skyviewer написа:Това дали сме го чели????
РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 1219/2012 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА
от 12 декември 2012 година
за установяване на преходни разпоредби за двустранните инвестиционни споразумения между държавите членки и трети държави
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32012R1219
Член 8
Уведомяване на Комисията
1. Когато държава членка възнамерява да започне преговори с трета държава цел да измени или да сключи двустранно инвестиционно споразумение, тя уведомява Комисията за намерението си в писмен вид.
2. Уведомлението, посочено в параграф 1, включва съответната документация и указва кои са разпоредбите, които подлежат на договаряне или предоговаряне, целите на преговорите и всяка друга информация, която е от значение.
3. Уведомлението, посочено в параграф 1, се прави най-малко пет месеца преди започването на официалните преговори.
4. Когато съобщената от държавата членка информация не е достатъчна, за да се даде разрешението за започване на официални преговори в съответствие с член 9, Комисията може да поиска допълнителна информация.
5. Комисията предоставя посоченото в параграф 1 от настоящия член уведомление и при поискване съпътстващата документация на другите държави членки при спазване на изискванията за поверителност, предвидени в член 14.
Ако сме го чели, нещо такова трябва да покажат от МТИТС и в случая с „китайците“ на летище Пловдив.
https://translate.google.bg/translate?h ... rev=search
skyviewer написа:А 79-те милиона евро ,които са предложени и участват при подбора на концесионер,ако не са инвестиция - какво са ? А може - проверка произхода на парите ,след сезиране на европейските институции , ала Гинка
Ето какво пише в договора за концесия на летище Пловдив, Това инвестиционно намерение е или не е????
“„Инвестиция” е всяко плащане, извършено от Концесионера за изпълнението на
съответната одобрена годишна инвестиционна програма, водещо до завеждане на
дълготраен материален актив (имот, машина и съоръжение) и дълготраен нематериален
актив по баланса на Концесионера, съгласно счетоводното законодателство. В общия
размер на призната от Концедента инвестиция, разходите за консултантски услуги,
съотносими към тази инвестиция не могат да надвишават 10 на сто от стойността й.”
“3.1.7. Концесионерът ще извърши инвестиции на свой риск и за своя сметка, съгласно
Инвестиционната програма по Приложение № 6, като спазва сроковете за извършване на
тези инвестиции, предвидени в Инвестиционната програма, изменена съгласно одобрен
Генерален план или със съгласието на Концедента към определен момент, според
предвиденото в този Концесионен договор. Концесионерът ще извърши задължителни
инвестиции за Срока на концесията в размер не по-малък от 35 267 000 евро без ДДС
(тридесет и пет милиона двеста шестдесет и седем хиляди евро) за целия срок на концесията;”
Не само ,че е намерение ,но и ЗАДЪЛЖЕНИЕ !
Отдават летище Пловдив на концесия за 35 години
Отдават летище Пловдив за 35 години на концесия. Консорциумът между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест" е определен за концесионер на летище Пловдив след проведена процедура, съобщиха от Министерския съвет.
Кабинетът "Борисов-3" упълномощи министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски да сключи концесионния договор в двумесечен срок от влизането в сила на Решението.
За 35-годишния срок концесионерът се задължава да инвестира в обекта 79 083 000 евро. Средствата са за ремонт, поддържане и рехабилитация на съществуващата инфраструктура, както и изграждане на нови съоръжения.
След изтичането на гратисния период от 48 месеца, за всяка календарна година концесионерът ще извършва плащане, което се състои от фиксирана и променлива част. Фиксирана част е в размер на 600 000 лева без ДДС, а променлива част представлява 6% от общия размер на нетните приходи от всички дейности за съответната година, свързани с ползването на обекта на концесията, поясниха от МС.
Процедурата за отдаване на концесия на летище Пловдив е открита на 16 януари 2017 г. На 18 май 2017 г. са отворени получените оферти от трима участници: ДЗЗД "Силк роуд Пловдив Еърпорт"; "Консорциум Летище Пловдив"; Обединение (Консорциум) между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест".
След разглеждане на документите е установено, че ДЗЗД "Силк Роуд Пловдив Еърпорт" не отговаря на критериите за подбор и дружеството е отстранено от процедурата.
На 27 юли 2017 г. са отворени публично предложенията и обвързващите предложения на "Консорциум Летище Пловдив" и на Обединение (Консорциум) между Хайнан и Пловдив Еърпорт Инвест
Отстраненият участник ДЗЗД "Силк Роуд Пловдив Еърпорт" обжалва решението и процедурата е временно спряна до 1 март 2018 г. Тогава Върховният административен съд отхвърля жалбата като неоснователна, след което процедурата отново е стартирана. Комисията пристъпва към оценяване на участниците и класира на първо място Обединение (Консорциум) между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест".
Единият от участниците в Обединението, определено за концесионер, HNA Group (Хайнан Груп) към момента разполага с приблизително $145 милиарда активи, над $90 милиарда приходи годишно и с над 410 000 служители по цял свят. Дейностите на компанията са в различни сфери, като основно са съсредоточени в авиацията, технологиите, туризъма, финансите, иновациите и логистиката. Хайнан Груп управлява 14 авиокомпании с над 1250 самолета, като оперира 13 летища и над 1000 вътрешни и международни линии. Годишно компанията превозва над 100 милиона пътника до над 260 града, поясняват от МС.
mashine1984 написа:Хайде вече и официалноОтдават летище Пловдив на концесия за 35 години
Отдават летище Пловдив за 35 години на концесия. Консорциумът между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест" е определен за концесионер на летище Пловдив след проведена процедура, съобщиха от Министерския съвет.
Кабинетът "Борисов-3" упълномощи министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски да сключи концесионния договор в двумесечен срок от влизането в сила на Решението.
За 35-годишния срок концесионерът се задължава да инвестира в обекта 79 083 000 евро. Средствата са за ремонт, поддържане и рехабилитация на съществуващата инфраструктура, както и изграждане на нови съоръжения.
След изтичането на гратисния период от 48 месеца, за всяка календарна година концесионерът ще извършва плащане, което се състои от фиксирана и променлива част. Фиксирана част е в размер на 600 000 лева без ДДС, а променлива част представлява 6% от общия размер на нетните приходи от всички дейности за съответната година, свързани с ползването на обекта на концесията, поясниха от МС.
Процедурата за отдаване на концесия на летище Пловдив е открита на 16 януари 2017 г. На 18 май 2017 г. са отворени получените оферти от трима участници: ДЗЗД "Силк роуд Пловдив Еърпорт"; "Консорциум Летище Пловдив"; Обединение (Консорциум) между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест".
След разглеждане на документите е установено, че ДЗЗД "Силк Роуд Пловдив Еърпорт" не отговаря на критериите за подбор и дружеството е отстранено от процедурата.
На 27 юли 2017 г. са отворени публично предложенията и обвързващите предложения на "Консорциум Летище Пловдив" и на Обединение (Консорциум) между Хайнан и Пловдив Еърпорт Инвест
Отстраненият участник ДЗЗД "Силк Роуд Пловдив Еърпорт" обжалва решението и процедурата е временно спряна до 1 март 2018 г. Тогава Върховният административен съд отхвърля жалбата като неоснователна, след което процедурата отново е стартирана. Комисията пристъпва към оценяване на участниците и класира на първо място Обединение (Консорциум) между "Хайнан" и "Пловдив Еърпорт Инвест".
Единият от участниците в Обединението, определено за концесионер, HNA Group (Хайнан Груп) към момента разполага с приблизително $145 милиарда активи, над $90 милиарда приходи годишно и с над 410 000 служители по цял свят. Дейностите на компанията са в различни сфери, като основно са съсредоточени в авиацията, технологиите, туризъма, финансите, иновациите и логистиката. Хайнан Груп управлява 14 авиокомпании с над 1250 самолета, като оперира 13 летища и над 1000 вътрешни и международни линии. Годишно компанията превозва над 100 милиона пътника до над 260 града, поясняват от МС.
https://news.bg/politics/otdavat-letishte-plovdiv-na-kontsesiya-za-35-godini.html
amcho написа:mashine1984 написа:Хайде вече и официално
Честито Чайна Майна! Това вече е добра новина. Тези холдинг има много пари и много, много инвестиции. Миналата година закупиха голям дял от закъсалото летище Хан край Франкфурт. Според мен, построяването на карго терминал ще е доста положително и ще се съвмества с настоящия индустриален бум в Пловдив. На практика, освен Турция, няма друг "карго хъб" на балканите. Имат доста "скромен" план за едномилинен поток но нека видим. Относно въздушната линия, няма да е изненада, че ще е Hainan Airlines, които вече оперират до Белград, през Прага. Апропо, знаете ли дали летище Пловдив има 24-часов лиценз за опериране на карго полети?
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: VS11 и 24 госта