Страница 1 от 1

наследника на 757 в Делта официално ще е А321

МнениеПубликувано на: 19 Юни 2014 19:01
от IvanFL
Един интересен епизод от историята на Делта показва развитие - от години специалистите спорят кой ще наследи застаряващите 200 бройки 757 които оперира Делта. След като Боинг няма самолет от този клас, наскоро официално беше обявено че Делта има начална поръчка за 45 А321. Ще полетят в 2016-та. Някои от по новите 757 ще летят още доста време - на тях им сложиха и телевизия. Делта беше първата компания която гордо обяви че зялата флотилия е оборудвана с интернет вкл и регионалните джетове.

Re: наследника на 757 в Делта официално ще е А321

МнениеПубликувано на: 20 Юни 2014 19:00
от akair
Не се ли бореше и 737-900ER за този пазарен сегмент? :)

Re: наследника на 757 в Делта официално ще е А321

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2014 02:18
от IvanFL
Да но 757 на Делта са винаги пълни и карат много бизнес пътници с по един милион мили които искат голяма бизнес класа за да бъдат ъпгрейвани на всеки полет. 737-900 е малък за такава задача. 321 е перфектно, сега като летя ю ес еър 321 кабината е доста по тиха от 757. Това говори и за малка криза при Боинг - 319 масово измества старите боинги, дизайна на 737-900 не позволява да бъде създаден по голям модел...

Re: наследника на 757 в Делта официално ще е А321

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2014 18:32
от akair
Малък - в смисъла на къс?
Ето тук има едно интересно сравнение на 2-та модела, което не е задължително да е изцяло вярно (напр. в частта "Standard features"): http://planes.findthebest.com/compare/231-270/Airbus-A321-vs-Boeing-737-900ER :D

Re: наследника на 757 в Делта официално ще е А321

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2014 23:27
от Делян
737 е морално остарял, забелязва се още при влизането в самолета.
Не знам на какво се дължи, но когато влизаш в 319/320/321 всичко е по-модерно.