Страница 114 от 129

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 06 Мар 2016 10:49
от Дедо
А бе , концесии ,монцесии , ама продължават да сключват разни нови договори , с кого ли не !


Подписахме споразумения в авио и водния транспорт в Китай

В присъствието на заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Антон Гинев бе подписан договор между летище София и китайска компания. Българското дружество ще получи софтуерен продукт – система за управление на човешките ресурси при обслужване на въздухоплавателни средства.
Това се случи по време на посещението на заместник-министър Гинев в градовете Шанхай и Джънджоу в Китайската народна република в периода 2 – 6 март 2016 г., съобщиха от МТИТС. Продуктът ще спести време при осъществяването на комуникация, като целта е да се подобри ефективността на работата и да се намалят разходите на аеропорта. Ще бъдат улеснени преноса на данни и информация в рамките на столичното летище.
Внедряването и поддръжката на продукта на първото летище в страна от Европейския съюз, ще бъдат безплатни в рамките на 5 години. Софтуерният продукт функционира на третото по-големина летище в Шанхай, Китай. В рамките на визитата, заместник-министър Гинев посети столицата на провинция Хенан – град Джънджоу, който се явява основният транспортен хъб в Централен Китай и проведе срещи с представители на Zhengzhou International Hub Development and Construction Co., Ltd. (ZIH), държавна китайска компания, оперираща в областта на транспорта и логистиката. Представители на компанията вече са посетили българските работещи пристанища, за да се запознаят с техническото им състояние.
В присъствието на Антон Гинев, между българска компания и китайската ZIH бе подписано споразумение за сътрудничество. Документът е с обхват – сътрудничество, коопериране и съвместно опериране на линията Джънджоу – Бургас, вкл. с български ферибот, като основна част от новия „Път на коприната", при който Бургас ще бъде входна врата за Европа и първа европейска дестинация. В морския град контейнерите ще бъдат натоварени на блок влак към Хамбург. Маршрутът на товарите, превозвани с ферибот е от китайската провинция Хенан-Казахстан-Каспийско море-Баку-Грузия-Черно море през Бургас и продължава с блок влак към Западна Европа.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 06 Мар 2016 11:20
от alex_2
Дедо написа:А бе , концесии ,монцесии , ама продължават да сключват разни нови договори , с кого ли не !


Подписахме споразумения в авио и водния транспорт в Китай

В присъствието на заместник-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Антон Гинев бе подписан договор между летище София и китайска компания. Българското дружество ще получи софтуерен продукт – система за управление на човешките ресурси при обслужване на въздухоплавателни средства.


И си чакаме директната линия от БГ до Китай :D

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 06 Мар 2016 16:07
от skyviewer
...ама с БЪЛГАРСКИЯ ФЕРИБОТ на ..../забравих и името/...

Обхватът на документа е сътрудничество, коопериране и съвместно опериране на линията Чжънчжоу - Бургас, включително с български ферибот, като основна част от новия "Път на коприната".

По трасето Бургас ще бъде входна врата за Европа и първа европейска дестинация. В морския град контейнерите ще бъдат натоварвани на блок влак към Хамбург. Маршрутът на товарите, превозвани с ферибот, е Хънан-Казахстан-Каспийско море-Баку-Грузия-Черно море. Оттам през Бургас продължава с блок влак към Западна Европа.

http://www.blitz.bg/news/article/397326

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 01 Май 2016 20:04
от Делян
Oфициално вторият летищен хотел, снимките са на D Day от Skyscrapers

Изображение

Изображение

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 08:20
от Toni
LZ-DOF ще бъде поставен пред Т1 и сградата на България Ер. До него е предвидено да застанат LZ-HBC и една 34-ка:
https://www.facebook.com/20531316728/po ... 990506729/

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 09:24
от mitkobiker
Един Л410 да добавят и ще стане музей на Хемус Ер :-D

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 15:59
от b73999
Е това е добра идея, ако се и направи хубаво и боядисат самолетите в цветовете на Балкан би било супер. Малко е странен подборът на самолети, руски олд таймъри и БАе 146. Сега тоя Як е в цветовете на Хемус, Ту-134ката е някъв хубрид между албанските авиолинии отпреди 20 години и Хемус, а БАе-то е България ер.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 18:03
от Toni
Нищо странно няма...с това разполагат - двумоторник, тримоторник и четиримоторник. Това очевидно е идея (и реализация) на Национален превозвач. Не мога да се сетя какъв друг самальот биха могли да извадят от собствените си складови наличности. АTR няма, TU5 също, а 737 още хвърчат.
Ако BUC решат и те да участват, може да дадат едно МД за Терминал 2.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 18:37
от b73999
Е то идеята е да стане приятен парк с няколко експоната на летището, не да си превръщаме летището в гробище за стари самолети и на всеки ъгъл да слагаме по някое желязо. Освен това смятам, че БАе-то, макар морално остарял още в антика не се е превърнал.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 20:29
от Toni
Аз мисля, че ТУ3 като първия реактивен пътнически самолет у нас и служил почти 40 г, има заслужено място пред Т1. Искам да покажа на децата си на какво сме летяли, на какво са летяли и техните баби и дядовци. Очертава се да имаме мини открит музей и не виждам нищо лошо в старото желязо.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 14 Май 2016 22:25
от b73999
Под стари желязо визирам идеята ти за МД80 пред Т2. Няма нужда да слагаме всеки стар самолет в България, който вече не лети на изложение. Малък красив парк с поддържани и подбрани експонати е хубаво, стига да не се прекрачва границата с вехтошарството. В много български села има статик дисплей на самолети и повечето изглеждат ужасно, неподдържани с избледняла боя, кородирали и по-скоро загрозяват според мен.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 04 Окт 2016 10:03
от Toni
Някой знае ли какво се строи зад стоянката за тестове на двигатели между Чарли и Браво?

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 04 Окт 2016 10:38
от Ludiq
Toni написа:Някой знае ли какво се строи зад стоянката за тестове на двигатели между Чарли и Браво?


Местят бизнес стоянките доколкото знам.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 05 Окт 2016 11:42
от lordbuck1
Ludiq написа:
Toni написа:Някой знае ли какво се строи зад стоянката за тестове на двигатели между Чарли и Браво?


Местят бизнес стоянките доколкото знам.


заради председателството на България на ЕС се очаква силен бизнес трафик, място отварят за паркинг.

Re: Sofia Airport - Развитие и реконструкция

МнениеПубликувано на: 26 Ное 2016 21:00
от Toni
DHL ще строят (заедно с ТИМ-еър) нов логистичен център на мястото на "Булгарплода", между кулата и LHT.

http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2 ... rva_pista/