Делян написа:За таксите наистина са много високи, например миналата година когато се наложи да си отменя билета с Lufthansa ми върнаха обратно само летищните такси които бяха към $600, като целият билет беше $1200.
Летищните такси за около 100-150 Евро, всичко друго са доплащания за гориво, които не се връщат при анулация на билета.
*********
Идеята евентуалните полети на BH Air да се допълват с някакъв транзит, било той от ATH, BUH или подобни, ми се струва силно невероятна в настоящия момент:
1. BH Air или трябва да пуснат свои полети или да се договорят с други авиокомпании да им карат тези пътници, в удобни за BH Air дни и часове. Разбира се тези други авиокомпании може да имат интереси и изгоди, различни от пълненето на презокенските полети на неизвестна и необвързана авиокомпания.
2. Не виждам абсолютно нищо, което BH Air могат да предложат като конкурентно предимство на преситени пазари като ATH, BUH, IST, което да накара някой да се заблъска през София, вместо да се качи на Бритиш, Ер Франс, LH/OS/LX/SN или на директен полет.
3. Категорично и задължително на пътво летище на кацане в САЩ се минава паспортна проверка и митница. По тази причина не виждам особена привлекателност в евентуалната линия на BH Air, за пътици, чиято крайна дестинация в САЩ не е Ню Йорк... разбира се тук добавяме и нуждата BH Air да се договорят с някоя от американските авиокомпании да им вози пътниците от Ню Йорк към други градове на добри цени и условия...