Добре нека е така , но хайде да не "замърсяваме" и тая тема като предната.
Може дебата да се пренесе в темата за летище Пловдив която отдавна е зациклила по въпроса.
stenk написа:Добре нека е така , но хайде да не "замърсяваме" и тая тема като предната.
Може дебата да се пренесе в темата за летище Пловдив която отдавна е зациклила по въпроса.
stenk написа:Ами опитваш се да тласнеш темата по познатата ни плоскост. Нека я оставим само за интересните неща около Ryan.
Иначе , ако следваме примера на Хърватска със Загреб и Задар какво следва ... Ryan да открият база в близката София ?
skyviewer написа:
На този саит всеки може да се ограмоти ,какво е това Нискотарифна Авиокомпания/НТА/,Видимите и Невидимите признаци по които се определя,като такава,разликите между НТА и традиционните редовни авиокомпании и чартърните такива:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%B8%D1%8F
tupolev144 написа:skyviewer написа:
На този саит всеки може да се ограмоти ,какво е това Нискотарифна Авиокомпания/НТА/,Видимите и Невидимите признаци по които се определя,като такава,разликите между НТА и традиционните редовни авиокомпании и чартърните такива:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%B8%D1%8F
В тази връзка, всеки може да направи изводи сам за себе си, колко от обявилите се за нискотарифни АК на кои от изброените признаци отговарят и дали в действителност реално са НТА?
Jair написа:tupolev144 написа:skyviewer написа:
На този саит всеки може да се ограмоти ,какво е това Нискотарифна Авиокомпания/НТА/,Видимите и Невидимите признаци по които се определя,като такава,разликите между НТА и традиционните редовни авиокомпании и чартърните такива:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0% ... 0%B8%D1%8F
В тази връзка, всеки може да направи изводи сам за себе си, колко от обявилите се за нискотарифни АК на кои от изброените признаци отговарят и дали в действителност реално са НТА?
Толкова неточности, архаизми и непознаване на материята има в тая статия, че не е истина. Без да говорим за фрапантните правописни грешки.
tupolev144 написа:Jair написа:Толкова неточности, архаизми и непознаване на материята има в тая статия, че не е истина. Без да говорим за фрапантните правописни грешки.
Очевидно си компетентен по въпроса и можеш ли да споделиш какви са условията според теб, или според по-съвременни източници, които определят една АК като НТА? Може и в друга тема, за да не ни обвинят, че използваме темата на Райън.
Jair написа:В днешно време няма твърди различия. Дори компания като раян, която би трябвало да е еталон за НТА предлага безплатна раница, докато други искат пари за това. Страничните летища отдавна не са правило - пак споменатите Раян летят до Дъблин, Мадрид, Ел Прат. Да се дава пример със Скай Юръп за прогреса на НТА е също доста иронично. От друга страна всичките традиционни компании като луфтханза имат същото гъвкаво ценообразуване, много компании премахват или минимизират кетъринга. В днешно време твърда дефиниция няма - по определени фактори всичките са НТА, по други фактори всичките са традиционни.
Елементарните правописни грешки, буквални преводи от английски дори да не ги започвам.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта