите крайни поръчки, а норвежците да са ги обявили сумарно като "свои", защото цялата сметка образно казано ще мине именно през тях заради облекчените условия и по-ниската цена. Така Norwegian печелят бонуса от рекламата/PR-a, а всички останали печелят от по-ниската цена.
май вече стана прекалено конспиративно
но пък интересно като вариант
Topfly написа:Норвегиан освен в Лондон, ще отварят база и в Аликанте...
за посочения брой поръчани нови самолети, норвежците трябва не две, а поне 20 нови бази да отворят
може...ако от силен алтруизъм са решили да съживят икономиката в Европа чрез откриване на хиляди нови работни места в новите си бази из целия континент