akair написа:Полетите на ЛОТ не съм ги виждал пълни от/до София - няма да е толкова странно да се отдръпнат...
Аз не бих подценявал британският мениджмънт и БА при определяне на доминантна компания в Европа
От друга страна, моментното неутрално отношение на FB спрямо алиансите им дава предимството да могат да се кодшеърват с всички алианси
Че алиансите забраняват ли на някой от своите членове да има code-share с други а/к?! (даже и в онази статия не пишеше нищо такова).
Освен това ВА отдават приоритет на междуконтиненталните и презокеански полети, пред тези вътре в Европа. От около 170 редовни дестинации поддържани от тях, само около 1/3 са до европейски летища. Така че при недостиг на машини и/или отварянето на нова линия, считай че София ще е една от първите (първата) дестинации, от която ще се откажат.
С ЛОТ съм имал само три полета, но и трите бяха над 80% затоварени. Като ми направи впечатление, че имаше доста българи пътуващи до Хелсинки, Балтийските държави, и Украйна именно с ЛОТ през Варшава.