Страница 1 от 129

Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 25 Яну 2005 18:45
от slice
Темата за летището се скапа и затова я заключих, отделих от нея тема за операциите на летището и в тази ще продължим темата за реконструкцията!

http://bgspotters.net/forum/viewtopic.php?t=34

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2005 01:22
от Делян
Кога ще ъпдейтнат страницата на летището за да видим как върви строежа?

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2005 01:34
от Toni
Деляне,
май с теб двамата сме най-нетърпеливи и проверяваме всеки ден за нови снимки...ама не.
Все пак очаквам в скоро време да видим нещо ново от напредъка на националния обект.

Можем и да се помолим на вътрешните ни източници за някоя снимчица:)

МнениеПубликувано на: 04 Фев 2005 01:45
от Делян
Обикновенно ги ъпдейтват в началото на месеца.
Вътрешните ни източници не обичат да снимат строежа. Аз много пъти съм питал за снимки!!!

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2005 22:00
от Делян
Тукпише интересни работи за новият терминал.

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2005 18:48
от BGH5556
eto o6te edin interesen site po vaprosa
http://www.airport-technology.com/projects/sofia/

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2005 23:16
от ATC
ами почват да правят покритието на терминала където са ръкавитте а може би и тях, за сега не се знае къде ще е точно Кулата защото не е предвидено място а сегашното е абсолютно нецелесъобразно ,най-вероятно ще е на мястото на предвидения координационен център в края на терминала срещу сегашната twy M

МнениеПубликувано на: 19 Фев 2005 23:45
от Stoyan
Ха-ха, това с кулата е интересен момент! :D
Щом ще има ръкави, тогава е нормално да има и push back наили?
Или бъркам?

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 01:34
от Toni
ATC, без да претендирам , че разбирам от вашата работа, ще изкажа моето мнение - кулата ще си остане на сегашното място, върху сегашния терминал заминаващи. Част от нейните фунции ще преминат към нещо, което май се казва ramp control. Предполагам, че Кулата вече няма да се грижи за рулирането в близост до терминала, push back и всичките движения на техниката.

Ти ще кажеш дали има логика в това, но на големите летища има такова разделяне на функциите.

Ако не съм много заблуден, дори в момента има някакъв такъв подобен контрол - точно до TWY C.

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 03:09
от Делян
Stoyan написа:Ха-ха, това с кулата е интересен момент! :D
Щом ще има ръкави, тогава е нормално да има и push back наили?
Или бъркам?

Непременно ще има "push back".

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 03:25
от Toni
Ще има push back, много потрошени колесници и изкривени ламарини - поне докато се научат на тази техника:)

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 10:37
от SPEED_BIRD
Toni написа:ATC, без да претендирам , че разбирам от вашата работа, ще изкажа моето мнение - кулата ще си остане на сегашното място, върху сегашния терминал заминаващи. Част от нейните фунции ще преминат към нещо, което май се казва ramp control. Предполагам, че Кулата вече няма да се грижи за рулирането в близост до терминала, push back и всичките движения на техниката.

Ти ще кажеш дали има логика в това, но на големите летища има такова разделяне на функциите.

Ако не съм много заблуден, дори в момента има някакъв такъв подобен контрол - точно до TWY C.


По скоро ще е ground control. Но той пак се намира физически в кулата, само дето се заделя отделна позиция за него. Интересно дали кулата тука в София разполага с ground radar :roll:

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 11:32
от ATC
Да почти е сигурно че ще има ground control ,но проблема е ,че мястото на Кулата и на РеНДе-то(Радар за Наземно Движение) са крайно неподходящи още от построяването на новия терминал понеже самолетите и превозните средства по "А" не се наблюдават както и предварителния старт(holding point) на 27 което влияе негативно на безопасноста а както знаете основния метод на Кулата е Визуалното наблюдение ...

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 11:59
от Toni
Предполагам, че за целта (както каза АТС) ще ползват "будката" на края на новия термнал. От там обаче ще виждат само движенията по А и около терминала - видимост към западния край няма. Обратното важи за сегашната кула - термималът закрива видимостта към А и всичко, което се случва източно от него.

Не трябва да забравяме, че прага на новата 27 ще е с 210м северно и 1400м източно от сегашния. Не зная дали в такъв сличай въобще ще е възможно визуално наблюдение.

Изображение

МнениеПубликувано на: 20 Фев 2005 12:59
от борден
Delyan Kovachev написа:Непременно ще има "push back".

То и сега има бе!
В тая връзка - есента миналата година летището купи няколко нови специализирани влекача (изглеждат ми доста добри) и в момента тренират буксирането на всякакви самолети - кой каквито иска, безплатно.