Страница 1 от 1

Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 18 Юни 2014 02:58
от akair
Първият самолет достигна ключов момент:
Изображение

Скоро се очаква да има и двигатели - Pratt & Whitney PW1200G

Re: Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 01 Юли 2014 19:39
от Делян
Изображение

Re: Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2014 17:58
от akair
Дебют на Mitsubishi Regional Jet MRJ на 18 октомври

Mitsubishi ще представи своят MRJ на18 октомври 2014 в Нагоя- Komaki пред публиката.

Работата върху първия прототип на MRJ90 е завършена. Сега Mitsubishi иска да празнува на 18 октомври в Нагоя- Komaki в 14.00 местно време .Финалното събране на прототипа е започнало през октомври 2013 година. Първият полет е насрочен за второто тримесечие на 2015 г.. Влизане в експлоатация е планирано за второто тримесечие на 2017 г.- почти три години след началото на програмата. Поръчките за MRJ / включително опции/ са 357 самолета.
http://www.flugrevue.de/zivilluftfahrt/ ... ber/592252

P.S. Tова е един от конкурентите на руския Sukhoi Superjet 100 .Изпълнението е в кооперация на Mitsubishi Aircraft Corporation с Тoyota Heavy Industries

Re: Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 18 Окт 2014 17:44
от skyviewer


От завод на компанията Мицубиши най-сетне излезе първият граждански самолет от половин век.
Той бе показан тържествено в Комаки, близо до Нагоя, в присъствието на заместнк-министъра на транспорта Акихиро Нишимура.
Ще трябва обаче да се изчака лятото на 2015 за първия експериментален полет на машината и 2017 за да качи пътници, ако всички върви добре. Това е с няколко години закъснение според първоначалния график, предава АФП.
Аеродинамика, двигател нова концепция, високо равнище на комфорт на пътниците са сред основните качества на средногабаритния самолет (70 до 90 места).
Разработването на самолета, построен от композитни материали, е струвало приблизително 180 милиарда йени (1,3 милиарда долара). Според създателите му той е най-усъвършенстваното и най-екологичното в своята категория летателно средство. Консумацията му на гориво е ниска, а това сваля стойността.
Амбицията на компанията е да отнеме поне половината от пазара на регионални самолети през следващите две десетилетия, пише БГНЕС.
Засега Мицубиши е получила поръчки за общо 375 самолета при цена по каталог от 40 милиона долара броя. Японската компания АНА е дала заявка за 25, американската Транс Стейтс Холдингс – за 100, СкайУест – за 200. Джапан Еърлайс обяви, че възнамерява да се сдобие с 32 екземпляра.
Макар самолетът да не е от класата да конкурира Боинг и Еърбъс, той бележи възраждането на самолетостроителната индустрия на Японския архипелаг, която бе унищожена с капитулацията през 1945 г.
18 октомври 2014
http://novinar.bg/news/mitcubishi-pokaz ... xNw==.html

Re: Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 19 Окт 2014 00:59
от akair
Изображение

Изображение

Re: Mitsubishi Regional Jet (MRJ)

МнениеПубликувано на: 26 Юни 2019 18:32
от Делян
купува програмата CRJ от Bombardier.
Практически Bombardier остава без регионални самолети, само бизнес джетове! :shock: