BH Air- А330 и редовни линии

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот mitkobiker » 15 Сеп 2014 13:41

Според всички PR-напъни миналия месец някъде през септември очакваме конкретните планове относно полетите до САЩ... дори започване на продажбите. Да видим... :roll:
24часа 11.08:
До месец и половина ще е готов проектът за продажба на билети и в началото на есента ще се направи официалният анонс към пътниците за резервация на билети.

bTV 13.08:
Датата на първия директен презокеански полет трябва да стане ясна в рамките на един месец.
AB6 313 318/9/20/21/Q/N 332/3/8/9 343/5/6 359 388 717 733-9/M8/9 74E/4/8 752/3 763 772/3 788/9/1 AN4 AT4/7 AWH AR1/8 141/2/3 C207/8 CNJ CR2/7/9/K CS1/3 DHT/2/3/4 D28/38 ER3/4 E70/5/90/5 290 FRJ F50/70/100 IL8/9 J32/41 L4T M82/3 TU3/5 SF3 S20 SU9 NDE
Изображение
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 15 Сеп 2014 19:34

kazata написа:Аз пък мисля, че докато BH Air не вземат втори широкофюзелажен самолет няма да има междуконтинентални полети, защото ако самолета се повреди за по-дълго време компанията доста ще увисне. До тогава предполагам, че LZ-AWA ще изпълнява главно полети на мокри лизинги и полети, които могат да се покрият от A320. Евентуално може и единични далечни полети от време на време, но нищо дългосрочно.


За да имаш резервен самолет ти трябват не два, а 20 самолета! Никоя авиокомпания не може да си позволи 50% от флота и да седи като резерва при технически проблем! Много по евтино при проблем пътниците да се прехвърлят на друга авиокомпания.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот kazata » 15 Сеп 2014 20:48

Topfly написа:
kazata написа:Аз пък мисля, че докато BH Air не вземат втори широкофюзелажен самолет няма да има междуконтинентални полети, защото ако самолета се повреди за по-дълго време компанията доста ще увисне. До тогава предполагам, че LZ-AWA ще изпълнява главно полети на мокри лизинги и полети, които могат да се покрият от A320. Евентуално може и единични далечни полети от време на време, но нищо дългосрочно.


За да имаш резервен самолет ти трябват не два, а 20 самолета! Никоя авиокомпания не може да си позволи 50% от флота и да седи като резерва при технически проблем! Много по евтино при проблем пътниците да се прехвърлят на друга авиокомпания.


Никъде не съм писал, че резервния самолет ще седи на земята.
kazata
по-спотър
 
Мнения: 133
Регистриран на: 12 Фев 2009 16:17

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 16 Сеп 2014 08:19

kazata написа:
Topfly написа:
kazata написа:Аз пък мисля, че докато BH Air не вземат втори широкофюзелажен самолет няма да има междуконтинентални полети, защото ако самолета се повреди за по-дълго време компанията доста ще увисне. До тогава предполагам, че LZ-AWA ще изпълнява главно полети на мокри лизинги и полети, които могат да се покрият от A320. Евентуално може и единични далечни полети от време на време, но нищо дългосрочно.


За да имаш резервен самолет ти трябват не два, а 20 самолета! Никоя авиокомпания не може да си позволи 50% от флота и да седи като резерва при технически проблем! Много по евтино при проблем пътниците да се прехвърлят на друга авиокомпания.


Никъде не съм писал, че резервния самолет ще седи на земята.


Ако резервният самолет не стои на земята или няма много сериозен свободен капацитет е много трудно да действа като резервен самолет! Каква полза биха имали пътниците от Ню-Йорк, ако резервният самолет е на път за Банкок, когато им се развали техния самолет?
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот randi » 16 Сеп 2014 09:57

Те нали Wizz си държат по един резервен на земята... Просто ако се стартират полети до САЩ според мен с една машина няма как да се получат нещата и ще са нужни поне 2. Балкан са се справяли с два 767.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 16 Сеп 2014 10:07

randi написа:Те нали Wizz си държат по един резервен на земята... Просто ако се стартират полети до САЩ според мен с една машина няма как да се получат нещата и ще са нужни поне 2. Балкан са се справяли с два 767.


