Страница 1 от 3

Emirates

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014 15:23
от Topfly
Не намерих тема за Emirates и затова стартирам нова тема.

От 27-ми октомври Emirates стартира ежедневни полети с A330-200 от Будапеща до Дубай.

Hungary set to join the Emirates network
https://www.zawya.com/story/Hungary_set_to_join_the_Emirates_network-ZAWYA20140714111114/

Ако спомените не ме лъжат Qatar също почна експанзията си в Източна Европа от Будапеща и след това продължи към Букурещ, София и Загреб.Да се надяваме, че скоро ще видим експанзия на Emirates и към София :D

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014 16:30
от DLoad
Ами,че те(Emirates), нали са вече под „ едно крило” с националния ни превозвач и ни предлагат твърде”удобни” връзки на изключително „конкурентни” цени до Дубай през Франкфурт , Амстердам и прочее.С това стратегическо партньорство ,можем да кажем ,че експанзията им у нас е факт и е изпреварила тази в Унгария и то ,само и единствено, заради и поради съвместния договор с онези с които са под едното крило в съизмерен лукс и комфорт.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014 17:00
от mitkobiker
За мен вероятността да имаме полети на Емирейтс до София е между минимална и нулева. Пазара ни просто не може да поддържа подобна линия с честотата и капацитета, с които тази авиокомпания работи (ежедневно, минимум А330-200).
Абсолютно реална възможност е появата на FlyDubai в София (тук има тема за тази а/к http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?f=7&t=2653).
FlyDubai летят до всички наши съседни страни (BEG, SKP, SAW, OTP...) без Гурция, където EK си имат ежедневни собствени полети със 777.
Полетите на FlyDubai се комбинират свободно в маршрути/билети на Емирейтс.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014 17:28
от Topfly
Qatar също изглеждаха невъзможни, но ги има! Напълно възможно е с някаква схема подобна на Qatar с обединение на две дестинации да се появят. Споразумението с България ер може да е някакво предварително проучване на пазара.

Будапеща не е много по голяма от София, а освен това на 200 километра по магистрала от там се намира Виена от където също летят Emirates. Ако за Будапеща се връзва сметката да пускат ежедневен полет от София сигурно би имало пътници за 3-4 дни в седмицата...

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 14 Юли 2014 18:04
от mitkobiker
Катар винаги са изглеждали възможни, защото използват малки самолети, въртят обединени полети, стандартна практика е полетите им да са през ден или поне да пропускат два-три дена в седмицата. Не чак толкова, но все пак възможни изглеждат и Флай Дубай.

Споразумението с България Ер не е инициатива на Емирейтс, а на националния ни превозвач... ефекта от това споразумение според мен е пренебрежим като пазарно присъствие.
До този момент и в обозримо бъдеще Емирейтс правят връзката със собствените си полети чрез Турските авиолинии през Истанбул и до по-малка степен през Атина с Олимпик и Бг ер. Допускам възможността скоро тази връзка да бъде осъществена чрез Флай Дубай и директен полет до Дубай... но не бих се обзалагал, кога би се случило това.
Пак обръщам внимание, че най-малката машина на Емирейтс е А330-200... която категорично е огромна за нашия пазар.
Всички дестинации на Емирейтс се обслужват с минимална честота веднъж дневно!
Освен това Емирейтс почти нямат обединени полети из нашия континент (изключение DXB-LCA-MLA) и не виждам признаци тази практика да бъде променяна.
Не е коректно да сравняваш София и Будапеща по няколко причини. Първо град Будапеща е една от топ дестинациите в Европа. Второ унгарският пазар е много по-платежоспособен и развит от българския.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 09:30
от concorde
Emirates почват полети до Букурещ от 1-ви септември .

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 18:16
от Делян
Значи София е следващата дестинация ако се съди по челният опит на катарците!

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 18:36
от Boeing787
Мечти , няма да има достатъчно трафик до София, и а нямат подходящи самолети , А330 скоро ще се пенсионират , дали ще летят с Б777-300ЕР до София

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 19:14
от Делян
Катарците как летят с А320 и комбинират полета с Букурещ дори!

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 20:29
от EricEntrena
concorde написа:Emirates почват полети до Букурещ от 1-ви септември .


Те смятат да го тревърнат в техен хъб.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 11 Авг 2014 22:07
от randi
Boeing787 написа:....А330 скоро ще се пенсионират....


Последните машини ги дават да излезнат чак 2022 г.!!!! Това не е никак скоро.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 21 Авг 2014 11:30
от mitkobiker
concorde написа:Emirates почват полети до Букурещ от 1-ви септември .

Къде видя тази информация?
По резервационните системи няма такива полети нито след 01SEP, нито 01DEC.
Очевидно линията е вървежна щом я обслужват три авиокомпании- FlyDubai, Wizzair, Tarom. Последната по правило праща А310 :D
Но не виждам Емирейтс да се напънат за редовен полет при условие, че FlyDubai имат по три-четири честоти седмично.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 21 Авг 2014 23:04
от concorde
Ами явно някой се е избъзикал в Уикипедиа

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2014 08:18
от niki_m
http://online.wsj.com/articles/dubais-e ... 1412087974

Dubai's Emirates to Manage TAAG Angola Airlines
Emirates Looks to Extend Reach in Central, South Africa


Dubai's Emirates Airline, the world's largest carrier by international traffic flown, has signed a deal with TAAG Angola Airlines to manage the carrier for 10 years and cooperate on "commercial opportunities" in Africa.

The Gulf carrier, which also has a partnership agreement with Australia's Qantas Airways, QAN.AU -1.05% will code-share on cargo and passenger services, participate in each carrier's frequent flier programs and coordinate ground handling, Emirates said in a statement on Tuesday.

Emirates has agreed to appoint four senior staff to work for TAAG, the statement added. Emirates won't contribute any equity and no other financial details were

Emirates Airline will continue to grow its presence in Africa by opening new routes, increasing flight frequencies, and upgrading aircraft to meet the increasing demand. Bloomberg News
"Through this partnership Emirates aims to provide deeper reach and better connectivity for our passengers in Central and South Africa," Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, chairman and chief executive of Emirates Airline, said in the statement. The agreement was signed with the government of Angola, in its capacity as the majority shareholder of TAAG.

Emirates will continue to grow its presence in Africa by opening new routes, increasing flight frequencies, and upgrading aircraft to meet the increasing demand, Sheikh Ahmed said. It flies more than 160 flights a week to Africa, serving 22 passenger destinations and including Luanda, the capital of Angola.

In 1998, Emirates bought a 43% stake in Sri Lankan Airlines and agreed to manage the airline for 10 years—a deal which it exited after the period. In 2013, Emirates began a partnership with Qantas to coordinate marketing and flight schedules.

Re: Emirates

МнениеПубликувано на: 18 Дек 2015 11:37
от mitkobiker
От първи май идната година Emirates пъскат А380!!! всеки ден Дубай-Прага.
А ето как изглежда произволна дата (11февруари) по трасето Дубай-Лондон:
1 EK 011-----DXB LGW/// Airbus-A380
2QF:EK5101--DXB LHR/// Airbus-A380
3 EK 007-----DXB LHR/// Airbus-A380
4 EK 001-----DXB LHR/// Airbus-A380
5 EK 015-----DXB LGW/// Airbus-A380
6QF:EK5109--DXB LHR/// Airbus-A380
7 EK 029-----DXB LHR/// Airbus-A380
8 EK 003-----DXB LHR/// Airbus-A380
9 EK 009-----DXB LGW/// Airbus-A380
10 EK 005----DXB LHR/// Airbus-A380
:shock: :shock: :shock: