Пускам нова тема, защото търсачката не работи и не открих тема за Таром.
За миналата година Таром са имали 2,19 милиона пътници, а загубата им е 58,6 милиона евро. Интересно е до кога ще могат да съществуват с такива данни...
tonik написа:ТАРОМ са държавна компания. Ще просъществуват до момента, в който правителството прецени, че трябва да спре да излива пари в тях...
Topfly написа:Не си прав! Малев също бяха държавна компания и просъществуваха докато ЕК не обяви ежегодните финансови инжекции за неразрешена държавна помощ, която изкривява свободния пазар.
tonik написа:Topfly написа:Не си прав! Малев също бяха държавна компания и просъществуваха докато ЕК не обяви ежегодните финансови инжекции за неразрешена държавна помощ, която изкривява свободния пазар.
Не. ЕК обяви държавните субсидии за MALEV получавани в периода 2007 - 2010 за незаконни, защото тогава компанията беше частна, а не държавна. MALEV бяха ренационализирани през 2010 г. Решението на ЕК бе да се върнат единствено парите получавани когато компанията е била в частни ръце (ако не се лъжа бяха замесени руснаци).
Да, така е, но това се прилага разнопосочно. Иначе до сега БДЖ и гръцките железници да са ликвидирани отдавна от Брюксел.Topfly написа:Идеята е да се забрани на държавите в ЕС чрез непазарни транзакции да нарушават правилата на свободния пазар и така да подпомагат един или друг пазарен участник, независимо от неговата собственост!
tonik написа:Да, така е, но това се прилага разнопосочно. Иначе до сега БДЖ и гръцките железници да са ликвидирани отдавна от Брюксел.Topfly написа:Идеята е да се забрани на държавите в ЕС чрез непазарни транзакции да нарушават правилата на свободния пазар и така да подпомагат един или друг пазарен участник, независимо от неговата собственост!
Пароль написа:БДЖ също може да подаде сигнал до Брюксел за неизплатени от държавата пари за превозите на Кремоковци, когато още беше държавно предприятие.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: silversurfer и 29 госта