Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот West Germany » 18 Фев 2014 19:10

tupolev144 написа:Когато се даде възможност на летището само да определя политиката на таксите си, както е на всички регионални летища в ЕС и му се даде възможност да работи нормално и не му се пречи, тогава ще смятаме кой с колко процента е допринесъл за туризма. Иначе звучи като гавра - стискаш някой здраво за гушата и го питаш защо не диша и не допринася нищо със съществуването си. И дори му правиш и анализи, колко е мързелив и едва ли ще стане нещо от него, нищо че не си му дал възможност да покаже какво може. Пак ти давам сравнение - за среден тип самолет, таксата с промоцията от 50% намаление е 12,5 ПЪТИ по-висока от тази в Атина (без промоцията изтичаща през месец май т.г. 25 ПЪТИ по-висока)!!!


tupolev изморих се вече да ти посочвам цифри и факти а ти да ми отвръщаш с лично мнение. Един куп закони ми изпрати, като намекваш че това е печелившата формула. Това са закони и те не гарантират никакъв успех.
Когато коментирах сатията въобще не съм си гаврил, там има елементи които се нуждаят от допълнително уточнение. Може би въобще не трябваше да я посочвам, тъй като ти само търсиш причина да се хванеш за нещо и после да изразиш мнението си което пак е твое гипотетично мнение без цифри. Аз посочвам факти и цифри, ти в отговор на това ми посочваш закони.
Може би трябваше да оставя мнението си за това че Ryan режат полетите си през туристическия сезон като последно, на него поне не си отговорил.
Мисля че вече достатъчно ясно разбрахме, че високите такси в България не са причината, която да се отразява върху стойността на билетите за туристите, даже в Пловдив при всички намалени такси и субсидии билетите до Лондон за близките дати струват с 60 евро повече отколкото от София, което съвсем сериозно те кара да се замишлиш и да си хванеш рейсчето до София, както и минималната цена от Пловдив е само с 4-5 евро по евтино, но това е нормално тъй като Ryan не могат да увеличат тази такса. Ако изчислиш средната стойност на билетите на Ryan и Easy, ще го разгледам, не мога да се занимавам с това в момента. Твоите сметки за Атина нищо не доказват, атина и да вдигне таксите това няма да отрази върху пътникопотока. И е малко не точно да сравняваме Пловдив с Атина.
За сега това е последното ми мнение и някакво време няма да мога да отговарям, тъй като се разболях (силно кашлям и имам температура)
West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 18 Фев 2014 21:00

West Germany написа:
tupolev144 написа:Когато се даде възможност на летището само да определя политиката на таксите си, както е на всички регионални летища в ЕС и му се даде възможност да работи нормално и не му се пречи, тогава ще смятаме кой с колко процента е допринесъл за туризма. Иначе звучи като гавра - стискаш някой здраво за гушата и го питаш защо не диша и не допринася нищо със съществуването си. И дори му правиш и анализи, колко е мързелив и едва ли ще стане нещо от него, нищо че не си му дал възможност да покаже какво може. Пак ти давам сравнение - за среден тип самолет, таксата с промоцията от 50% намаление е 12,5 ПЪТИ по-висока от тази в Атина (без промоцията изтичаща през месец май т.г. 25 ПЪТИ по-висока)!!!


tupolev изморих се вече да ти посочвам цифри и факти а ти да ми отвръщаш с лично мнение. Един куп закони ми изпрати, като намекваш че това е печелившата формула. Това са закони и те не гарантират никакъв успех.
Когато коментирах сатията въобще не съм си гаврил, там има елементи които се нуждаят от допълнително уточнение. Може би въобще не трябваше да я посочвам, тъй като ти само търсиш причина да се хванеш за нещо и после да изразиш мнението си което пак е твое гипотетично мнение без цифри. Аз посочвам факти и цифри, ти в отговор на това ми посочваш закони.
Може би трябваше да оставя мнението си за това че Ryan режат полетите си през туристическия сезон като последно, на него поне не си отговорил.
Мисля че вече достатъчно ясно разбрахме, че високите такси в България не са причината, която да се отразява върху стойността на билетите за туристите, даже в Пловдив при всички намалени такси и субсидии билетите до Лондон за близките дати струват с 60 евро повече отколкото от София, което съвсем сериозно те кара да се замишлиш и да си хванеш рейсчето до София, както и минималната цена от Пловдив е само с 4-5 евро по евтино, но това е нормално тъй като Ryan не могат да увеличат тази такса. Ако изчислиш средната стойност на билетите на Ryan и Easy, ще го разгледам, не мога да се занимавам с това в момента. Твоите сметки за Атина нищо не доказват, атина и да вдигне таксите това няма да отрази върху пътникопотока. И е малко не точно да сравняваме Пловдив с Атина.
За сега това е последното ми мнение и някакво време няма да мога да отговарям, тъй като се разболях (силно кашлям и имам температура)

Да ти кажа честно, ми беше дотегнало вече от безсмисления "спор" с теб, защото явно не разбираш за какво иде реч и си знаеш твоето. Посочих ти не напразно линкове с документи, от които да се запознаеш как се работи в ЕС и ако продължаваме да не спазваме тези правила, просто ще се затрием. А това, че не разбираше и че до края не можа да разбереш, говори факта, че и до последните си постове, не направи разлика между инвестиция и субсидия! Дадох ти сравнението между Атина и Пловдив ненапразно! Атина, като столично летище се причислява към летищата от основната мрежа и може да си позволи и по-високи такси, защото както си схванал, там има пътникопоток най-малкото защото Атина е и столица. И въпреки това, съседите са възприели директивите за облекчаване на АК, респективно на клиентите, за да могат да ги привлекат. А ние използваме тези по-високи (и то с много пъти) такси, не да привличаме, а да спираме привличането. Колко пъти трябваше да ти повтарям, че по тези директиви (които ти наричаш липса на конкретика), летищата не трябва да печелят от високи такси, а от съпътстващи дейности (да не ти ги изброявам колко са)! А ти продължаваш да не правиш разлика между 90 и 1150 евро (след м.май 2300 евро). Да, но АК правят голяма разлика, защото се борят за клиенти и за оцеляване при високата конкуренция! А това, че Райън продължава да лети до/от Пловдив, въпреки тези безумно високи такси и при реално не работещ фонд, говори единствено за това, че имат интерес към българския пазар, а някои от нас (ясно кои) продължават да се правят на ударени. А това, че дори и при по-високи цени на билети от тези в София до Лондон и пълни над 90 % самолети, говори, че пътниците имат интерес да пътуват до/от Пловдив, само че АК е предпазлива да разширява дейността си при тези такси, от които всички естествено губят. Опитах се да ти разясня (въпреки, че пак не схвана), че страната ни губи милиони туристи от сегмента културен и СПА туризъм, само заради страха, да не се засегне по някакъв начин монопола. Реално, при около 100 000 пътникопоток на година, летището е блокирано. Защо тогава на софийското летище от две години насам, самолетодвиженията драстично намаляват и АК-ии се оттеглят? С или без Пловдив, явно това не оказва влияние и причините за случващото се, трябва да се търсят другаде. Навсякъде по Европа, летището от основната мрежа, работи в синхрон с минимум едно летище от регионалната мрежа, само у нас това не се случва и от това губи и основното летище. Да припомням ли, че наши сънародници масово от около 2-3 години насам се възползват от услугите на летищата на съседните ни държави.
Не напразно ти изпратих да видиш как се е развил пътникопотока в Полша, пък и не само там, за да си направиш изводите. Само че твоите изводи бяха свързани с гастарбайтери. В предишни дискусии е коментирано, как същите тези гастарбайтери (от Англия и Германия (летния сезон) до Пловдив), преди не са се връщали често или са си идвали мaксимум веднъж в годината, а сега пътуват на всеки два три месеца. Но този, който е решил да дойде за три дни на уикенд туризъм в Пловдив и региона ..., е повярвай ми, няма да си хване "рейсчето" от/до София и просто няма да дойде. А това, че Пловдив има потенциал за туризъм, сам си го проумял прочитайки последната статия, което все пак е напредък. От всичкото това упорство, на малка група от хора, губи икономиката на страната ни. На всеки 1000 превозени пътници, се откриват минимум 11 работни места и да не използваш потенциала на една изградена инфраструктура каквато е летището, в регион, с огромен потенциал за културен и СПА туризъм е меко казано кощунство. Кажи ми коя друга държава не би се възползвала да привлече туристи, само дори и заради факта, че на нейна територия се намира най-стария жив град в Европа? А региона е преизпълнен със забележителности, които ако се рекламират по правилния начин ще доведат милиони туристи. И приходите биха облагородили инфраструктурата, за да не дава повод на критиците и песимистите, че страната ни за нищо не става. Все пак трябва от някъде да се започне, иначе едва ли ни чака нещо добро. Ще ти изпратя, само няколко линка от десетките които мога да ти изпратя, за места в региона, които ако бяха на друга територия, щяха да бъдат с опашки от желаещи да ги видят.

Откриха най-стария слънчев часовник
http://goodnews.actualno.com/Otkriha-na ... z2sknicncj

Най-старият действащ манастир
http://www.bulgariamonasteries.com/chir ... astir.html

Най-старият надпис на европейски народ
http://sparotok.blog.bg/politika/2011/0 ... ovo.819643

Само, че както ти казаха и други съфорумци, ние явно си заслужаваме алкохолните туристи "олинклузив".
Малко по въпроса: защо честотите на полетите на Райън през зимата са по-редки? Всички работещи в ГА (ако са професионалисти, а не ходят само на работа) знаят, че през зимния период рискът от по-големи разходи за авиокомпаниите е многократно по-голям отколкото през останалите сезони. Респективно повечето полети означават и по-голяма вероятност за възникване на риск за преразход. При не работещ Фонд и прекомерно високи такси, финансовия риск става още по-голям. Единствения начин да запазиш определена дестинация на печалба при това положение, е да затоварваш по нея значително по-голям брой пътници, при максимално висока цена на билета. По линиите Пловдив - Лондон и Пловдив - Франкфурт (която не е сезонна, а се спира съвсем целенасочено през зимата), средната затовареност е над 170 пътника (при 189 места) на цена която (както ти си забелязал) е относително висока. Сещаш ли се как се постига този баланс? Мен ако питаш - трудно!
А това, че си се разболял, не е добре. Скорощно оздравяване! Нямам нищо лично към теб, но и на мен ми идва малко в повече когато обясняваш, обясняваш едно и също, а отсрещната страна не го разбира, или се прави че не разбира.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 19 Фев 2014 12:12

tupolev144 написа:
West Germany написа:
tupolev144 написа:Откриха най-стария слънчев часовник
http://goodnews.actualno.com/Otkriha-na ... z2sknicncj

Най-старият действащ манастир
http://www.bulgariamonasteries.com/chir ... astir.html

Най-старият надпис на европейски народ
http://sparotok.blog.bg/politika/2011/0 ... ovo.819643


Невероятно надеждна информация, от още по-надеждни източници. Според една експедиция, проведена от едни учени, имало един манастир, който "е може би най-старият действащ"в Европа. Няма значение, че онова което е в момента този манастир са бетонни сгради от 1961 г. Той пак си е може би най-старият, просто сградите му са нови. Гърците да събарят Акропола, защото след това разкритие едва ли някой ще има интерес към него. На международния хъб в Пловдив ще се препълни от трансконтинентални полети с милиони туристи, които ще идват да палят свещ и да видят манастир от 1961 г. в стил ранен християнско-сталински барок.

С блога направо скри шапката на British Museum. По-надеждна и достоверна информация от тази писана по блоговете също няма. Направо може да се изгорят всички томове на Hutchinson Encyclopedia и да дадем възможност на нашите недооценени лингвисти да пренапишат европейската история на ново.

Що не започнеш да разпращаш тези линкове на къде що срещнеш европейски университет, а и на BBC и всякакви други телевизии в Европа, че да популяризират тези български чудеса и да разберат клиентите на Райън, какво могат да видят в България, че да започнат най-сетне да пълнят улиците на Кючук Париж.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 19 Фев 2014 12:33

ilian написа:
Невероятно надеждна информация, от още по-надеждни източници. Според една експедиция, проведена от едни учени, имало един манастир, който "е може би най-старият действащ"в Европа. Няма значение, че онова което е в момента този манастир са бетонни сгради от 1961 г. Той пак си е може би най-старият, просто сградите му са нови. Гърците да събарят Акропола, защото след това разкритие едва ли някой ще има интерес към него. На международния хъб в Пловдив ще се препълни от трансконтинентални полети с милиони туристи, които ще идват да палят свещ и да видят манастир от 1961 г. в стил ранен християнско-сталински барок.

С блога направо скри шапката на British Museum. По-надеждна и достоверна информация от тази писана по блоговете също няма. Направо може да се изгорят всички томове на Hutchinson Encyclopedia и да дадем възможност на нашите недооценени лингвисти да пренапишат европейската история на ново.

Що не започнеш да разпращаш тези линкове на къде що срещнеш европейски университет, а и на BBC и всякакви други телевизии в Европа, че да популяризират тези български чудеса и да разберат клиентите на Райън, какво могат да видят в България, че да започнат най-сетне да пълнят улиците на Кючук Париж.

"M дааа.... не става! Този линк не е подходящ! Когато ми изпратиш по-подходящ и АЗ го одобря, тогава ще дадем възможност, на летището да се развива! До тогава НЕМОЖЕ!" - Отсече отрочето на някое партийно "величие" от близкото минало, намерило пристан и "спокойствие" в една по-подредена държава, каквато е Люксембург (тежко й, ако станат повече от този сой). А "простолюдието", да си посреща алкохолиците на запада, докато съратниците на бащицата на гореспоменатото отроче, доопоскат каквото е останало и да закрият държавата.
Последна промяна tupolev144 на 19 Фев 2014 12:43, променена общо 1 път
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот concorde » 19 Фев 2014 12:40

"Невероятно надеждна информация, от още по-надеждни източници. Според една експедиция, проведена от едни учени, имало един манастир, който "е може би най-старият действащ"в Европа. Няма значение, че онова което е в момента този манастир са бетонни сгради от 1961 г. Той пак си е може би най-старият, просто сградите му са нови. Гърците да събарят Акропола, защото след това разкритие едва ли някой ще има интерес към него. На международния хъб в Пловдив ще се препълни от трансконтинентални полети с милиони туристи, които ще идват да палят свещ и да видят манастир от 1961 г. в стил ранен християнско-сталински барок.

С блога направо скри шапката на British Museum. По-надеждна и достоверна информация от тази писана по блоговете също няма. Направо може да се изгорят всички томове на Hutchinson Encyclopedia и да дадем възможност на нашите недооценени лингвисти да пренапишат европейската история на ново.

Що не започнеш да разпращаш тези линкове на къде що срещнеш европейски университет, а и на BBC и всякакви други телевизии в Европа, че да популяризират тези български чудеса и да разберат клиентите на Райън, какво могат да видят в България, че да започнат най-сетне да пълнят улиците на Кючук Париж.[/quote]"

Знаеш ли в Турция край курорта Айвалък на един хълм , че е стъпвал Дявола (образувала се дълбина от дъждовете , която прилича на стъпка) Това образувание привлича стотици туристи всеки ден . 2012 г. и аз го посетих и от снимката може да видиш какво представлява . Защо едно нищо може да се посещава от толкова хора , а нашите да не се посещават ?
Изображение
Аватар
concorde
супер спотър
 
Мнения: 1047
Регистриран на: 07 Май 2013 16:13
Местоположение: Пловдив

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 19 Фев 2014 12:51

concorde написа:"

Знаеш ли в Турция край курорта Айвалък на един хълм , че е стъпвал Дявола (образувала се дълбина от дъждовете , която прилича на стъпка) Това образувание привлича стотици туристи всеки ден . 2012 г. и аз го посетих и от снимката може да видиш какво представлява . Защо едно нищо може да се посещава от толкова хора , а нашите да не се посещават ?
Изображение

Първата причина е нихилизма.
http://rechnik.info/%D0%BD%D0%B8%D1%85% ... 1%8A%D0%BC
1. Отрицание на всичко, неоправдан скептицизъм.
2. фил. Гледна точка, която отрича духовните основи на битието, т.е. обществените норми, моралните принципи и културното наследство, изтъква безсмислието на живота, призовава към преоценяване на всички ценности (А. Шопенхауер, Фр. Ницше и др.)

Втората причина е защото явно не искаме да живеем по правилата на пазарната икономика! Какви са тези линкове с нормативи, които трябва да се спазват? Поддържане на монопола, до тотално обезлюдяване на държавата и последващо самозакриване.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 19 Фев 2014 13:40

concorde написа:"Невероятно надеждна информация, от още по-надеждни източници. Според една експедиция, проведена от едни учени, имало един манастир, който "е може би най-старият действащ"в Европа. Няма значение, че онова което е в момента този манастир са бетонни сгради от 1961 г. Той пак си е може би най-старият, просто сградите му са нови. Гърците да събарят Акропола, защото след това разкритие едва ли някой ще има интерес към него. На международния хъб в Пловдив ще се препълни от трансконтинентални полети с милиони туристи, които ще идват да палят свещ и да видят манастир от 1961 г. в стил ранен християнско-сталински барок.

С блога направо скри шапката на British Museum. По-надеждна и достоверна информация от тази писана по блоговете също няма. Направо може да се изгорят всички томове на Hutchinson Encyclopedia и да дадем възможност на нашите недооценени лингвисти да пренапишат европейската история на ново.

Що не започнеш да разпращаш тези линкове на къде що срещнеш европейски университет, а и на BBC и всякакви други телевизии в Европа, че да популяризират тези български чудеса и да разберат клиентите на Райън, какво могат да видят в България, че да започнат най-сетне да пълнят улиците на Кючук Париж.
"

Знаеш ли в Турция край курорта Айвалък на един хълм , че е стъпвал Дявола (образувала се дълбина от дъждовете , която прилича на стъпка) Това образувание привлича стотици туристи всеки ден . 2012 г. и аз го посетих и от снимката може да видиш какво представлява . Защо едно нищо може да се посещава от толкова хора , а нашите да не се посещават ?
Изображение[/quote]

Бих предположил, че си отишъл до Турция, защото си бил на почивка (на море) в курорта, за който споменаваш, а не си отишъл до там, само и единствено заради въпросната стъпка и други подобни забележителности, които привличат летовниците по турските курорти. В България също има забележителности, в близост до морските ни курорти, които също привличат стотици туристи всеки ден. Има разлика между туризъм в града и почивка на море или ски. За хубаво или за лошо нито градовете ни са в състояние да привлекат чудовищно много повече туристи, заради самите градове, нито забележителностите ни някога ще привлекат туристи, заради самите забележителности. Всичко е много по-комплексно и когато освен разглеждане на две църкви или два манастира или един камък и една плоча, което отнема няколко часа, останалото което се предлага на туристите е намръщена физиономия на обслужващ персонал, ниско качество и ограничен избор на продукти, мръсотия и смрад по улиците, мизерен обществен транспорт, грозни и рушащи се сгради и престъпност не може да се очаква повече от онова, което имаме към момента. В Прага нямат нищо, което да е най-старо, но и не претендират нещо да им е най, най, както ние. Просто са си стегнали града и са предложили на туристите, онова, от което имат нужда. Ние обаче не можем като тях. Ние лежим на славата да сме винаги най-старото в Европа, най-голямото на Балканите, най-високото и т.н. и не можем да привлечем туристи с простички неща като усмивка и качествена услуга. При нас те трябва да идват, защото ние сме най, най, ако не на Балканите, то на Европа, пък и накрая трябва да ни благодарят, че сме им позволили да видят нашите най, най неща, нищо, че сме ги лъгали при всяко плащане на сметка и сме се цупили на всяка тяхна молба, която е трябвало да изпълняваме. Просто защото при нас всичко останало е най, най. Само че освен нас самите, никой друг не ни знае, че сме най, най.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Freak » 19 Фев 2014 13:49

Ilian, аз ще дам друг пример.

Метеора - не е близо до море или друга основна дестинация. Самото място е дестинация. Само че ... манастирите едно време са били уникално постижение. Днес има недобре скрит бетон. Евтини мраморни плочки. Единственото останало автентично е природата и скалите наоколо. Има купища туристи, не само от България и Румъния, ами от цяла Европа.

И тук идва разликата. Белоградчишките скали са много по-запазен природен феномен. И дума не може да става за сравнение, изцяло в наша полза, ама изцяло. Обаче ... не се рекламират, защото не се включват в никоя ол-инклузив програма.

А хората в българския туристически бранш мислят мащабно, но само когато става дума за мащаби на печалбата и на продадения алкохол.

Изобщо, отричането на възможност, когато тя не е предоставена, е доста нагъл подход.
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 19 Фев 2014 13:57

Freak написа:
...Изобщо, отричането на възможност, когато тя не е предоставена, е доста нагъл подход.

И нечистоплътен!
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 19 Фев 2014 22:47

Freak написа:Ilian, аз ще дам друг пример.

Метеора - не е близо до море или друга основна дестинация. Самото място е дестинация. Само че ... манастирите едно време са били уникално постижение. Днес има недобре скрит бетон. Евтини мраморни плочки. Единственото останало автентично е природата и скалите наоколо. Има купища туристи, не само от България и Румъния, ами от цяла Европа.

И тук идва разликата. Белоградчишките скали са много по-запазен природен феномен. И дума не може да става за сравнение, изцяло в наша полза, ама изцяло. Обаче ... не се рекламират, защото не се включват в никоя ол-инклузив програма.

А хората в българския туристически бранш мислят мащабно, но само когато става дума за мащаби на печалбата и на продадения алкохол.

Изобщо, отричането на възможност, когато тя не е предоставена, е доста нагъл подход.


Фрийк, именно това се опитвам да кажа тук, а именно, че една единствена забележителност или няколко забележителности сами по себе си не са в състояние да привлекат огромно количество туристи. Не виждам как въобще може да се сравнява която и да е забележителност в България, с която и да е забележителност в Гърция. Не защото едните са по-малко интересни или стойностни от другите, а поради това, че самото име ГЪРЦИЯ за огромно съжаление на някои патриоти, говори много на всеки жив човек на планетата, а името БЪЛГАРИЯ малко говори на населението в зап. Европа, а в Америка и Австралия не им говори нищо. Името Гърция е това, което води туристите до всяка забележителност там. Дали ни харесва или не, дали е основателно или не, по чия причина е така и кой е виновен, няма значение. Фактът е факт. Затова в Гърция ще има туристи не само в Метора, но и на всяко друго място, а в Белоградчик пътниците, които са прелетели хиляди километри, с която и да е авиокомпания, само за да видят скалите ще са пренебрежително малко в сравнение с тези в съседна Гърция.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Freak » 19 Фев 2014 22:57

Знаеш ли как Санторини е станало такава дестинация?
Виетнам?
Защо Каунас има толкова дестинации?
Като се замислиш, даже и за алкохолен туризъм имаме малко дестинации по морето, освен ако не става дума за ол-инклузив. Можеше да се въведе уикенд алкохолен пакет :lol: .

Няма, защото мисленето при нас е да се печели от надценка, а не от оборот - по-малко работа срещу повече пари. Чужденецът като дойде, да си остави всичките пари, нищо, че няма да се върне, отколкото да се връща отново и отново.
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 11:05

ilian написа:
Freak написа:Ilian, аз ще дам друг пример.

Метеора - не е близо до море или друга основна дестинация. Самото място е дестинация. Само че ... манастирите едно време са били уникално постижение. Днес има недобре скрит бетон. Евтини мраморни плочки. Единственото останало автентично е природата и скалите наоколо. Има купища туристи, не само от България и Румъния, ами от цяла Европа.

И тук идва разликата. Белоградчишките скали са много по-запазен природен феномен. И дума не може да става за сравнение, изцяло в наша полза, ама изцяло. Обаче ... не се рекламират, защото не се включват в никоя ол-инклузив програма.

А хората в българския туристически бранш мислят мащабно, но само когато става дума за мащаби на печалбата и на продадения алкохол.

Изобщо, отричането на възможност, когато тя не е предоставена, е доста нагъл подход.


Фрийк, именно това се опитвам да кажа тук, а именно, че една единствена забележителност или няколко забележителности сами по себе си не са в състояние да привлекат огромно количество туристи. Не виждам как въобще може да се сравнява която и да е забележителност в България, с която и да е забележителност в Гърция. Не защото едните са по-малко интересни или стойностни от другите, а поради това, че самото име ГЪРЦИЯ за огромно съжаление на някои патриоти, говори много на всеки жив човек на планетата, а името БЪЛГАРИЯ малко говори на населението в зап. Европа, а в Америка и Австралия не им говори нищо. Името Гърция е това, което води туристите до всяка забележителност там. Дали ни харесва или не, дали е основателно или не, по чия причина е така и кой е виновен, няма значение. Фактът е факт. Затова в Гърция ще има туристи не само в Метора, но и на всяко друго място, а в Белоградчик пътниците, които са прелетели хиляди километри, с която и да е авиокомпания, само за да видят скалите ще са пренебрежително малко в сравнение с тези в съседна Гърция.

В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. Сега, когато даден камък са го набедили, че на него си е почивал Диоген, всеки посетител дава по 10 евро за да се снима там. Подобна е и картинката със "стъпката на дявола" в Турция. А ние като един неразработен голям пазар в тази област, защото имаме много какво да покажем, първо трябва да си променим мисленето с пазарна насоченост и да поискаме да спазваме правилата на пазарната икономика. А рекламата е първото правило на тази пазарна икономика и именно това е задачата на фондовете за споделяне на риска. Другото важно нещо е една не малка част от населението, особено такива като теб, да се ограмотят с всичко това което имаме на територията ни, за да не правят антиреклама с глупостите си които приказват. Е, явно съседите са ни изпреварили с около 60 години, но това дава ли ни основание да бъдем нихилисти? Предимството ни е в това, че сме неразработен пазар и всичко ново е интересно. Трябва от някъде да се започне, а не да се пречи, защото иначе нищо добро не ни чака.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Kx » 20 Фев 2014 11:33

tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори, че Гърция е изградо като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египет са вълнували европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изучават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.
Последна промяна Kx на 20 Фев 2014 12:17, променена общо 1 път
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 12:17

Kx написа:
tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори че Гърция е изграде като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египед са вълнивали европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изичават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.

Говорим за туристическата дестинация ГЪРЦИЯ. Колко туристи е имала страната преди 1950-55 г и някой освен Акропола знаел ли е какво друго има в Гърция? Рекламата е двигателя за развитието на масовия многомилионен туризъм! Същото се отнася и за Турция, въпреки че там бума е малко по-късно (след 1980-та).
Последна промяна tupolev144 на 20 Фев 2014 12:37, променена общо 1 път
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Kx » 20 Фев 2014 12:30

tupolev144 написа:
Kx написа:
tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори че Гърция е изграде като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египед са вълнивали европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изичават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.

Говорим за туристическата дестинация ГЪРЦИЯ. Колко туристи е имала страната преди 1950 г и някой освен Акропола знаел ли е какво друго има в Гърция? Рекламата е двигателя за развитието на масовия туризъм.


За какви туристически дестинации може да говорим преди 1950 ? Масовия туризъм се заражда през 60те. До тогава средната класа не може да си позволи екскурзии и почивки.
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта