http://avherald.com/h?article=44fafe93&opt=0
историята тук ми се струва малко по различна
MD-80 написа:http://avherald.com/h?article=44fafe93&opt=0
историята тук ми се струва малко по различна
slice написа:А някой разбра ли каква е била причината за загубата на налягане.
В записа ясно се чува, че пилота е с маска и я сваля преди кацането.
Toni написа:Моя спекулация: предполагам, че е имало разхерметизиране, след което са се активирали кислородните генератори, а един от тях е бил дефектен и се е запалил.
slice написа:Каква е причината за разхерметизацията, обаче?
slice написа:Твоята спекулация е до колкото разбрах основната версия за случката. Каква е причината за разхерметизацията, обаче?
slice написа:@borden Мерси за лекцията . Струва ми се, че знаеш какъв е отказа, но не искаш да кажеш
@Стоян - Човек как ти е 021 ? Какво значи втория bleed и като е отказал та какво? На този самолет трябва да загубиш и двата клона на пневматиката и от там двата пак-а за да спре налягането към кабината. Наскоро BH изтрескаха маските защото решиха, че ще ползват и двата пак-а с един източник.
И тъй като рядко се случва dual pack failure ми е интересно какво се е случило с този самолет, защото очевидно не е загубил налягане просто така
slice написа:@borden Мерси за лекцията . Струва ми се, че знаеш какъв е отказа, но не искаш да кажеш
@Стоян - Човек как ти е 021 ? Какво значи втория bleed и като е отказал та какво? На този самолет трябва да загубиш и двата клона на пневматиката и от там двата пак-а за да спре налягането към кабината. Наскоро BH изтрескаха маските защото решиха, че ще ползват и двата пак-а с един източник.
И тъй като рядко се случва dual pack failure ми е интересно какво се е случило с този самолет, защото очевидно не е загубил налягане просто така
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта