Страница 1 от 13

Air Berlin

МнениеПубликувано на: 05 Яну 2005 01:06
от AiBOJ
Току що прочетох че AIR BERLIN през 2004 година е достигнала оборот от над 1 милиард евро и с 12 милиона пътници за 2004 е втората най голяма авиокомпания в Германия след Луфтханза.В сравнение с 2003 година нарастването е с 25,4%.
А наскоро май бях чул че искат да вземат нови Б737-800 ако не се лъжа.
информацията е от airliners.de

МнениеПубликувано на: 06 Яну 2005 13:12
от harrier
Te odavna sa vtorata po golemina kompaniq v Germaniq.

МнениеПубликувано на: 06 Яну 2005 14:38
от AiBOJ
Ами аз ти казвам какво пише в статията,това че ти си го знаел преди ,хубаво...
Но аз споменавам че за първи път достигат границата от милиард евро......
и не съм убеден че всички тук знаят за това че те са втората по големина компания в Германия.
Лично аз си мислех 4е LTU са по напред от ЕР Берлин....,преди да прочета тази статия....,човек се учи цял живот са казали мъдрите :wink:

МнениеПубликувано на: 06 Яну 2005 15:29
от harrier
Prosto kazvam kakvoto znam po vaprosa...

МнениеПубликувано на: 10 Яну 2005 01:08
от Toni
Air Berlin порачаха 60 броя А320, не 738!

> http://www.bgspotters.net/constructor.p ... read&n=348

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 11:43
от Апостол
Авиокомпанията Air Berlin с поръчка на 25 самолета Boeing 787

Изображение

Германската low-cost авиокомпания Air Berlin е обявила вчера, че ще закупи 25 самолета Boeing 787 Dreamliner на обща стойност от $4 млрд.

Сделката беше обявена по време на събитие организирано от Boeing в Сиатъл, точно ден преди първият произведен самолет от модела 787 да бъде официално представен. Това до момента е най-голямата сделка от европейски превозвач за новия свръх-модерен и с 20% по-икономичен самолет на американския производител.

От Boeing са обявили, че вече имат поръчки за 677 самолета от модела 787. Първият от тях трябва да излезе от завода на Boeing в град Еверет щата Вашингтон по-късно днес, а тестовият му полет ще с състои през август или септември тази година. Първата доставка ще се осъществи през май догодина.

Air Berlin, чиято централа се намира в германската столица, е най-големия европейски low-cost превозвач. Авиопревозвачът иска да добави по-дълги дестинации към листа с полетите си и именно за това са му необходими самолетите от класа на новия 787 Dreamliner.

http://money.ibox.bg/news/id_544926297

Новината на тяхния сайт

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 19:18
от stenk
Цените им май не са точно като на low cost превозвач :cry:

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 20:00
от harrier
На мен тяхната ценова политика ми допада повече отколкото на която и да е друга немска компания, претендираща че предлага евтини полети.

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 21:08
от stenk
На Germanwings например , какво им е ?

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 22:21
от harrier
За да летиш по най-ниската тарифа на Джърмануингс трябва да купиш много месеци по-рано. После шансът е почти нулев. При Еър Берлин съм намирал двупосочни по 58 евро дори месец преди полета.

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 22:23
от Делян
не съм запознат с Air Berlin въобще, но 787 не са ли за по-дълги дестинации, тоест като А330 сега? Air Berlin не летяха ли по европейски дестинации предимно?

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 22:24
от Апостол
Предполагам са за LTU по-голямата част

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 22:26
от harrier
Да, засега летят само вътре в Европа. Еър Берлин се мърджнаха с ЛТУ (които имат дълги полети) и по този начин завъриха един голям процес по консолидация на немски авиокомпании. Засега май нямат право, но не се знае след години дали няма да се слеят в обща структура.

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 23:07
от asd
Тоест LTU живот и здраве да ги чакаме да возят немски туристи до България с Боинг 787 вместо А330? :D

МнениеПубликувано на: 08 Юли 2007 23:11
от Апостол
Всъщност според мен 787 съотвества на 350,но както Конкорд е летял до Будапеща,защо да не намине и насам :-D ,но по-скоро бих го очаквал от S7 или Icelandair да се случи.