Летище София - дейност

Re: Летище София - дейност

Мнениеот mashine1984 » 14 Апр 2017 20:21

и аз си мисля, че София има потенциал за презокеански полети.
Според мен това би била удачна схема
2x София-Ню Йорк-София
1x София-Ню Йорк-Чикаго-София
2x София-Монреал-Торонто-София
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Topfly » 14 Апр 2017 20:41

mashine1984 написа:и аз си мисля, че София има потенциал за презокеански полети.
Според мен това би била удачна схема
2x София-Ню Йорк-София
1x София-Ню Йорк-Чикаго-София
2x София-Монреал-Торонто-София


Това изглежда реалистично ако Emirates, Qatar, Etihad или Turkish пуснат полет с междинно кацане в София.

Освен тези линии за мен ралистично ми изглежда и Air China и Air Asia X да пуснат по един или два полета седмично да Пекин и Банкок с възможност за прекачване към други дестинации в Азия.

Горе долу това е потенциалният пазар от София, но кога ще се осъществи е друг въпрос.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Toni » 15 Апр 2017 01:32

Topfly написа:Ако погледнем летищата в региона и бивша Източна Европа не е напълно безнадеждно един ден да видим полети до Югоизточна Азия и Северна Америка.
......
Не е нормално от целия този процес София и Букурещ да изостават.


Според мен бъркаш желаното с реалното. И е съвсем нормално София и Букурещ да изостават от Будапеща и Прага, както изостават България и Румъния спрямо Унгария и Чехия. Можем да правим някакви сравнения на хартия, но ако си бил там би трябвало да знавш, че нещата са несравними и че изоставането ни е в десетилетия. Само се замисли, че Чехия привлича милиони туристи целогодишно със своята история, замъци, автентични градчета и бира, а ние чакаме на Слънчака най-изпадналите пияници и келеши, предлагаме им най-евтинито. Никой няма да дойде до тук от 8000км за да пие ментета в долнопробни кръчми, там си ги имат по-близо.
Много би било хубаво да имаме далечни полети, но не виждам здрава логика в два-три полета на седмица. Имало от Белград...да видим колко още Етихад ще ги крепят.
Всички пропускаме още едно нещо в уравнението. Трябва и бизнес трафик, трябват чичковци в скъпи костюми, който да се возят в първия салон...това е един основен и доходоносен сегмент, без който дългите полети до София са нерентабилни.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Topfly » 15 Апр 2017 09:38

Toni написа:
Topfly написа:Ако погледнем летищата в региона и бивша Източна Европа не е напълно безнадеждно един ден да видим полети до Югоизточна Азия и Северна Америка.
......
Не е нормално от целия този процес София и Букурещ да изостават.


Според мен бъркаш желаното с реалното. И е съвсем нормално София и Букурещ да изостават от Будапеща и Прага, както изостават България и Румъния спрямо Унгария и Чехия. Можем да правим някакви сравнения на хартия, но ако си бил там би трябвало да знавш, че нещата са несравними и че изоставането ни е в десетилетия. Само се замисли, че Чехия привлича милиони туристи целогодишно със своята история, замъци, автентични градчета и бира, а ние чакаме на Слънчака най-изпадналите пияници и келеши, предлагаме им най-евтинито. Никой няма да дойде до тук от 8000км за да пие ментета в долнопробни кръчми, там си ги имат по-близо.
Много би било хубаво да имаме далечни полети, но не виждам здрава логика в два-три полета на седмица. Имало от Белград...да видим колко още Етихад ще ги крепят.
Всички пропускаме още едно нещо в уравнението. Трябва и бизнес трафик, трябват чичковци в скъпи костюми, който да се возят в първия салон...това е един основен и доходоносен сегмент, без който дългите полети до София са нерентабилни.


Ако преди 10-12 години някой ти беше казал, че ще има бум на НТА и ще има директни полети от София до Бари, Катания. Неапол, Болоня, Венеция, Хамбург, Базел, Карлсруе, Ливърпул, Бристол, Бирмингам, Глазгоу, Доха, Дубай и т.н. не би ли му отговорил по същия начин? София не е известна туристическа дестинация, а българите не са достатъчно богати за да напълнят големи самолети до тези дестинации. Голям бизнес трафик по тези дестинации също няма. Доста логично би звучало горните директни полети да не съществуват?
Преди 5-6 години как би ти звучало 4 полета на седмица от Скопие и Сараево до Доха? Сега вече това е факт http://www.qatarairways.com/iwov-resources/temp-docs/press-kit/Qatar%20Airways%20Factsheet%20-%20English.pdf

София и Букурещ безспорно изостават от Прага и Будапеща, но това не означава, че не се развиват с бързи темпове. Около 2000-та година пътниците в София бяха 1,1 милиона души, а в Букурещ 1,6 милиона души. Сега в София вече има 5 милиона пътници (с тенденция 2017-та година да станат 6 милиона), а в Букурещ има 11 милиона пътници.
В същия период Будапеща и Прага увеличиха пътниците си от 5-6 милиона годишно на 11-13 милиона.

Казваш, че не виждаш здрава логика в 2-3 директни полета на седмица от София. Значителна част от дестинациите от София и в момента се обслужват с няколко полета на седмица. Само по най-натоварените дестинации има ежедневни полети. Има ли смисъл от два полета на седмица на Уиз ер до Дубай, Бари, Женева и т.н.?

Казваш, че за да има полети до САЩ и Китай трявало да има бизнес трафик. САЩ дават 25% от БВП на света, а Китай около 15% от БВП. Двете държави заедно са около 40% от БВП на света. Мислиш ли, че няма и няма да има достъчно голям бизнес трафик между България и два такива икономически гиганта?

Изображение
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Toni » 15 Апр 2017 23:38

Topfly написа:Казваш, че за да има полети до САЩ и Китай трявало да има бизнес трафик. САЩ дават 25% от БВП на света, а Китай около 15% от БВП. Двете държави заедно са около 40% от БВП на света. Мислиш ли, че няма и няма да има достъчно голям бизнес трафик между България и два такива икономически гиганта?

Трафик има, но два полета на седмица е "нередовна" линия. За бизнеса е важно да е удобна и да върши работа. Хората пътуващи в бизнескласа не си правят срещите според наличието/липсата на полет в конкретен ден. Защо да изберат такъв полет при положение, че има други десетки възможности всеки ден?

Не виждам какво общо имат НТА с нашия директен презокеански полет. Да, има полет до Бари, купуваш го защото е 15 евро и после мислиш какво да правиш там. Но при дестинация на 8-9000км и то до страна, с която сме във визов режим, положеието е съвсем различно. Никой не отива от София до Чикаго за да пие по едно с братовчеда за уйкенда. Същото така не смятам, че броят пътници на дадено летище има конкретна връзка с това дали има трафик за да се открие презокеански полет. Ние може и 20 милиона да направим, ако Раянер базират още 20 самолета и предложат цени от 10 евро до европейските си дестинации, но това не означава, че ще има пътници за един-два полета на Delta или JAL.

Освен това, ако имаше достатъчно търсене, отдавна щеше да има такива полети.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Летище София - дейност

Мнениеот carpe_diem » 19 Апр 2017 13:02

Я, каква интересна дискусия се получило...

Аз не бих се определил нито като оптимист, нито като песимист по темата, но ако следваха логиката на последното изречение от по-горното мнение, от Ryanair можеше изобщо да не навлязат на нашия пазар.
Ще видим пак този ръст колко ще се задържи и дали ще е все толкова положителен, ама колко от вас мислеха, че пътниците ще скочат от 3 милиона и нещо на година на реално над 6 сега толкова бързо? :shock:
Не ги ли е яд, че не са навлезли преди 3-4 години... Колко пара и пазарен дял са изпуснали за това време?
Така може да се окаже, че отдавна имаме капацитет за печеливши далечни линии, просто никой не се е сетил, както Ryanair не са се сетили години по-рано да пуснат тези над 20 дестинации.

Не, че очаквам, но мисля, че не е невъзможно до година-две някой голям (по-скоро източен) играч да се престраши...
Ама затова си трябва и читава управа и малко по-добра ефективност на летището. Концесия спорно дали ще продължи да дърпа нещата напред или ще ги обърне наобратно - достатъчно е дискутирано това.
Неизвестни много...
Ние само си знаем, че искаме да виждаме по-големи самолети от А321 редовно и дано има мегдан да стане скоро...
Gather ye rosebuds while ye may,
Old Time is still a-flying;
And this same flower that smiles today,
Tomorrow will be dying.
Аватар
carpe_diem
по-спотър
 
Мнения: 101
Регистриран на: 02 Фев 2013 15:37

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Topfly » 19 Апр 2017 18:07

Toni написа:
Topfly написа:Казваш, че за да има полети до САЩ и Китай трявало да има бизнес трафик. САЩ дават 25% от БВП на света, а Китай около 15% от БВП. Двете държави заедно са около 40% от БВП на света. Мислиш ли, че няма и няма да има достъчно голям бизнес трафик между България и два такива икономически гиганта?

Трафик има, но два полета на седмица е "нередовна" линия. За бизнеса е важно да е удобна и да върши работа. Хората пътуващи в бизнескласа не си правят срещите според наличието/липсата на полет в конкретен ден. Защо да изберат такъв полет при положение, че има други десетки възможности всеки ден?


Съгласен съм, че за бизнесмените ще е по удобно да има полет всеки ден, но пътуване за САЩ или Китай дори и при бизнесмените не се планира от днес за утре. Ако има директна линия някои бизнесмени със сигурност ще нагласят програмата си спрямо нея, защото така ще спестят доста време, а какато знаем времето е пари :)
Air Canada Rouge миналата година лятото летеше само два пъти седмично от Будапеща до Канада и въпреки това имаше интерес към линията. Тази година сезонните полети почват с 3 полета на седмица, като постепенно ще ги увеличат до 6 полета на седмица.
Air China летят целогодишно между Будапеща и Пекин по 4 пъти на седмицата. Както виждаш успешни трансконтинентални полети могат да се почнат и без да има полет всеки ден или дори целогодишно.

Toni написа:Не виждам какво общо имат НТА с нашия директен презокеански полет. Да, има полет до Бари, купуваш го защото е 15 евро и после мислиш какво да правиш там. Но при дестинация на 8-9000км и то до страна, с която сме във визов режим, положеието е съвсем различно. Никой не отива от София до Чикаго за да пие по едно с братовчеда за уйкенда. Същото така не смятам, че броят пътници на дадено летище има конкретна връзка с това дали има трафик за да се открие презокеански полет. Ние може и 20 милиона да направим, ако Раянер базират още 20 самолета и предложат цени от 10 евро до европейските си дестинации, но това не означава, че ще има пътници за един-два полета на Delta или JAL.

Освен това, ако имаше достатъчно търсене, отдавна щеше да има такива полети.


Общото между НТА и презокеанските полети е, че като цяло в света се развиват point to point превозите за сметка на полетите с прекачване. Не е случайно, че A380 за сега е пълен провал и авиокомпаниите не искат да го поръчват, а търсенето на по малки самолети летящи на дълги разстояния е по голямо. НТА първо направиха революция при point to point на кратки разстояния, като директно свързаните дестинации се увеличиха в пъти. Сега обаче следва революцията при презокеанските полети, като много второстепенни летища получават директни презокенски полети. Не е случайно, че първата база на новата НТА Level е в Барселона и от там пуска презокеански директни полети които до сега не ги е имало. Полетите на Air Canada Rouge и Air China до Будапеща също много добре се вписват в тази стратегия да се пускат директни полети до второстепенни летища.
Кога точно ще дойде реда на София не знам, но както Ryаnair изведнъж откриха огромен потенциал в София, така няма да е чудно ако Air China, Air Asia X, Norwegian или авиокомпаниите от Залива открият потенциал за тренсконтинентални полети от София.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Topfly » 20 Апр 2017 10:52

В резултат на забраните за качване на електроника на борда Emirates драстично намалява полетите си до САЩ. До сега имаха 17 директни дестинации от Дубай до САЩ със 101 полета седмично. Ако добре смятам намаляването на капацитета от началото на май ще е с над 20%.

Дано това увеличи шансовете те или някоя друга авиокомпания да пуснат полет Дубай-София-САЩ
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: Летище София - дейност

Мнениеот mashine1984 » 10 Май 2017 17:20

Според anna.aero през летище София през април са преминали 564,065 пътника. Увеличение с 48.5% на месечна база.
На годишна база - 2,005,102 +48.7%
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - дейност

Мнениеот mashine1984 » 16 Май 2017 15:51

Април 2017 (2016)
пътници 564 076 (367 696) +53.4%
самолетодвижения 4 761 (4 082) +16.6%
карго 1 622 (2 173) -25.3%

Януари-април 2017 (2016)
пътници 2 005 113 (1 348 578) +48.7%
самолетодвижения 18 137 (14 836) +22.2%
карго 6 398 (7 111) -10%
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - дейност

Мнениеот Делян » 17 Май 2017 05:08

Ще чукне 6 млн. тази година, тоест колкото пътникопотокът на най-голямото летище в щатът Кънектикът, KBDL.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Летище София - дейност

Мнениеот amcho » 17 Май 2017 08:29

Делян написа:Ще чукне 6 млн. тази година, тоест колкото пътникопотокът на най-голямото летище в щатът Кънектикът, KBDL.


Според мен ще достигне около 6,5 млн. Ако всеки месец се задържи темпото на 550 хил, а през август и декември да речем около 700 хил то съвсем спокойно ще се получи. Да видим също така как ще се представят BTS и FRA.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1829
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: Летище София - дейност

Мнениеот mashine1984 » 17 Май 2017 10:14

amcho написа:
Делян написа:Ще чукне 6 млн. тази година, тоест колкото пътникопотокът на най-голямото летище в щатът Кънектикът, KBDL.


Според мен ще достигне около 6,5 млн. Ако всеки месец се задържи темпото на 550 хил, а през август и декември да речем около 700 хил то съвсем спокойно ще се получи. Да видим също така как ще се представят BTS и FRA.

И аз клоня на варианта 6,5%+
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 1514
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: Летище София - дейност

Мнениеот skyviewer » 05 Юни 2017 18:20

на завет

Заметоха далаверите на столичното летище

Сметната палата влезе като ураган и напусна като бриз
Сметната палата реши въпроса с възложения й одит на "Летище София" досущ като Пилат Понтийски. Формално тя свърши задачата, с която бе натоварена - да провери как се е управлявало държавното дружество между 1 януари 2013-а и 30 юни 2016-а и преди дни публикува окончателния си доклад. В същото време обаче предпочете да си затвори очите за някои фрапиращи нарушения, установени от назначеното от служебното правителство ръководство на компанията. Между другото, същото това ръководство скоропостижно бе освободено след изборната победа на ГЕРБ.
"Надявам се да направите не ревизия, призовавам ви да разровите всичко, което има по министерствата, за да може спекулациите по тази тема да се прекратят. Ако има нещо, което да ви притесни, не само да го осветлявате, директно на прокуратурата да бъде предавано". Тези думи изрече Бойко Борисов, когато предаваше властта на служебния премиер Огнян Герджиков. Той от своя страна му обеща, че нещата ще бъдат разровени до дъно и поне що се касае до "Летище София", това бе сторено. В специално свое становище, поискано от Сметната палата по повод предварителния й доклад, назначеното ново ръководство на аеропорта обърна внимание, че за одитирания период са подписани над 500 писма от предишните началници за възлагане на поръчки и голяма част от тях са минали
без предварително съгласуване
с транспортното министерство. Независимо че там има цяла дирекция, отговаряща за контрола върху дейността на търговските дружества и държавните предприятия.
Става въпрос за доставки и услуги от 30 хил. до 70 хил. лв. и за строителство от 50 хил. до 270 хил. лв., на обща стойност над 1.3 млн. лв. (без ДДС). Някои от тях са заявени със съответните доклади от Веселин Пейков в качеството му на директор на дирекция "Летищно осигуряване на полети", одобрени са от бившия вече изпълнителен директор Христо Щерионов и внесени от него за одобрение от борда, в който двама от членовете са именно Щерионов и Пейков. Такива са поръчките за абонаментното обслужване на асансьори и ескалатори на стойност 60 хил. лв. или за абонаментна поддръжка и доставка на резервни части за ролетни решетки и щори за 69 хил. лева.
"Летище София" не е положило грижа да установи правила за делегирането на правомощия и отговорности с ясни лимити. С решенията си съветът на директорите умишлено е обединил отговорности и задължения по начин, улесняващ едно лице или свързани лица да инициират, одобряват и извършват цялостни сделки", пише в становището на назначеното от служебния кабинет ръководство. В него са
цитирани и конкретни казуси
Първият от тях визира отправената на 29 март 2016-а публична покана до неопределен кръг лица, която е с предмет "Текущ ремонт на два резервоара с №4 и №7, предназначени за авиационен керосин Jet A-1, към складово стопанство Гориво-смазочни материали". Подадена е само една оферта - от ДЗЗД "Летище София 2016", в което влизат почти неизвестните "Гид Инженеринг" (45%), КЗУ-ЗЛМК (45%) и "Ювал 2007" (10%). Договорът с обединението е сключен през юни. Новото ръководство на летището обаче установява сериозни пропуски при провеждането на конкурса - участникът ДЗЗД "Летище София 2016" представя общо пет референции, като при четири от тях са констатирани сериозни несъответствия с поставените от възложителя изисквания. Това е трябвало да бъде "уловено" от оценителната комисия още при разглеждането на документите и при наличието само на една оферта процедурата да бъде прекратена. Но странно защо това не е сторено, обединението се оказва победител и е сключен договор за 499 852 лв. без ДДС.
"В случая е възложена "частна поръчка" с покана до неопределен кръг търговци. При поръчки за строителство с подобна прогнозна стойност (т.е. между 270 000 и 5 000 000 лв. без ДДС) и като се вземе предвид обстоятелството, че изпълнителният директор на "Летище София" се явява секторен възложител, то обществената поръчка трябва да бъде възложена най-малко чрез публично състезание или пряко договаряне. Това не е направено, с което е премълчано и заобиколено позоваването на разпоредбите на чл.59 и 110 от ЗОП", е позицията на вече бившите ръководители.
Сходна схема е приложена
няколко месеца по-рано - през септември 2015-а летището възлага на споменатата вече фирма КЗУ-ЗЛМК да извърши ремонт на друг резервоар за гориво срещу 60 хил. лв. (без ДДС). Тогава четири от приложените общо пет референции също не отговарят на специфичните изисквания, изрично записани в техническото задание. Само че процедурата не е била прекратена.
Заслужава внимание и "надпреварата" за доставка, въвеждане в експлоатация и гаранционен сервиз на два перонни пътнически автобуса, контракт за която е сключен на 27 ноември 2013-а. Тя отново минава с покана, като е подадена една оферта - от "ИСАГ Инвентор Зондерфарцойге" ЕООД. Доставени са две возила модел COBUS 300, с производител COBUS Industries GmBH, като стойността на договора е 755 хил. евро без ДДС, т.е. цената на бройка е 376 хил. евро без ДДС. Ръководството на аеропорта, назначено от служебния кабинет, обаче проявява съмнения и решава да направи пазарно проучване. То иска оферта от фирмата "АБС Контракт" ЕООД, която е официален партньор на COBUS Industries GmBH за България, при абсолютно същите параметри на описаната поръчка. Отговорът пристига в началото на април. Според него доставката, обучението на персонала и въвеждането в експлоатация на два броя нови перонни автобуса ще струва 650 хил. евро без ДДС, т.е. цената за бройка е 325 хил. евро без ДДС. Или ,казано с други думи,
получава се разлика от 105 хил. евро
Затова и логичното заключение е, че "отговорните длъжностни лица съзнателно са сключили неизгодна сделка, от която е произлязла значителна вреда за "Летище София" ЕАД".
Нарушения са установени и в поръчка за изработка, доставка, изпълнение и пускане в експлоатация на високоскоростни автоматични щори за багажни халета на Терминал 1 и Терминал 2 в договорите за наем на ресторанти и складови помещения, в контрактите, сключвани за застрахователни покрития, и т.н. Констатирано е още разделяне на обществени поръчки чрез множество възлагания с идентичен или сходен предмет, които са под стойностите, предвидени за съответния вид процедура. Ако те са били обединени в обща поръчка, е трябвало да се приложи друг вид процедура - далеч по-прозрачна.
С всички тези факти коректно, за да не се подбива авторитетът на институцията, са били запознати и проверяващият екип на Сметната палата, и нейното ръководство. В първоначалните разговори е било дадено обещание за повторна инспекция до 10 май, която да провери сигналите и да включи установеното за тях в окончателния доклад. Дори е бил поет ангажимент за новата проверка официално да бъдат уведомени медиите. Но впоследствие одитната институция, изглежда, е решила да не си създава излишни главоболия. И пред вече бившото ръководство на аеропорта инспекторите са дали друго обещание - да прехвърлят "горещия картоф" на Агенцията за държавна финансова инспекция (АДФИ). За сведение, тя е директно подчинена на изпълнителната власт.
Инак финалният доклад на Сметната палата как се е управлявало "Летище София" в периода между 1 януари 2013-а и 30 юни 2016-а не се различава особено от предварителния, за който "БАНКЕРЪ" вече подробно писа. Накратко, документът потвърждава, че управлението на столичното летище куца и обществените поръчки миришат на гнило. При внимателен прочит и сравнение на двата варианта обаче се набиват на очи някои дребни,
но твърде показателни корекции
В заключението на предварителния доклад например бе записано, че при изследване на финансовото състояние на търговското дружество "Летище София" са открити пропуски и нарушения на нормативната уредба при извършването на разходите за външни услуги и материали. В окончателния документ те са заменени с далеч по-мекото съществени несъответствия. Същото важи и за изследването, направено за възлагането на обществени поръчки и изпълнението на сключените договори. В предварителния драфт пише, че са установени нарушения на нормативната уредба, което в окончателния вариант е заменено с деликатното - несъответствия. Дали за това "смекчаване" е повлиял резултатът от изборите, може само да гадаем. Но със сигурност много въпроси ще бъдат зададени при представянето на доклада на Сметната палата в парламента.
Шеф и кройка
В становището на бившето ръководство на летището, назначено от служебното правителство, се изтъква и един любопитен момент - на 29 юли 2016-а е проведено извънредно заседание на съвета на директорите, на което е освободен председателят му Тихомир Иванов и на неговото място е избран Веселин Пейков, за да представлява аеропорта заедно и поотделно с тогавашния изпълнителен директор Христо Щерионов. На същото заседание е приета и нова организационно-управленска структура и промяна в щатното разписание на длъжностите, довели до увеличаване на дирекции и отдели, съответно до по-голяма численост на ръководния състав и до нарастване на трудовите възнаграждения. Длъжностите са заети от свързани с членовете на съвета на директорите лица или от самите тях. Такъв е случаят с бившия вече председател Веселин Пейков, който е заел и длъжността директор на дирекция "Летищно осигуряване на полети".

http://www.banker.bg/upravlenie-i-bizne ... o-letishte

P.S. Пак спасихме РОДАТА :D
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище София - дейност

Мнениеот garyhobson » 06 Юни 2017 16:49

Преди малко Ерфранс от Париж отказа кацане в последния момент и кацна в Пловдив. Раянер също върти на изчакване. Някой има ли информация какво се случва? От бурята ли е? Ерфранс да не са имали запас за изчакване?
Изображение
garyhobson
спотър
 
Мнения: 82
Регистриран на: 31 Авг 2010 11:23
Местоположение: LBSF

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта