Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 12:41

Kx написа:За какви туристически дестинации може да говорим преди 1950 ? Масовия туризъм се заражда през 60те. До тогава средната класа не може да си позволи екскурзии и почивки.

"...Страната е посещавана от туристи още през 18 и 19 век. След възстановяването на Олимпийските игри, Гърция става все по-желана дестинация за много туристи. По-съществено развитие на туризма наблюдаваме след Втората световна война..."
http://www.kaminata.net/turisticheski-p ... 65923.html
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Kx » 20 Фев 2014 13:31

tupolev144 написа:
Kx написа:За какви туристически дестинации може да говорим преди 1950 ? Масовия туризъм се заражда през 60те. До тогава средната класа не може да си позволи екскурзии и почивки.

"...Страната е посещавана от туристи още през 18 и 19 век. След възстановяването на Олимпийските игри, Гърция става все по-желана дестинация за много туристи. По-съществено развитие на туризма наблюдаваме след Втората световна война..."
http://www.kaminata.net/turisticheski-p ... 65923.html

Да посещавана е но броя на туристите е незначителен както в Гърция, така и в Италия, Франция и която и да е друга туристическа дестинация.
Просто пътуването е било скъпо и бавно. Съответно привилегия за малцина които имат време и средства. Има 2 основни фактора които развиват туризма 1 наличие на платежоспособност и 2 поевтиняване и ускоряване на транспорта, което се случва през 60те.
Може да погледнеш графика тук http://sdt.unwto.org/sites/all/files/docpdf/maldives-pres-vereczi.pdf
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Freak » 20 Фев 2014 13:35

Добре, айде, Гърция има някаква стара слава.

Направете си труда да прочетете този пътепис, попаднах случайно на него, за родината на Чаушеску.

http://forum.bacc-camping.bg/viewtopic.php?f=39&t=1390

Вижте на снимките как им изглеждат селата, инфраструктурата, туристическите обекти.

Или на някой пак космосът и международното положение ще са му криви? 8)
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 13:56

Kx написа:
tupolev144 написа:
Kx написа:За какви туристически дестинации може да говорим преди 1950 ? Масовия туризъм се заражда през 60те. До тогава средната класа не може да си позволи екскурзии и почивки.

"...Страната е посещавана от туристи още през 18 и 19 век. След възстановяването на Олимпийските игри, Гърция става все по-желана дестинация за много туристи. По-съществено развитие на туризма наблюдаваме след Втората световна война..."
http://www.kaminata.net/turisticheski-p ... 65923.html

Да посещавана е но броя на туристите е незначителен както в Гърция, така и в Италия, Франция и която и да е друга туристическа дестинация.
Просто пътуването е било скъпо и бавно. Съответно привилегия за малцина които имат време и средства. Има 2 основни фактора които развиват туризма 1 наличие на платежоспособност и 2 поевтиняване и ускоряване на транспорта, което се случва през 60те.
Може да погледнеш графика тук http://sdt.unwto.org/sites/all/files/docpdf/maldives-pres-vereczi.pdf

Ами то това е малко като спор между малките деца. :D Реално графиката която цитираш започва с развитие от 1950 г. Е, аз какво бях написал? Че развитието на масовия туризъм започва след 1950-та. От 1950-та до 1980-та темпът на ръст е еднакъв и след 1980-та графиката става малко по-стръмна. Основното е което трябва да се разбере, че рекламата е в основата на всичко. Може още от Ренесанса (както цитираш) да се е учило в училищата за старите елини и Гърция, но след 1950-та се задвижва истинския туризъм и тогава именно с тази реклама реално се оформя "емблемата" ГЪРЦИЯ.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 14:16

Freak написа:Добре, айде, Гърция има някаква стара слава.

Направете си труда да прочетете този пътепис, попаднах случайно на него, за родината на Чаушеску.

http://forum.bacc-camping.bg/viewtopic.php?f=39&t=1390

Вижте на снимките как им изглеждат селата, инфраструктурата, туристическите обекти.

Или на някой пак космосът и международното положение ще са му криви? 8)


Имаме не по-лошите дадености и забележителности, но нямаме реклама и не създаваме условия, тези които видят това което е рекламирано, да го посетят. Ако обекта който трябва да се види е над 60 мин. път с МПС/влак от летището, то този който е решил, че му се иска да го види, просто ще се откаже. Затова европейската политика е да се стимулира бързият достъп до регионите използвайки регионалните летища, с което се гарантира развитието на същите тези региони. Румънците дадоха възможност на летищата си да работят (не им определят безумни такси), с което с пъти увеличиха пътникопотока. Туризмът носи приходи и това е ясно, но не му създаваме условия. Ако се завърти "колелото", ще имаме и по-добра инфрастуктура и по-поредени (а не обезлюдени) села и по-спретнати туристически обекти.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 14:36

Kx написа:
tupolev144 написа:
Kx написа:За какви туристически дестинации може да говорим преди 1950 ? Масовия туризъм се заражда през 60те. До тогава средната класа не може да си позволи екскурзии и почивки.

"...Страната е посещавана от туристи още през 18 и 19 век. След възстановяването на Олимпийските игри, Гърция става все по-желана дестинация за много туристи. По-съществено развитие на туризма наблюдаваме след Втората световна война..."
http://www.kaminata.net/turisticheski-p ... 65923.html

Да посещавана е но броя на туристите е незначителен както в Гърция, така и в Италия, Франция и която и да е друга туристическа дестинация.
Просто пътуването е било скъпо и бавно. Съответно привилегия за малцина които имат време и средства. Има 2 основни фактора които развиват туризма 1 наличие на платежоспособност и 2 поевтиняване и ускоряване на транспорта, което се случва през 60те.
Може да погледнеш графика тук http://sdt.unwto.org/sites/all/files/docpdf/maldives-pres-vereczi.pdf

И едно допълнение по отношение на "ускоряването" на транспорта. Ако си дошъл в страната на уикенд туризъм и разчиташ единствено на столичното летище, едва ли ще можеш да видиш всичко каквото можеш да видиш, защото ако трябва два от трите дни да ги изгубиш в път, просто няма да дойдеш. A за "поевтиняването" в нашите условия сме го коментирали. AK са се видели в чудо. :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 20 Фев 2014 15:02

Kx написа:
tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори, че Гърция е изградо като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египет са вълнували европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изучават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.


Мисля, че на човек, който има в активния си речник думата "глупости", а и не се свени да я употребява в писмената си реч, чийто източник на знания не са музеите и енциклопедиите, а интернет блоговете, мисля, че няма защо да се говори за Ренесанс и гръцки мислители. По-добре да се замълчи и да се сведе глава пред нищетата.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Freak » 20 Фев 2014 15:25

ilian написа:
Kx написа:
tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори, че Гърция е изградо като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египет са вълнували европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изучават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.


Мисля, че на човек, който има в активния си речник думата "глупости", а и не се свени да я употребява в писмената си реч, чийто източник на знания не са музеите и енциклопедиите, а интернет блоговете, мисля, че няма защо да се говори за Ренесанс и гръцки мислители. По-добре да се замълчи и да се сведе глава пред нищетата.


Ти от позицията на какво точно даваш такива квалификации?

Пази Боже, сляпо да прогледа. Амин!

Имам един познат, който след като отиде в Люксембург и започнаха да му плащат служебните пътувания, стана много важен и претенциозен към авиокомпании, за които не даваше и цент от джоба си, а 10 евро билет за уикенд сбирка в удобна точка по средата на Европа му бяха над бюджета, щото трябваше да си ги плати сам.

Да няма някакви вируси в Люксембург?
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот Kx » 20 Фев 2014 15:28

tupolev144 написа:Ами то това е малко като спор между малките деца. :D Реално графиката която цитираш започва с развитие от 1950 г. Е, аз какво бях написал? Че развитието на масовия туризъм започва след 1950-та. От 1950-та до 1980-та темпът на ръст е еднакъв и след 1980-та графиката става малко по-стръмна. Основното е което трябва да се разбере, че рекламата е в основата на всичко. Може още от Ренесанса (както цитираш) да се е учило в училищата за старите елини и Гърция, но след 1950-та се задвижва истинския туризъм и тогава именно с тази реклама реално се оформя "емблемата" ГЪРЦИЯ.

Хайде да не говорим като развален телефон. Това което твърдя е че марката "Гърция" не се е появила 50те години, а тогава вече е била утвърдена в умовете на европейците. Какво предствалява марката "България" в умовете на Европейците през 50те и сега ?
Никой не спори че трябва да се рекламира България като туристическа дестинация и това е печелившо в дългосрочен план. Но да се сравняваме с утвърдена исторически марка е несериозно.
Другото ми твърдение, че предпоставките за огромното увеличение на туристите в Гърция са същите както в останали туристочески места --> появяването на търсене на такива развлечения. (финансови възможности и бърз транспорт(като технология)).
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 15:53

Kx написа:
tupolev144 написа:Ами то това е малко като спор между малките деца. :D Реално графиката която цитираш започва с развитие от 1950 г. Е, аз какво бях написал? Че развитието на масовия туризъм започва след 1950-та. От 1950-та до 1980-та темпът на ръст е еднакъв и след 1980-та графиката става малко по-стръмна. Основното е което трябва да се разбере, че рекламата е в основата на всичко. Може още от Ренесанса (както цитираш) да се е учило в училищата за старите елини и Гърция, но след 1950-та се задвижва истинския туризъм и тогава именно с тази реклама реално се оформя "емблемата" ГЪРЦИЯ.

Хайде да не говорим като развален телефон. Това което твърдя е че марката "Гърция" не се е появила 50те години, а тогава вече е била утвърдена в умовете на европейците. Какво предствалява марката "България" в умовете на Европейците през 50те и сега ?
Никой не спори че трябва да се рекламира България като туристическа дестинация и това е печелившо в дългосрочен план. Но да се сравняваме с утвърдена исторически марка е несериозно.
Другото ми твърдение, че предпоставките за огромното увеличение на туристите в Гърция са същите както в останали туристочески места --> появяването на търсене на такива развлечения. (финансови възможности и бърз транспорт(като технология)).

Това, че европейците са учили в училище за старите елини, ако я нямаше рекламата за какво да отидат в съвременна Гърция, едва ли щяха да го направят. Същото се отнася и за другата ни съседка Турция и т.н. А "марката" "България", ако продължаваме с този нихилизъм, едва ли ще я създадем някога, защото както споменах, май доста от нас не знаят точно какво има на територията ни! И ако продължаваме със същата политика, не само преди 60 г. и сега, но и след още 60 г. ще сме на същото положение и за това няма да са причина даденостите които имаме, а самите ние.
Последна промяна tupolev144 на 20 Фев 2014 15:55, променена общо 1 път
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 20 Фев 2014 15:53

Kx написа:
tupolev144 написа:Ами то това е малко като спор между малките деца. :D Реално графиката която цитираш започва с развитие от 1950 г. Е, аз какво бях написал? Че развитието на масовия туризъм започва след 1950-та. От 1950-та до 1980-та темпът на ръст е еднакъв и след 1980-та графиката става малко по-стръмна. Основното е което трябва да се разбере, че рекламата е в основата на всичко. Може още от Ренесанса (както цитираш) да се е учило в училищата за старите елини и Гърция, но след 1950-та се задвижва истинския туризъм и тогава именно с тази реклама реално се оформя "емблемата" ГЪРЦИЯ.

Хайде да не говорим като развален телефон. Това което твърдя е че марката "Гърция" не се е появила 50те години, а тогава вече е била утвърдена в умовете на европейците. Какво предствалява марката "България" в умовете на Европейците през 50те и сега ?
Никой не спори че трябва да се рекламира България като туристическа дестинация и това е печелившо в дългосрочен план. Но да се сравняваме с утвърдена исторически марка е несериозно.
Другото ми твърдение, че предпоставките за огромното увеличение на туристите в Гърция са същите както в останали туристочески места --> появяването на търсене на такива развлечения. (финансови възможности и бърз транспорт(като технология)).


Налага се да се говори като развален телефон, защото не му посочваш линкове в интернет или рекламни клипове, от които да научи какво е Ренесанс, какво е Античност и мястото на Гърция в нея, какво е гръцки мислител, какво е туризмът като сектор на икономиката, какво е икономика и т.н. Ако не се изразяваше на базата на знанията, които си придобил в училищните години, щеше по-лесно да те разбере с линкове и блогове.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 16:08

ilian написа:
Kx написа:
tupolev144 написа: ...
В Гърция, след Втората световна война, или малко по-точно след 50-те години на м.в., осъзнаха, че могат да печелят от туризъм и благодарение на агресивната реклама, се изградиха като името ГЪРЦИЯ. ...

Да се говори, че Гърция е изградо като име след 50те години е смешно. Гърция Рим Египет са вълнували европейците още от Ренесанса. Гръцките мислители се изучават във всички цивилизовани училища. Не че днешните гърци имат нещо общо с древните елини. В Турция основните туристически атракции също ползват древна Гърция и Византия за да привличат туристи, колкото и да им е неприятно на турците.


Мисля, че на човек, който има в активния си речник думата "глупости", а и не се свени да я употребява в писмената си реч, чийто източник на знания не са музеите и енциклопедиите, а интернет блоговете, мисля, че няма защо да се говори за Ренесанс и гръцки мислители. По-добре да се замълчи и да се сведе глава пред нищетата.

Една от многото извадки, на "последовател на гръцки мислители", явно много чели енциклопедии и посещавали музеи:
viewtopic.php?f=7&t=419&start=3750
"... Може би са си наели евтина циганка за през нощта или са посетили чалга клуб, за да пият алкохол, made in Stolipinovo. И се успокой малко, че от регионално-селски патриотизъм ще се подмокриш, докато пишеш тези небивалици..."
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 20 Фев 2014 16:12

tupolev144 написа:
Kx написа:
tupolev144 написа:Ами то това е малко като спор между малките деца. :D Реално графиката която цитираш започва с развитие от 1950 г. Е, аз какво бях написал? Че развитието на масовия туризъм започва след 1950-та. От 1950-та до 1980-та темпът на ръст е еднакъв и след 1980-та графиката става малко по-стръмна. Основното е което трябва да се разбере, че рекламата е в основата на всичко. Може още от Ренесанса (както цитираш) да се е учило в училищата за старите елини и Гърция, но след 1950-та се задвижва истинския туризъм и тогава именно с тази реклама реално се оформя "емблемата" ГЪРЦИЯ.

Хайде да не говорим като развален телефон. Това което твърдя е че марката "Гърция" не се е появила 50те години, а тогава вече е била утвърдена в умовете на европейците. Какво предствалява марката "България" в умовете на Европейците през 50те и сега ?
Никой не спори че трябва да се рекламира България като туристическа дестинация и това е печелившо в дългосрочен план. Но да се сравняваме с утвърдена исторически марка е несериозно.
Другото ми твърдение, че предпоставките за огромното увеличение на туристите в Гърция са същите както в останали туристочески места --> появяването на търсене на такива развлечения. (финансови възможности и бърз транспорт(като технология)).

Това, че европейците са учили в училище за старите елини, ако я нямаше рекламата за какво да отидат в съвременна Гърция, едва ли щяха да го направят. Същото се отнася и за другата ни съседка Турция и т.н. А "марката" "България", ако продължаваме с този нихилизъм, едва ли ще я създадем някога, защото както споменах, май доста от нас не знаят точно какво има на територията ни! И ако продължаваме със същата политика, не само преди 60 г. и сега, но и след още 60 г. ще сме на същото положение и за това няма да са причина даденостите които имаме, а самите ние.


Каквото и да има и колкото и да има, и повече от взетето общо на Гърция и Турция да има, пак няма да дойдат за да ни гледат намръщените физиономии, просташките обноски, изхвърлените през балконите боклуци, изпотрошените автобуси и трамваи, потъналите в боклук улици и кални тротоари, чалга клубове, голи задни части на фолк певици, изрусени фолк певци с неясен пол, горящи по сред бял живи кучета по улиците на градовете, саморазпадащи се сгради на музеии, падащи балкони по централни столични улици, художествени галерии потънали във влага и плесен, глутници бездомни кучета по улиците, нападащи хора, паркове потънали в мрак и храсталаци, галопиращи коне с каруци в центъра на всичките ни градове и какво ли още не. Защото Гърция освен, че може да покаже исторически забележителности показва и предлага много други неща, все противоположни на гореописаните.

Преди време мой познат от Австрия, на когото с гордост показвах красотите на Витоша, изкачвайки се към Алеко ме попита нещо, което му било направило най-силно впечатление: "Защо има толкова много изхвърлени боклуци около планинските пътеки, при положение, че по цялата пътека достатъчно често имаше има поставени кошчета за боклук?" Какво бихте отговорили?
Последна промяна ilian на 20 Фев 2014 16:17, променена общо 1 път
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот tupolev144 » 20 Фев 2014 16:13

Freak написа:Ти от позицията на какво точно даваш такива квалификации?

Пази Боже, сляпо да прогледа. Амин!

Имам един познат, който след като отиде в Люксембург и започнаха да му плащат служебните пътувания, стана много важен и претенциозен към авиокомпании, за които не даваше и цент от джоба си, а 10 евро билет за уикенд сбирка в удобна точка по средата на Европа му бяха над бюджета, щото трябваше да си ги плати сам.

Да няма някакви вируси в Люксембург?

Ганьо в Люксембург - вариантите са два: Ченге или партийно отроче. Никой от двата вида не обичат да си плащат.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Възможно ли е нискотарифните полети да станат по-евтини?

Мнениеот ilian » 20 Фев 2014 16:24

tupolev144 написа:
Freak написа:Ти от позицията на какво точно даваш такива квалификации?

Пази Боже, сляпо да прогледа. Амин!

Имам един познат, който след като отиде в Люксембург и започнаха да му плащат служебните пътувания, стана много важен и претенциозен към авиокомпании, за които не даваше и цент от джоба си, а 10 евро билет за уикенд сбирка в удобна точка по средата на Европа му бяха над бюджета, щото трябваше да си ги плати сам.

Да няма някакви вируси в Люксембург?

Ганьо в Люксембург - вариантите са два: Ченге или партийно отроче. Никой от двата вида не обичат да си плащат.


Много весело взе да става. Аз мога Павликени, Ватикана или Токио да напиша в профила си. Това какво значение има или пак ще ви подразни и спрямо това ли пак ще правите извод за хората, кой какъв е. За какъв ще ме обявите тогава? Гербер или пак червен?
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта

cron