BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Toni » 15 Яну 2013 01:18

Stoyan написа:
Toni написа:
Ако за момент забравим, колко е налудничева идеята да се лети с А340-300 SOF-JFK, трябва да отбележим, че самолет за такава линия в момента няма.

Не мога да си представя какви разчети си правят BH за 340-300, който в двукласова конфигурация е с над 300 места......



Според източници в компанията, а аз си мисля, че са проверили, лизингът за 340 е значително по-малък от на 330.


Абсолютно вярно, но това не променя факта, че говорим за 300-350 местен самолет. Изборът е ясен А340-300...има ги много и са сравнително евтини. А330-200 е скъп защото е по-икономичен, с 40т по-лек, малко по-малък (колкото 340-200), а върши същата работа :)
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот akair » 15 Яну 2013 10:53

Съвсем не е задължително да е в 2-класова конфигурация. :D Може да се спрат на вариант J, Y+, Y - все повече а/к залагат на Y+ като успешен модел за повишаване на приходите :D Защо не малко повече комфорт за разумни пари, вместо 10 часа в cattle class... :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот kriskris94 » 19 Яну 2013 21:37

Пускат директни полети до Ню Йорк и Чикаго До август българската BH Air се надява да възобнови линията България - САЩ след 17-годишна пауза

http://www.bg-voice.com/articles/view/puskat_direktni_poleti_do_nyu_york_i_chikago/1689/

Не знам,но на мен ми става доста интересно :)
Аватар
kriskris94
по-спотър
 
Мнения: 184
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:56
Местоположение: Nottingham

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Stoyan » 19 Яну 2013 21:45

Ясен пак се изцепва в мрака на моменти...
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Topfly » 20 Яну 2013 00:12

kriskris94 написа:Пускат директни полети до Ню Йорк и Чикаго До август българската BH Air се надява да възобнови линията България - САЩ след 17-годишна пауза

http://www.bg-voice.com/articles/view/puskat_direktni_poleti_do_nyu_york_i_chikago/1689/

Не знам,но на мен ми става доста интересно :)


Някой би ли ме светнал защо при полет София-Ню-Йорк-Чикаго ще има по малко летищни такси от колкото при София-Франкфурт-Ню-Йорк или София-Франкфурт-Чикаго?

Чисто юридически може ли пътник кацнал от извън САЩ в Ню-Йорк да не бъде проверен и да си продължи със същия самолет по вътрешната линия Ню-Йорк-Чикаго?

Имало ли е изобщо някакъв сериозен трафик от София за Америка с Олимпик и Таром и защо очакваме някой от Атина или Букурещ да пътува през София за САЩ?

Какви са тези цени от $1445,90 и летишните такси от $639,40, като редовно има оферти от София за Ню-Йорк от 600-700 долара.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Делян » 20 Яну 2013 00:29

Аз също не мисля, че Олимпик или Таром са били ползвани от българи.
Олимпик заради лошите връзки през Атина, а Таром.....те въобще летяли ли са някога? :D
За румънската връзка единствено си спомням, че една позната от Русе ползва Delta до Букурещ и то само през лятото защото Бъкурещ е наистина много близо до Русе.
Както и да е, трафика от България до САЩ се поема предимно от Lufthansa, British и Аir France или може някоя друга американска компания. В последните години се намеси и Virgin и от там с Bulgaria air до София.
За таксите наистина са много високи, например миналата година когато се наложи да си отменя билета с Lufthansa ми върнаха обратно само летищните такси които бяха към $600, като целият билет беше $1200.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот europeandj » 20 Яну 2013 15:45

Този пример за Олимпик и Таром според мен са го дали не защото българите сме пътували с тях, а защото румънците и гърците нямат директни полети и биха могли да използват нашите полети или поне аз така си го обяснявам. За Букурещ специално Таром имат по 2 полета на ден, за които полети България Ер имат кодшеър (А дори BH да изпълнявт презокеанските, ТИМ 100% ще имат седалки за тях), за Атина е по-трудно, но ако се увеличат честотите ще се получат нещата според мен.
Изображение
Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 762
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот alex_2 » 20 Яну 2013 17:18

europeandj написа:Този пример за Олимпик и Таром според мен са го дали не защото българите сме пътували с тях, а защото румънците и гърците нямат директни полети и биха могли да използват нашите полети или поне аз така си го обяснявам. За Букурещ специално Таром имат по 2 полета на ден, за които полети България Ер имат кодшеър (А дори BH да изпълнявт презокеанските, ТИМ 100% ще имат седалки за тях), за Атина е по-трудно, но ако се увеличат честотите ще се получат нещата според мен.


До Атина мисля че също има дни с по два полета на Олимпик
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1375
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот akair » 21 Яну 2013 01:54

Таром летяха с А310 до JFK - нека не ги подценяваме. Би било интересно с гърците, защото има доста гръцки бизнес в България и самолетите до Атина не летят празни, така или иначе. :D
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Buch » 21 Яну 2013 09:48

Делян написа:Аз също не мисля, че Олимпик или Таром са били ползвани от българи.
Олимпик заради лошите връзки през Атина, а Таром.....те въобще летяли ли са някога? :D
За румънската връзка единствено си спомням, че една позната от Русе ползва Delta до Букурещ и то само през лятото защото Бъкурещ е наистина много близо до Русе.
Както и да е, трафика от България до САЩ се поема предимно от Lufthansa, British и Аir France или може някоя друга американска компания. В последните години се намеси и Virgin и от там с Bulgaria air до София.
За таксите наистина са много високи, например миналата година когато се наложи да си отменя билета с Lufthansa ми върнаха обратно само летищните такси които бяха към $600, като целият билет беше $1200.


Летищните такси със сигурност не са $600. От Бостън до София през AMS или през MUC са под $120 двупосочно. Не знам, дали е по темата, но мисля, че е редно да се знае.
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот alex_2 » 21 Яну 2013 10:14

този господин, който е написал темата, май не е проучил много добре.
Изображение
alex_2
супер спотър
 
Мнения: 1375
Регистриран на: 15 Авг 2009 10:21

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Buch » 21 Яну 2013 10:39

Topfly написа:
kriskris94 написа:..

Някой би ли ме светнал защо при полет София-Ню-Йорк-Чикаго ще има по малко летищни такси от колкото при София-Франкфурт-Ню-Йорк или София-Франкфурт-Чикаго?

Има логика. Във втория случай имаш летище в повече, където прекачваш - FRA. Това означава поне по 1 такса на посока, в случая ~20E или общо 40.
Във първия случай едната точка ще е вид технически стоп - ако някой пътува NYC - SOF, в ORD няма да го 'обслужват' като пътник (поне доколкото аз схванах схемата, ще си седи на топло в самолета).
Ама ако си мислят с тези 40Е да бият пазара....
Аватар
Buch
най-спотър
 
Мнения: 446
Регистриран на: 16 Яну 2009 13:48
Местоположение: София

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот mitkobiker » 21 Яну 2013 13:29

Делян написа:За таксите наистина са много високи, например миналата година когато се наложи да си отменя билета с Lufthansa ми върнаха обратно само летищните такси които бяха към $600, като целият билет беше $1200.

Летищните такси за около 100-150 Евро, всичко друго са доплащания за гориво, които не се връщат при анулация на билета.
*********
Идеята евентуалните полети на BH Air да се допълват с някакъв транзит, било той от ATH, BUH или подобни, ми се струва силно невероятна в настоящия момент:
1. BH Air или трябва да пуснат свои полети или да се договорят с други авиокомпании да им карат тези пътници, в удобни за BH Air дни и часове. Разбира се тези други авиокомпании може да имат интереси и изгоди, различни от пълненето на презокенските полети на неизвестна и необвързана авиокомпания.
2. Не виждам абсолютно нищо, което BH Air могат да предложат като конкурентно предимство на преситени пазари като ATH, BUH, IST, което да накара някой да се заблъска през София, вместо да се качи на Бритиш, Ер Франс, LH/OS/LX/SN или на директен полет.
3. Категорично и задължително на пътво летище на кацане в САЩ се минава паспортна проверка и митница. По тази причина не виждам особена привлекателност в евентуалната линия на BH Air, за пътици, чиято крайна дестинация в САЩ не е Ню Йорк... разбира се тук добавяме и нуждата BH Air да се договорят с някоя от американските авиокомпании да им вози пътниците от Ню Йорк към други градове на добри цени и условия...
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ/1 CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот Jair » 21 Яну 2013 20:40

Buch написа:
Topfly написа:
kriskris94 написа:..

Някой би ли ме светнал защо при полет София-Ню-Йорк-Чикаго ще има по малко летищни такси от колкото при София-Франкфурт-Ню-Йорк или София-Франкфурт-Чикаго?

Има логика. Във втория случай имаш летище в повече, където прекачваш - FRA. Това означава поне по 1 такса на посока, в случая ~20E или общо 40.
Във първия случай едната точка ще е вид технически стоп - ако някой пътува NYC - SOF, в ORD няма да го 'обслужват' като пътник (поне доколкото аз схванах схемата, ще си седи на топло в самолета).
Ама ако си мислят с тези 40Е да бият пазара....


те и тия 40 евро няма да са от полза, защото полет София-Ню Йорк ще харчи повече гориво на пътник, отколкото отделно София-Франкфурт, Франкфурт-Ню Йорк. И тая статия е сметка без кръчмар. До сега не съм видял абсолютно нищо, което да ме убеди, че има някакъв потенциал в подобно начинание...

Това, че румънци и гърци ще се трупат за двуседмичните полети на BH, при положение, че са пълни със ежедневни връзки през съответните алианси също ми изглежда нереално
http://www.aerohroniki.com - Блог за авиация и пътешествия
http://www.magelanci.com - форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Re: BH Air SOF-JFK-ORD-SOF

Мнениеот takeoff » 22 Яну 2013 00:54

Може на всички да ни изглежда нереално, но на BH самолетите им летят ежедневно някъде. Ще видим какво са намислили, не ми се вярва да са се хвърлили така на сляпо. Дано наистина имаме такава линия, а и да не се окаже някоя финансова машинация !
Изображение
Аватар
takeoff
най-спотър
 
Мнения: 299
Регистриран на: 02 Юни 2009 21:20
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта