Kenny Jacobs Ryanair interest in Russia Ukraine & Central Europe
https://youtu.be/lcn_bEfQrK4
amcho написа:Проверих останалите румънски градове без OTP, и установих, че все още не са заложени зимните полети нито за Крайова, нито за Орадеа и със затварянето на базата в Тимишоара се чудя дали аджеба им върви в Румъния, за разлика от Уиз, които не се спират да се развиват там. Да, пазарът им е огромен но пък конкуренцията с Уиз, Таrom и Blue Air е зверска.
От друга страна, в съседен Ниш, полетите (общо пет дестинации) са в продажба до март 2019г., подобно е положението и за Подгорица.
България: София ще се сдобие с 1 нова топла дестинация на есен и още една през края на този месец но пък полетите до Кастейон, Пиза и Скавста, за сега, остават под въпрос. Гласгоу просто ще се замени с Единбург но пък ще бъде изпълняван от шотландска машина, така че де факто се "губи" Глазгоу и остава празен слот за софийската машина.
Положението в Пловдив е същото каквото е в Крайова и Орадеа - полети има до края на октомври с изключение на Станстед.
Относно Бургас - говореше се преди, че Меминген и Бергамо ще са единствените целогодишни полети - но все още не могат да се букнат до март 2019г.
Варна-Шарльора остава без промяна - явно е вървежна линията.
mashine1984 написа:amcho написа:Проверих останалите румънски градове без OTP, и установих, че все още не са заложени зимните полети нито за Крайова, нито за Орадеа и със затварянето на базата в Тимишоара се чудя дали аджеба им върви в Румъния, за разлика от Уиз, които не се спират да се развиват там. Да, пазарът им е огромен но пък конкуренцията с Уиз, Таrom и Blue Air е зверска.
От друга страна, в съседен Ниш, полетите (общо пет дестинации) са в продажба до март 2019г., подобно е положението и за Подгорица.
България: София ще се сдобие с 1 нова топла дестинация на есен и още една през края на този месец но пък полетите до Кастейон, Пиза и Скавста, за сега, остават под въпрос. Гласгоу просто ще се замени с Единбург но пък ще бъде изпълняван от шотландска машина, така че де факто се "губи" Глазгоу и остава празен слот за софийската машина.
Положението в Пловдив е същото каквото е в Крайова и Орадеа - полети има до края на октомври с изключение на Станстед.
Относно Бургас - говореше се преди, че Меминген и Бергамо ще са единствените целогодишни полети - но все още не могат да се букнат до март 2019г.
Варна-Шарльора остава без промяна - явно е вървежна линията.
Те обявиха, че затварят базата в Тимишоара. За другите румънски бази не знам. Относно Кастейон, Пиза и Скавста от София лично моите очаквания са, че ще спрат Кастейон. Другите 2 според мен няма резон да ги спират. Много би озадачаило ако спрат Скаваста, защото преди седмица четох интервю със шефката на летищата на Стокхолм и тя там беше казала, че се надява скоро да бъде разкрита линия до София от Арланда, защото София била една от top unversed destinations.
Венелин написа:https://www.irishtimes.com/business/transport-and-tourism/ryanair-announces-flights-to-turkey-from-june-1.3428177
Райънеър пуска полети до Даламан на турското Средиземноморие от Дъблин и Братислава. Докато Дъблин ми е ясно, че се възползват от билатералите Ирландия - Турция като ирландска компания, каква е правната рамка на братиславския полет? Как са били назначени за превозвач по линия Словакия - Турция? Или ограничението не важи за второстепенни туристически летища?
amcho написа:Мда, определено нещо им "куца" в Румъния:
http://www.business-review.eu/news/ryanair-to-stop-flights-from-oradea-and-craiova-after-closing-timisoara-base-161976
Спомням си, че някога летяха също така и до Арад. Дали пък не искат да рискуват отново да имат отменени полети както беше миналата година? Страна като Румъния с такъв огромен пазар...
Венелин написа:amcho написа:Мда, определено нещо им "куца" в Румъния:
http://www.business-review.eu/news/ryanair-to-stop-flights-from-oradea-and-craiova-after-closing-timisoara-base-161976
Спомням си, че някога летяха също така и до Арад. Дали пък не искат да рискуват отново да имат отменени полети както беше миналата година? Страна като Румъния с такъв огромен пазар...
До преди година-две разходите на километър на Уизеър бяха по-ниски от тези на Райънеър и едва ли това се е променило драстично. Липсата и на туристи по типично емигрантските линии до Крайова и Орадя, пък и донякъде Тимишоара, убиват допълнително ефекта от марката Райънеър.
Пък и все пак всяко румънско летище да има конкуренция за полети до Лондон, Милано и Мадрид явно е прекалено.
Източна Европа "куца" на Райънеър почти навсякъде, където пътникопотокът е предимно от източноевропейци.
А за полетите Арад-Бергамо ми бе разказана история от жителка на града. След няколко пролетни месеца с полети кметът на Тимишоара се притеснил от конкуренцията на арадското летище и предложил пари на управата на летището да почне да прави проблеми и Райънеър да се изнесе. Управителят се оказал честен рушветчия и казал на Райънеър, че за по-голяма сума няма да им прави проблеми, а Райънеър решили да избягат от тази балканска картинка. Това беше по времето, когато Райънеър още разчиташе силно на стратегията на алтернативните летища (Арад като алтернатива на Тимишоара), но явно, че потенциалните ползи не са били големи.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта