Страница 19 от 20

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 18 Мар 2017 12:06
от mitkobiker
mashine1984 написа:май вече може да заключваме темата...

Направо да я погребваме :-D :-D :-D
...никой не обича комедия с тъжен край :-D :-D :-D

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 18 Мар 2017 19:10
от Делян
Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 20 Мар 2017 22:26
от amcho
От една страна се радвам, че полетите до Америка/Канада не се осъществиха. East Coast както и LAX/SFO и сие са много скъпи дестинации и със зверска конкуренция да не говорим за навлизането на Norwegian, скоро и LEVEL. Дори Ер Сърбия, която се води "бутикова" а/к не се справи с 5-те си полета седмично и то на много прилични цени. Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?
Според мен, просто трябваше да изпълняват екзотични чартърни полети до по-топли страни където за БГ граждани не се изисква виза пр. Доминиканска Република, Тайланд, Шри Ланка, Мавриций, Бали (Индонезия), Мексико и много други.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 00:14
от VS11
amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?


Хора, които предпочитат да не правят трансфер. Колкото и изнедадващо да звучи има много роднини на българи, които не говорят чужди езици и имат проблеми с трансферите из големи летища, като де Гол, Хийтроу и разни други, особено когато се сменят терминали и се използват автобуси, влакчета и т.н. Проблем е, и като се отменят/променят полети в трансферното летище.

Ако правиш трансфер в САЩ е още по-сложно, щото при първото летище, на което кацаш в САЩ, трябва да минеш имиграцията, да си вземеш багажа, да минеш митница и да се чекираш за следващия полет(и). Това са травмиращи моменти за хора, които не говорят чужди езици и биха разменили директен полет срещу филми или интернет в самолета.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 00:47
от mashine1984
VS11 написа:
amcho написа:Та кой ли ще предпочете да лети със стар Ербъс като този на BH Air, който ще лети едва 3 пъти седмично при положение, че може да лети с чисто нов "Дриймлайнър" с опция за платен Wi-fi плащайки едва ли не същите пари или, хайде, малко повече...?


Хора, които предпочитат да не правят трансфер. Колкото и изнедадващо да звучи има много роднини на българи, които не говорят чужди езици и имат проблеми с трансферите из големи летища, като де Гол, Хийтроу и разни други, особено когато се сменят терминали и се използват автобуси, влакчета и т.н. Проблем е, и като се отменят/променят полети в трансферното летище.

Ако правиш трансфер в САЩ е още по-сложно, щото при първото летище, на което кацаш в САЩ, трябва да минеш имиграцията, да си вземеш багажа, да минеш митница и да се чекираш за следващия полет(и). Това са травмиращи моменти за хора, които не говорят чужди езици и биха разменили директен полет срещу филми или интернет в самолета.

Аз също винаги бих предпочел директен полет пред прекачване, дори да е по-скъпо (естествено ако разликата не е осезаема)

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 09:46
от ropotamo
Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.


Въпрос от един лаик:
Имам спомен, че А330/340 са сходни със А320 като управление. Пилот на А320 може значително по-лесно да изкара лиценз за А330. Това вярно ли е? Ако да - защо екипажите да са неопитни - все пак BHAir оперират с А320.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 10:20
от kazata
ropotamo написа:
Делян написа:Добре че не стана че щеше да е тоста рисковано да летиш с неопитен екипаж :cry:
Предполагам че са летели по няколко часа на месец което е крайно недостатъчно.
Аз предпочитам да прекачвам, но поне екипажите да имат достатъчно опит с летенето като цяло.


Въпрос от един лаик:
Имам спомен, че А330/340 са сходни със А320 като управление. Пилот на А320 може значително по-лесно да изкара лиценз за А330. Това вярно ли е? Ако да - защо екипажите да са неопитни - все пак BHAir оперират с А320.


Напълно прав си. След коментара на Делян мислех да напиша точно това, но не ми се занимаваше.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 14:45
от Делян
Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 19:42
от Topfly
Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?


Този опит как се набира? С реално летене или на самолетен симулатор?

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 20:26
от VS11
Topfly написа:
Делян написа:Съгласен съм, но нали екипажа трябва да има опит да лети по дестинацията SOF-JFK-SOF.
Колко от пилотите на А320 го имат този опит?


Този опит как се набира? С реално летене или на самолетен симулатор?


Главно в симулатор преди експлоатация. Но аз си спомням интервю с директора на а/к и те бяха сериозно подходили с процеса на научаване и опериране на самолета.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 20:48
от Делян
За такъв симулатор ли става дума, Level D защото на час той струва колкото 50 месечни соц. заплати.
И едва ли BH Air са могли да си го позволят. :lol:

Изображение

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017 21:01
от VS11
Делян написа:За такъв симулатор ли става дума, Level D защото на час той струва колкото 50 месечни соц. заплати.
И едва ли BH Air са могли да си го позволят. :lol:

Изображение


Предполагам пак е по-евтино отколкото да зареждат самолета и да тренират с него. Вероятно застраховките също имат значение. Какво се случва, ако нещо стане със самолета по време на тренировъчен полет? Конкретно не знам в техния случай как е, но в Щатите определено е на симулатор.

Кратка добавка, според тази таблица:

http://www.airliners.net/forum/viewtopi ... &t=1355819

А330 гори по 5.5 тона на час. Не знам колко пилоти са обучавали, но би им излязло доста солено....

Още една добавка. Според ИАТА

http://www.iata.org/publications/econom ... lysis.aspx

цената на тон джет гориво е $484 в Европа, тоест $2500 на час....

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 16 Мар 2021 00:33
от Делян
Да съживиме темата с ново име: "Пътешествията на Гъливер". :D

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 03 Апр 2021 22:58
от mitkobiker
Вече са нашарили и втория А330. По същата схема като LZ-ONE.

Re: BH Air- А330 и редовни линии

МнениеПубликувано на: 07 Апр 2021 15:21
от amcho
Появиха се Исламабад, Пакистан и Бирмингам на техния сайт обаче не може да се резервират. Май правят някакви тестове.