ЦИТАТ:
"До момента работата е фокусирана върху невидимата за пътниците смяна на процесите и прехвърлянето им от офиса в Дъблин към този във Варшава. Не е ясно точно кога ще започне ребрандирането, като то първо най-вероятно ще стане видно от униформите и едва на по-късен етап и по самолетите на авиокомпанията. Най-голямата промяна пък ще е за служителите."
"По-голямата промяна ще настъпва и за служителите на авиокомпанията, като това също беше отразено в полските медии. Buzz ще наеме самолети и екипажи на компанията-майка, като пилотите ще бъдат наети като самоосигуряващи се лица и ще получават възнаграждение на извършен полет. Техен работодател ще бъде Warsaw Aviation, която ще се ангажира с набирането на персонала за Buzz, като на сайта се виждат и свободните позиции за четирите пазара: Полша, Прага, Будапеща и София."
"През лятото на миналата година от нискотарифната компания съобщиха, че свиват прогнозата си за 2020 г. за ръст на пътниците заради забавянето на доставките на 58-те самолета Boeing 737 MAX, като 8 от тях би трябвало да отидат директно към Buzz. Очакванията за ръст на пътниците бяха свити от 7% на 3% за лято 2020 г., като това означава свиване на очакванията за трафик до март 2021 г. до около 157 от 162 милиона."