BH Air- А330 и редовни линии

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот mitkobiker » 18 Мар 2017 12:06

mashine1984 написа:май вече може да заключваме темата...

Направо да я погребваме :-D :-D :-D
...никой не обича комедия с тъжен край :-D :-D :-D
AB6/313/318/319/320/321/332/333/343/346/388/717/733/734/735/736/73G/738/739/744/753/763/772/773/788/AN4/AT4/AT7/AR1/AR8/141/142/143/CR9/CRK/DHT/DH4/ER3/ER4/E75/E90/E95/F50/F70/100/IL8/IL9/J32/L4T/M82/M83/TU3/TU5/SF3/SU9/NDE/TRN/
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2321
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Делян » 18 Мар 2017 19:10

Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4261
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот amcho » 20 Мар 2017 22:26

От една страна се радвам, че полетите до Америка/Канада не се осъществиха. East Coast както и LAX/SFO и сие са много скъпи дестинации и със зверска конкуренция да не говорим за навлизането на Norwegian, скоро и LEVEL. Дори Ер Сърбия, която се води "бутикова" а/к не се справи с 5-те си полета седмично и то на много прилични цени. Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?
Според мен, просто трябваше да изпълняват екзотични чартърни полети до по-топли страни където за БГ граждани не се изисква виза пр. Доминиканска Република, Тайланд, Шри Ланка, Мавриций, Бали (Индонезия), Мексико и много други.
There's always a reason to fly...

Изображение
Аватар
amcho
супер спотър
 
Мнения: 1413
Регистриран на: 31 Дек 2007 18:03
Местоположение: По света у и нас

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот VS11 » 21 Мар 2017 00:14

amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?


Хора, които предпочитат да не правят трансфер. Колкото и изнедадващо да звучи има много роднини на българи, които не говорят чужди езици и имат проблеми с трансферите из големи летища, като де Гол, Хийтроу и разни други, особено когато се сменят терминали и се използват автобуси, влакчета и т.н. Проблем е, и като се отменят/променят полети в трансферното летище.

Ако правиш трансфер в САЩ е още по-сложно, щото при първото летище, на което кацаш в САЩ, трябва да минеш имиграцията, да си вземеш багажа, да минеш митница и да се чекираш за следващия полет(и). Това са травмиращи моменти за хора, които не говорят чужди езици и биха разменили директен полет срещу филми или интернет в самолета.
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 656
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот mashine1984 » 21 Мар 2017 00:47

VS11 написа:
amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?


Хора, които предпочитат да не правят трансфер. Колкото и изнедадващо да звучи има много роднини на българи, които не говорят чужди езици и имат проблеми с трансферите из големи летища, като де Гол, Хийтроу и разни други, особено когато се сменят терминали и се използват автобуси, влакчета и т.н. Проблем е, и като се отменят/променят полети в трансферното летище.

Ако правиш трансфер в САЩ е още по-сложно, щото при първото летище, на което кацаш в САЩ, трябва да минеш имиграцията, да си вземеш багажа, да минеш митница и да се чекираш за следващия полет(и). Това са травмиращи моменти за хора, които не говорят чужди езици и биха разменили директен полет срещу филми или интернет в самолета.

Аз също винаги бих предпочел директен полет пред прекачване, дори да е по-скъпо (естествено ако разликата не е осезаема)
mashine1984
супер спотър
 
Мнения: 895
Регистриран на: 22 Яну 2015 19:45
Местоположение: София

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот ropotamo » 21 Мар 2017 09:46

Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.


Въпрос от един лаик:
Имам спомен, че А330/340 са сходни със А320 като управление. Пилот на А320 може значително по-лесно да изкара лиценз за А330. Това вярно ли е? Ако да - защо екипажите да са неопитни - все пак BHAir оперират с А320.
ropotamo
по-спотър
 
Мнения: 135
Регистриран на: 17 Апр 2012 17:29
Местоположение: Zurich/Burgas

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот kazata » 21 Мар 2017 10:20

ropotamo написа:
Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.


Въпрос от един лаик:
Имам спомен, че А330/340 са сходни със А320 като управление. Пилот на А320 може значително по-лесно да изкара лиценз за А330. Това вярно ли е? Ако да - защо екипажите да са неопитни - все пак BHAir оперират с А320.


Напълно прав си. След коментара на Делян мислех да напиша точно това, но не ми се занимаваше.
kazata
по-спотър
 
Мнения: 108
Регистриран на: 12 Фев 2009 16:17

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Делян » 21 Мар 2017 14:45

Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4261
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 21 Мар 2017 19:42

Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?


Този опит как се набира? С реално летене или на самолетен симулатор?
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2158
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот VS11 » 21 Мар 2017 20:26

Topfly написа:
Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?


Този опит как се набира? С реално летене или на самолетен симулатор?


Главно в симулатор преди експлоатация. Но аз си спомням интервю с директора на а/к и те бяха сериозно подходили с процеса на научаване и опериране на самолета.
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 656
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Делян » 21 Мар 2017 20:48

За такъв симулатор ли става дума, Level D защото на час той струва колкото 50 месечни соц. заплати.
И едва ли BH Air са могли да си го позволят. :lol:

Изображение
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4261
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот VS11 » 21 Мар 2017 21:01

Делян написа:За такъв симулатор ли става дума, Level D защото на час той струва колкото 50 месечни соц. заплати.
И едва ли BH Air са могли да си го позволят. :lol:

Изображение


Предполагам пак е по-евтино отколкото да зареждат самолета и да тренират с него. Вероятно застраховките също имат значение. Какво се случва, ако нещо стане със самолета по време на тренировъчен полет? Конкретно не знам в техния случай как е, но в Щатите определено е на симулатор.

Кратка добавка, според тази таблица:

http://www.airliners.net/forum/viewtopi ... &t=1355819

А330 гори по 5.5 тона на час. Не знам колко пилоти са обучавали, но би им излязло доста солено....

Още една добавка. Според ИАТА

http://www.iata.org/publications/econom ... lysis.aspx

цената на тон джет гориво е $484 в Европа, тоест $2500 на час....
Аватар
VS11
супер спотър
 
Мнения: 656
Регистриран на: 02 Юли 2004 06:27
Местоположение: Varna, BG/Boston, MA, USA

Предишна

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта

cron