mashine1984 написа:май вече може да заключваме темата...
Направо да я погребваме



...никой не обича комедия с тъжен край



mashine1984 написа:май вече може да заключваме темата...
amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?
VS11 написа:amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?
Хора, които предпочитат да не правят трансфер. Колкото и изнедадващо да звучи има много роднини на българи, които не говорят чужди езици и имат проблеми с трансферите из големи летища, като де Гол, Хийтроу и разни други, особено когато се сменят терминали и се използват автобуси, влакчета и т.н. Проблем е, и като се отменят/променят полети в трансферното летище.
Ако правиш трансфер в САЩ е още по-сложно, щото при първото летище, на което кацаш в САЩ, трябва да минеш имиграцията, да си вземеш багажа, да минеш митница и да се чекираш за следващия полет(и). Това са травмиращи моменти за хора, които не говорят чужди езици и биха разменили директен полет срещу филми или интернет в самолета.
Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.
ropotamo написа:Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.
Въпрос от един лаик:
Имам спомен, че А330/340 са сходни със А320 като управление. Пилот на А320 може значително по-лесно да изкара лиценз за А330. Това вярно ли е? Ако да - защо екипажите да са неопитни - все пак BHAir оперират с А320.
Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?
Topfly написа:Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?
Този опит как се набира? С реално летене или на самолетен симулатор?
Делян написа:За такъв симулатор ли става дума, Level D защото на час той струва колкото 50 месечни соц. заплати.
И едва ли BH Air са могли да си го позволят.
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 1 госта