http://translate.google.com/translate?sl=ro&tl=bg&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.zf.ro%2Fcompanii%2Fsefa-tarom-a-fost-schimbata-din-functie-locul-ei-a-fost-luat-de-fostul-director-comercial-9932246
181 милиона евро загуба реализа Таром за 4 години
http://translate.google.com/translate?sl=ro&tl=bg&js=n&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.zf.ro%2Fcompanii%2Ftarom-a-adunat-pierderi-de-181-mil-euro-in-patru-ani-9929040


Ziarul Financiar
Tarom събра загуба от 181 милиона за четири години
Автор: Mirabela Тирон 08/08/2012
Държавен авиокомпания Tarom, най-великият играч на местния пазар от оборота, се събраха в последните четири години общите загуби на 834 милиона леи (181 млн.), почти една четвърт от общия оборот.
Докато национална компания се гмурва в загуби, други европейски превозвачи, като Austrian Airlines, Lufthansa, Air France KLM и Турските авиолинии, се прилагат планове за преструктуриране, за намаляване на загубите, а някои дори обявява печалба. Tarom длъжностните лица не са отговорили на ZF изпратен да обясни какво е причинило загубите.
Официалните резултати, публикувани на интернет страницата на Министерството на финансите показва, че миналата година завърши на Tarom загуба от 262 милиона леи (60.9 млн. евро) в оборот от 946 милиона леи (220 милиона). На Tarom Оценките на миналата година е построена на приходи или разходи, но пълното цел не е достигнала нулева печалба. Tarom длъжностните лица не са отговорили на ZF изпратен да обясни какво е причинило загубата на милиони евро.
"Tarom лицето кървене. Outlook не е обнадеждаващ. Криза и силната конкуренция, голям натиск за авиокомпаниите. Това кървене може да бъде спрян чрез по-добър контрол на разходите, увеличаване на приходите чрез нови печеливши маршрути и по-добро покритие вътрешната мрежа, че е без конкуренция и да имат предимство ", смята Даниел Dăianu, професор по икономика.
Той казва, че има свръхкапацитет в сектора на въздушния транспорт, което в комбинация с глобалната криза доведе до фалит, какъвто бе случаят с националната авиокомпания на Унгария, Malev. Всички авиокомпании са изправени пред трудности, дължащи се на кризата. "Нашият проект е да се запази независимостта на провал изисква акционер с финансова стабилност", каза Dăianu.
Държавата планира да постави за продажба на фондовата 20% от акциите в Tarom. През април тази година беше първата стъпка за да я продаде. Националната комисия по ценни книжа (CNVM) одобри предварителния проспект за първично публично предлагане за продажба на акции (IPO). Овидиу Silaghi, министър на транспорта, заяви тази година, че версия за на Tarom продажба приватизация, тъй като компанията.
Компания със загуби от десетки милиони евро трудно да се продаде
"Моето мнение е, че Tarom не могат да продават сега, е лошо предположение, е трудно да се продаде компанията, която наследи загубата на десетки милиони евро и има странно флот (работи като Airbus, Boeing и ATR и) ", каза Doru Lionachescu, основен партньор на Capital Investment Partners къща.
Tarom оперира почти 20 самолета, обединяващи модели на Airbus, Boeing и ATR. Да се намалят разходите на компанията би трябвало да опрости своя флот с два модела, тъй като те са най-малко играчи в областта. LOT Polish Airlines и Чешките авиолинии имат програма за опростяване на флота, като на определени въздухоплавателни средства. Tarom флота дойде миналата година два самолета Боинг 737-800, които бяха relivrate собственика.
Писмото за намерение с МВФ, договорени от правителството тази година на разпоредбата е свързан да се върне миналото Боинг 737-800 на 1 май има Tarom флота.
Ценообразуването е в несъстоятелност, и в него работят твърде много
"В основните загуби и претоварване вярвам, че е лично, не е оправдано, но липсата на протекционистичната политика, за да се защити компанията от колебанията в цените на горивата", смята Doru Lionachescu миналата година компанията имаше 2,286 служители, с 82 по-малко от предходната година. Габриела Bordea-рано тази година, генерален мениджър, предадена в прессъобщение през 2011 г. са били осъществени за рационализиране на мрежата от пътища, мерките са били отразени във факта, че броят на пътниците остава константа в условията, при които се провежда летателен капацитет е намалял с 9% от 2010 г., с цел да се подобри работата.
Държавната авиокомпания, проведени миналата година около 2,2 милиона пътници, по-малко от очакваното. Дружеството успява да поддържа пазарен дял от 22% в Румъния. Tarom авиокомпания самолет излетя миналата година с 61% от местата, заемани от чуждестранни маршрути, което е превозила 1.2 милиона пътници. "На Tarom Полет, само когато аз нямам друг избор. Tarom има лошия часови сегмента, но на високи цени, дори по отношение на маршрути, където конкуренцията е високо летящи и ценообразуване на Tarom е обявен в несъстоятелност. Tarom трябваше да лети до дестинации, които конкуренцията не е голям, в Източна Европа, например. управление е пагубно от Tarom, и не е имало стратегическа визия ", каза Doru Lionachescu.
Tarom маршрут Букурещ-Лондон се конкурира с традиционна компания British Airways, ниско-Букурещ-Истанбул с Турските авиолинии и Пегас разходи, но по други маршрути, имат силни конкуренти, в допълнение към нискотарифните оператори.
Други разпоредби, договорени с правителството на МВФ мерки за подобряване на финансовото състояние на предоговаряне на договори за намаляване на разходите и увеличаване на приходите чрез продажба на нови стратегия, преход към частно управление, публикуването на приватизация до юни 2012 г..
"В момента мога да кажа, че всички авиокомпании губят, но повечето компании са програмите за преструктуриране, за замяната на данъците. На Tarom е взел толкова отдавна, но аз не съм виждал такова действие преди Чрез правилното управление на тези загуби могат да бъдат намалени много повече. просто иска той "вярва, специалист в областта на авиацията, който е работил на няколко авиокомпании.
Той смята, че грешките са големи на Tarom управление, което обяснява нивото на загубите. Първо, компанията ще трябва да предоговори всички договори, за да се намалят разходите. Компанията също така ще трябва да се откажат от всички губещи маршрути, а не само някои, и да се промени броят на служителите.
Ще се премести на частно управление в рамките на няколко месеца
Консултантите смятат, че Tarom ще има положителни резултати, само след като се премести в частно управление. "По това време, процеса на набиране и подбор е в ход, тъй като ние преживяхме по време на проекта и очакваме приложения. Изчисляват, че идентифицирането на общите мениджърите и членовете на борда ще бъдат завършени през следващите месеци", каза Хорас Cocheci, старши мениджър, ръководител на екипа в HR консултации, PwC Румъния, отговарящ за набиране на на адвокати Baias D & B Давид и главата Джордж Butunoiu-ловец.
Какви са резултатите други превозвачи държавни?
Самолетни Турските авиолинии, на име най-добрата авиокомпания в Европа миналата година, приходите се увеличиха с 40% и оперативна печалба от 339 милиона турски лири (155 милиона). Нетна печалба в размер на 19 милиона турски лири (8,7 милиона). Брой на пътниците се е увеличил с 12% до 32.7 млн. души, и заетостта е 72,6%. Стратегията, използвана от управляващото дружество е да се отвори нови маршрути на международни (19 допълнителни) и самолети. Турска компания е основана през 1933 г. и през 2005 г. държавата продаде дял от 25%, продължава да се продава, сега държавата остави с 40,1%.
Ако данък е турски, австрийски авиолинии не са успели да напуснат загуби, но започна с обширна програма за реорганизация да се възползва. От юли тази година всички летателни операции на групата на австрийската група Airlines, която има 80 самолета бяха прехвърлени на дъщерното дружество Tyrolean Airways. Повече от 50% на Австрийски Авиолинии полети се оперират от тиролски сега, особено полети до Централна и Източна Европа и Азия. Всички тиролски ще работи дълги разстояния състезателни флота. Jaan Албрехт, главен изпълнителен директор на Austrian Airlines заяви, че операцията е един съвместен екип за управление на един отбор за въздухоплавателни средства, и премахване на излишни операции. Тези мерки са част от преструктурирането на 220 милиона евро. Целта на тази програма е да донесе печалба на Austrian Airlines. След тези промени 110 пилоти и 214 стюардеси не е активна във фирмата. Миналата година Lufthansa е превозила 11.2 млн. пътници, до 3,4% спрямо предходната година, средна заетост от 73,8% за въздухоплавателното средство. Оперативна загуба на компанията възлиза на 59,4 милиона евро, с 8,2% спрямо предходната година. Приходи в размер на 2.1 млрд. евро.
Какво е направил тази година Tarom
Tarom предоговори договора с обработването на Globe Ground, постигане на икономии на разходи от летищно обслужване на един милион долара годишно. Tarom инициира действия за предоговаряне на договора и кетъринг услуги, сключени с Rocas Алфа. Получените икономии чрез предоговаряне суми до 660,000 евро годишно.
За стимулиране на трафика през юни тази година Tarom 2500 билета, пуснати в продажба на цена от 79 евро за всички вътрешни линии, за връщане, всички такси включени, за да се стимулира трафик.
Съвсем наскоро Tarom и Travel Guard Чартис, глобален доставчик на застраховка при пътуване и помощни услуги, започнаха продукти пътническа застраховка и свързаните с тях дейности, предназначени за пътници, които избират да пътуват по вътрешни полети на авиокомпаниите. Включително пътни застраховки оферта Tarom е първата стъпка в разнообразяването на нашата гама от свързани с авиационни услуги за предоставяне на комплексни услуги на нашите пътници, пътуващи към стандартите, че аз обикновено според компанията.
Министерството на транспорта притежава 97% дял в Tarom, докато Букурещ Летища Дружеството е 1,6%, 1,3% и SIF Muntenia ROMATSA 0,1%.