Сега установих, че снимките от полетите ми с Qatar Airways са изчезнали и блог няма да има.
В никакъв случай не искам да обидя или съм останал крайно разочарован от Qatar Airways, просто това което видях беше една нормална АК, но немога да кажа, че са с 5 звезди.
В София наистина са се постарали и с червено килимче и посрещането пред чекинга е наистина много специално. Стриктно спазване на правилото за 1 чанта ръчен багаж - което аз много одобрявам. А320 на Qatar беше най-добрия на когото съм се возил. Имаше си персонални touch screen и любезно обслужване и т.н. - малък престой в Букурещ и право към Доха.
Летището в Доха има интересно решение и е доста пренаселено към момента, но си има 2 тихи зони и огромен бизнес салон с входна такса 30 евро. На пътниците на Qatar с престой над 5 часа им се полагат ваучери за храна и напитка в едно от заведенията. Ние имахме близо 8 часов престой и избрахме бизнес салона, влезнахме от втория опит, защото и той е пренаселен.
И така стигнахме до А330 малко захабен, обслужване едно към едно с това на Аерофлот нищо специално.
В Хонг Конг нямаха специално посрещане и т.н. този път А330 пак захабен и моето място 16К и съседното макар и с много място за краката се оказа със развлен IFE и настана голям зор 3-4 опита в рамките на 1 час докато най-накрая успеем да натиснем копчетата за да може да излезне и да се почустваме като в "Стани богат".
3 часа в Доха минаха неусетно в тихата зона - взимат ти бордната карта и ти дават номерче и като настане време за бординг те будят.
До тук всичко беше добре. Качих се на доста пълен А320 към Виена място 9F, на предния ред има допълнително място за краката и всичко беше ок до момента в който този пред мен не реши да си пусне седалката назад. Ако искате ми вярвайте, за всичките ми полети толкова неудобно никога не ми е било. От негова страна никаква реакция и извиках стюардесата и и казах, че ми е доста неудобно и в момента рулираме и от седалките трябва да са в изправено положение. И изненада вместо да го накара да си вдигне седалката ми обясни, че г-на си е платил за повече място за краката и понеже тя там не е никаква и в момента сме излитали, тя неможе да го накара, но можеше само да ми го обясни. И ми предложи и аз да направя същото.
След 20 мин. на този му дойде акъла и си оправи седалката.
След 5 полета с тях им давам 2-3 звезди, просто не впечатляват с нищо храната и напитките не са нещо специално. За safety и любезност на последния полет 0 и жалба.
С удоволствие бих ги ползвал пак само ако имат такива "промо" цени иначе продукта им не се отличава по абсолютно нищо от другите АК.
P.S.
Двата полета с NIKI & Аir Berlin бяха много приятни.