За “справянето“ на Балкан по добре да не коментираме, защото авиокомпанията фалира! Въпросът е не само технически, а и икономически да може да се справиш със задачата! Уиз доста време нямаха никакъв резервен капацитет, но в момента до колкото знам съзнателно остават дупки в разписнието на различните самолети, за да имат някакъв резервен капацитет при технически проблем.
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот randi » 16 Сеп 2014 10:28

Мен тук икономически не ме касае нищо. Говорим напълно технически как ще се реализират полети с 1 или 2 машини. Времето ще покаже как ще се развият нещата от икономическа гледна точка.
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN

Изображение
JetPhotos
Planepictures
Airliners
Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 16 Сеп 2014 10:32

randi написа:Мен тук икономически не ме касае нищо. Говорим напълно технически как ще се реализират полети с 1 или 2 машини. Времето ще покаже как ще се развият нещата от икономическа гледна точка.


Да се надяваме, че в BH air не мислят като теб! Ако нещо не се оправдава икономически е напълно излишно да се коментира техническата част...
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот kazata » 16 Сеп 2014 12:59

Когато имаш един самолет и той има проблем анулираш всички полети. Когато имаш два самолета и единия има проблем, анулираш само част от полетите, а на останалите им променяш разписанието.
kazata
по-спотър
 
Мнения: 133
Регистриран на: 12 Фев 2009 16:17

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 16 Сеп 2014 13:21

kazata написа:Когато имаш един самолет и той има проблем анулираш всички полети. Когато имаш два самолета и единия има проблем, анулираш само част от полетите, а на останалите им променяш разписанието.


За да стане това което предлагаш трябва да има огромни дупки в разписанието, което де факто означава да имаш постоянно един резервен самолет на земята! Едно отиване и връщане до САЩ с почивките отнема около 24 часа. Как ще промениш така разписанието, че да имаш свободни 24 часа с другия самолет? Да не говорим, че при трансатлантически полети, дори и най-големите авиокомпании не пращат резервен самолет, а премаршрутират пътниците! Никой няма да е склонен да чака в най-добрия случай 12 часа, но по скоро 20-30 часа, докато авиокомпанията прати резервен самолет от България.

Самолетът носи пари, когато е във въздуха! Когато е на замята, той носи само разходи! Не е случайно, че на повечето нискотарифни авиокомпании самолетите са им във въздуха 15-16 часа на ден.

Авиокомпании, като Луфтханза, Уиз ер и т.н. могат да си позволят да имат 2 до 5% резерви в разписанието си, което се равнява на един от 20 до 50 самолета да стои на разположение 24 часа, но авиокомпания с 2 самолета няма как да постигне такава ефективност!
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот kazata » 16 Сеп 2014 14:30

Напълно ясни са ми тези неща, но въпреки това не виждам как нещата ще станат само с един самолет.
kazata
по-спотър
 
Мнения: 133
Регистриран на: 12 Фев 2009 16:17

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Topfly » 16 Сеп 2014 17:29

kazata написа:Напълно ясни са ми тези неща, но въпреки това не виждам как нещата ще станат само с един самолет.


С малко самолети нещата винаги са сложни и не е случайно, че на пазара почти няма такива авиокомпании. Единственият начин е да имат добър догор с някой от големите алианси за бързо и относително евтино премаршрутиране на пътниците при проблем.

Стискам им палци и дано успеят, но аз не бих заложил много пари за успеха им, освен ако не продават повечето си билети като чартъри! Конкуренцията е толкова голяма, а предимството на директния полет е толкова относително, че оцеляването на пазара на малък играч е почти невъзможно.

Директните полети имат значение на къси разстояния, защотото тогава пестят много време. При полет София-Ню-Йорк аз лично бих предпочел София-Лондон и Лондон-Ню-Йорк, вместо директен полет, защото така бим могъл малко да се разходя и почина по време на пътуването вместо да съм вързан за седалката 9-10 часа...
Topfly
супер спотър
 
Мнения: 2216
Регистриран на: 27 Окт 2010 13:02

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот EricEntrena » 18 Сеп 2014 17:19

Да натрупаме още малко опит с "новата" птичка. В помощ на Royal Air Maroc

Изображение
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1320
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот Kx » 18 Сеп 2014 17:40

Интересна маневра над Испания
Дали е за заобикаляне на лошо време ?
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Re: BH Air- А330 и редовни линии

Мнениеот EricEntrena » 18 Сеп 2014 19:04

Ето ги и дестинациите на пътуването. От сайта на бургаското летище.
19.09 04:30 RAM1724 RAK#FEZ#DAM#JED T2

Маракеш - Фес - Дамаск - Джедда и последна спирка Бургас.
Според мен полета май е "Hajj Charter"
Аватар
EricEntrena
супер спотър
 
Мнения: 1320
Регистриран на: 16 Юли 2008 16:14
Местоположение: BOJ

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта