Страница 2 от 3

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 24 Юли 2013 17:00
от Niki Cvetkov
EricEntrena написа:А тук http://www.ch-aviation.ch/portal/aircra ... ive?cha=JU ги дават в парка на Jat Airways

Edit: А това, че е пишело Хемус може да означава, само че лизинга ще минава през нея.

Да, то е ясно че отиват в JAT за една година :) Въпроса е от къде им е хрумнало да запишат Balkanian като авиокомпания собственик или нещо такова ... освен ако не са ги придобили и те да ги дават под наем на JAT, ама малко ме съмнява :roll: Вероятно просто е грешка това с Balkanian Airways в цялата схема ...

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 26 Юли 2013 12:43
от Niki Cvetkov
Информацията за Balkanian Airways и LZ-BOT явно не е грешна ! :shock: Вероятно са придобили 2-та боинга и те ще ги отдават на JAT 8)

Ето и потвърждение на информацията -> http://www.planespotters.net/Airline/Balkanian-Airways

Честита ни нова българска авиокомпания в регистрите :) ... Вече фигурира и в www.ch-aviation.ch

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2013 15:23
от epetkov
Балканиан Еъруейз стана генерален спонсор на френския втородивизионен футболен клуб "Тур" ,заемащ 3-то място във френската Лига 2. Източник : дир.бг http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2766202

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2013 22:36
от Big G
Като стана дума за тази авиокомпания, реших да проверя сайта им на какво дередже е към днешна дата. И изведнъж...surprise :o Виждате ли някаква прилика между снимките от двата линка?
http://www.aircraft24.fr/dealer/balkani ... _ID=114075
http://www.bgspotters.net/constructor.p ... 1%E5%ED%E5

Дори са имали наглостта да си ги припишат като техни, тия AirCraft24.com.
Е, то бива., бива, ама...

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 17 Дек 2013 22:42
от concorde
Да отида да поразпитам отдолу под мен счетоводната фирма за Балканиан Еъруейз кога ще имат редовни полети . Нали при тях е регистрирана авиокомпанията :)

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2013 10:41
от kazata
Big G написа:Като стана дума за тази авиокомпания, реших да проверя сайта им на какво дередже е към днешна дата. И изведнъж...surprise :o Виждате ли някаква прилика между снимките от двата линка?
http://www.aircraft24.fr/dealer/balkani ... _ID=114075
http://www.bgspotters.net/constructor.p ... 1%E5%ED%E5

Дори са имали наглостта да си ги припишат като техни, тия AirCraft24.com.
Е, то бива., бива, ама...



Самолетите пък, които се продават в сайта са LZ-ATS, LZ-SAB и LZ-TIM

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2013 18:15
от Пароль
Big G написа:Като стана дума за тази авиокомпания, реших да проверя сайта им на какво дередже е към днешна дата. И изведнъж...surprise :o Виждате ли някаква прилика между снимките от двата линка?
http://www.aircraft24.fr/dealer/balkani ... _ID=114075
http://www.bgspotters.net/constructor.p ... 1%E5%ED%E5

Дори са имали наглостта да си ги припишат като техни, тия AirCraft24.com.
Е, то бива., бива, ама...

Не се накрадоха!
Малко им самолетите, та и на снимките посегнаха...

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 21 Дек 2013 23:30
от autom8
Big G написа:Дори са имали наглостта да си ги припишат като техни, тия AirCraft24.com.
Е, то бива., бива, ама...

Е баш сега е момента авторите на снимките с добре подготвен юрист в областта на правото на интелектуалната собственост и сродните му права, да им секне ентусиазЪма в зародиш на тези хубавци :mrgreen:

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 22 Дек 2013 00:34
от KRAKOMOBILA
И да прибере едно 10% от продажната цена на АУгустата.

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 11 Фев 2014 11:04
от concorde
Още малко "въздух под налягане" за въпросният собственик на авиокомпанията :)
http://www.marica.bg/%D0%B2%D1%8A%D0%B2 ... 01198.html

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 11 Фев 2014 14:22
от West Germany
Защо Balkanian Airways ги няма в списъка с въздушните превозвачи с лиценз?

http://www.caa.bg/page.php?category=103

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 14 Фев 2014 16:38
от West Germany
Някой може ли да каже как точно ще се таксува полет Солун Истанбул при положение, че базата им е в Пловдив.

Веднъж спешно трябваше да изпратя шефовете си от Солун до Истанбул и от там те трябваше да хванат сутрешен полет за Москва, тъй като от Солун нямаше нито един полет (дори и с прекачване) който да каца в Москва преди обяд, а след обяд не ги устройваше и с кола до Истанбул не искаха да ходят, от всички летища близо до Солун само от Истанбул имаше директен до Москва с удобно време. Търсих авиокомпания която да е базирана в Солун и да предлага бизнес полети и не намерих такава, затова искам да разбера колко ще излезе един такъв полет с Balkanian Airways. Имат достатъчно добре описана схема на таксуване, но ако става въпрос за полети от Пловдив, а за полет Солун Истанбул не знам как да изчисля точно:
Пратих им едно запитване, обаче за сега отговор няма.
Eclipse E500 EA50 4 местeн

1. а) Празен полет Пловдив Солун 1100 евро/ч. б) Еднопосочен полет Солун Истанбул 2800 евро/ч.
2. а) Празен полет Пловдив Солун 1100 евро/ч. б) Еднопосочен полет Солун Истанбул 2800 евро/ч. в) Празен полет Истанбул Пловдив 1100 евро/ч.
3. а) Привеждане на самолета до мястото на тръгване 600 евро б) Еднопосочен полет Солун Истанбул 2800 евро/ч
Тука се затруднявам, дали има една и съща такса за привеждане на самолет до мястото на тръгване 600 евро и отделно такса за престой на вечер 600 евро/вечер.

http://www.balkanianairways.com/

Проверих с aviation-broker.com Но те ми дават много висока цена (за 2-ма души) 4895 евро без ДДС и такси, общата цена ще бъде към 6000 евро.

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 14 Фев 2014 22:49
от West Germany
Момчета никой ли не може да каже как да изчисля тарифата?

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 14 Фев 2014 23:25
от kazata
Предполагам, че ще бъде по следния начин:
1. Пловдив-Солун - 1100 евро/час
2. Солун-Истанбул - 1700 евро/час
3. Истанбул-Пловдив - 1100 евро/час

Забелязвам, че полета в "едната посока" е сбор от "празен полет" и "отиване и връщане" (1100+1700=2800), т.е. полет с пътници е 1700 евро/час, а пребазирането на самолета от/до началната/крайната дестинация е 1100 евро/час.

Тия 600 евро/вечер доколкото разбирам са ако се налага самолета да нощува някъде само. "За привеждане на самолета до мястото на тръгване" не мога да разбера какво трябва да означава.

Re: Балканиан Еъруейз

МнениеПубликувано на: 15 Фев 2014 00:51
от West Germany
kazata написа:Предполагам, че ще бъде по следния начин:
1. Пловдив-Солун - 1100 евро/час
2. Солун-Истанбул - 1700 евро/час
3. Истанбул-Пловдив - 1100 евро/час

Забелязвам, че полета в "едната посока" е сбор от "празен полет" и "отиване и връщане" (1100+1700=2800), т.е. полет с пътници е 1700 евро/час, а пребазирането на самолета от/до началната/крайната дестинация е 1100 евро/час.

Тия 600 евро/вечер доколкото разбирам са ако се налага самолета да нощува някъде само. "За привеждане на самолета до мястото на тръгване" не мога да разбера какво трябва да означава.


Мерси kazata.

Да, ти предложи вариант, който аз не съм разглеждал и най вероятно е че е най точен.

Обаче това привеждане на самолет, много ме обърква. Какво имат предвид, не ми е ясно.

Изчислих времетраенето на празните полети и полети отиване/връщане http://www.airplanemanager.com/FlightCalculator.aspx

a) PDV-SKG - 31 min, b) SKG-IST - 59 min, c) IST-PDV - 42 min и общо ми излезе 3010 евро. Да, на такава цена шефовете ми може би нямаше да се съгласят, за 2-ма човека това не е евтино, но за 4-ма колкото побира Eclipse и ако е спешно може да се разглежда. И все пак тия 3010 евро са доста под 6000 евро които предлага aviation-broker.com

kazata благодаря ти че обърна внимание на сбор от празен полет и полет отиване връщане, аз не съм обърнал внимание. :smt023