Летище Пловдив

Мнениеот harrier » 08 Мар 2006 22:06

Toni написа:
Delyan Kovachev написа:е, като са си тръгнали да не са си тръгнали пеша? нали пак са летяли най-малко няколко часа...


...това също е калкулирано в сметката. Със сигурност решението е съгласувано с авиокомпанията. Тук трябва да се отбележи, че в случая има наказания и глоби за екипажа и фирмата, ако преработят. А да не говорим за профсъюзите, които на запад са нещо много страшно.

Така трябва да бъде и в България, но е излишно да споменаваме че нито тези часове се спазват винаги, нито провсъюзите имат някаква власт.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот mitkobiker » 09 Мар 2006 14:04

за това сега летят турци....... те сигурно са по-зле и от нас като спазване на правила. :roll:
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2544
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот ALBATROS » 09 Мар 2006 20:30

Съгласен съм , че изискванията трябва да се спазват, но щом е ставало въпрос за 30мин. както казва IDOL мисля ,че трябваше да изчакат, между пътниците имаше 4год. деца представяте ли си какво е коствало на родителите им да ангажират вниманието им повече от 10 часа. Немога да си представия какво е да си затворен 10 часа в една зала и да виждаш как другите идват и си тръгват. Когато най после кацна аероплана който трябваше да качи тези пътници не мога да ви опиша каква еуфория настана нещто подобно на футболна среща на националният ни отбор.
Аватар
ALBATROS
спотър
 
Мнения: 86
Регистриран на: 09 Мар 2006 20:12
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALBATROS » 09 Мар 2006 20:49

Редките закъснения на полетите на летището не са по вина на служителите напротив тези хора работят на 100% от възможностите си , нито условията нито техниката им позволява да си вършат работата така както трябва и така както те искат. В Наредба17 пише пътниците трябва да са в района на летището 2часа преди часа на полета е неможе от 150 пътници да се явят само120 на време а другите 30 да престигнат 30минути преди полета дали може за половин час да се чекират, багажа да им се натовари , да се качат пътниците, аероплана да запусне и да излети. В това време трябва да се обработват и пътниците за другите 6-7 изходящи полета.
Аватар
ALBATROS
спотър
 
Мнения: 86
Регистриран на: 09 Мар 2006 20:12
Местоположение: Chicago

Мнениеот harrier » 09 Мар 2006 22:26

Аз лично не оспорвам работата на служителите, по-скоро не я коментирам, защото не съм бил там и защото си мисля, че след като в София са толкова мудни сигурно и по другите български летища са така. Но не съм бил там и незнам. Факт е, че летище Пловдив се нуждае от голяма реконструкция, защото има потенциал.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот ALBATROS » 10 Мар 2006 14:08

Да има нужда от реконструкция, но ние не можем да оправим летищата във Варна, Бургас и София да не говорим за Пловдив. Някой хора не искат това летище да работи и незнам защо. За последните няколко години не се е отпуснал и един лев обира се морално остарялата техника от другите летища и се дава на Пловдивското.
Аватар
ALBATROS
спотър
 
Мнения: 86
Регистриран на: 09 Мар 2006 20:12
Местоположение: Chicago

Мнениеот AiBOJ » 10 Мар 2006 15:32

ALBATROS написа:Да има нужда от реконструкция, но ние не можем да оправим летищата във Варна, Бургас и София да не говорим за Пловдив. Някой хора не искат това летище да работи и незнам защо. За последните няколко години не се е отпуснал и един лев обира се морално остарялата техника от другите летища и се дава на Пловдивското.


А сме на прага на приемането ни в ЕС...... :oops: ,така както изглежда Бургас и Варна също няма да ги оправят скоро....
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

Мнениеот IDOL » 10 Мар 2006 18:02

Ами явно не трябва да чакаме "да ни оправят", а и ние да действаме в насока на развитие. Особено тези, които сме професионално ангажирани - всеки според позицията и възможностите си. Вярно е, че от много места се пречи, кога умишлено, кога от некадърност и некомпетентност, но като чета колко знаещи, можещи и ентусиазирани хора има в този форум, си мисля, че със сигурност ще дойдат по-добри времена за авиацията ни :wink:
Welcome to Plovdiv International! New Terminal - New Beginning.
Аватар
IDOL
най-спотър
 
Мнения: 360
Регистриран на: 16 Фев 2006 23:05
Местоположение: Пловдив

Мнениеот atzah » 12 Мар 2006 13:14

mitkobiker написа:за това сега летят турци....... те сигурно са по-зле и от нас като спазване на правила. :roll:


Турци казваш, а?

Абсолютно същите магарии вчера, само дет този път аз директно бях засегнат.

Час и половина след непотвърденият му час за излитане 130 човека бяха на борда на самолета и беше въпрос само на 4,5 минути да се качат останалите 40. Е Няма такива правила никъде.

А турчина се "преработи" или по скоро нещо друго му се преправи. и му трябвали 10 часа почивка в хотел.

Е по драматичен ден на летище отдавна съм нямал.
Благодаря на всички служители на Летище Пловдив, които четат и пишат тук за професионалните реакции.

А за турична нямам думи, и за "голямата авикомпания" ЕИРДжет
Аз подозирам, че той се преработил просто защото, турския самолет е прелетял от Турция до Ирландия да го изпълни този полет.
Както и да е мисля че реагирахме много по адекватно с решението да ги заведем до Пловдив туристите. Да ги нахраним, напоим в по нормална обстановка. А за певиците и танцьорктие в Тримонциум някой друг път, че сега отивам да полегна, тежка събота бе.
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Мнениеот ALBATROS » 12 Мар 2006 14:28

За оправията на летищата. Научих, че миналата година са отпуснати 600 000 лв. за летището в Горна и отделно други суми пари за реконструкцията на зградният им фон. А за сведение там ако кацне друг самолет освен анките на Вега и Брайт си е истинско чудо. Кажете ми тогава, защо се отпускат такива суми за летище което регистрира почти нулев трафик. Аз немога да си го обясня. Не казвам , че въобще не трябва да им се дават пари за реконструкция, но при положение , че летищата във Варна, Пловдив и Бургас регистрират все по-голям пътникопоток в последните 2-3години. Защо държавата не насочи вниманието си към тези летища.
А що се отнася до вчерашния случай поздрави за чекина на летището за около 40мин. смогнаха да чекират повече от 150 туристи.

P.S. и това само на две гишета и на ръка.
Аватар
ALBATROS
спотър
 
Мнения: 86
Регистриран на: 09 Мар 2006 20:12
Местоположение: Chicago

Мнениеот IDOL » 13 Мар 2006 01:37

Благодарности за поздравленията по-горе :smt023 Но все пак основната идея не е ние да се ласкаем взаимно, а по-скоро пътниците да са доволни. А това като че ли не се получи съвсем за гостите на EIR419 за DUB. Мисля че ще е интересно за неприсъствалите да разкажа накратко ситуацията.

Основният проблем идва от организацията на Eirjet. Току преди началото на сезона те заявиха 2 полета до PDV през 15 мин., в най-натоварените за летището часове в събота предиобед. Естествено тези слотове не можеха да бъдат потвърдени и им бяха предложени разумни варианти или сутрин ок. 8h или м/у 13 и 17h по техен избор. В крайна сметка не приеха и самолетите им си кацат така, както си ги бяха планирали те. С доста усилия от страна на наземните служби 1-ят от двата полета все пак успява да бъде обработен навреме или с минимални закъснения. (тук е мястото за извинения към колегите от BG Air Charter и от Penguin Travel, които са се планирали 3-4 месеца по-рано и заради ирландците полетът им до CPH закъснява поне с 30 мин. всяка събота)

Та на конкретния полет на 11MAR. Регистрацията беше започнала, когато турският екипаж започна да споменава, че се преработва. За да не се повтори случката с излетелия празен самолет започнахме да качваме пътниците буквално по 2-ма по 3-ма директно след чек-ин и паспортен контрол на борда. Когато на борда имаше ок. 120 от общо 179 pax командирът реши че няма да чака останалите, затвори вратите и запусна. За сведение всички пътници можеха да бъдат качени на борда точно час и 40 мин. след заявения (и непотвърден от летището) час за излитане от Eirjet. Как си правят нарядите в тази авиокомпания не знам - това все пак не е някакво огромно закъснение, заради което екипажът да се преработи. Останалите в залата пътници започнаха да тропат по стъклата. Можете да си представите как са се чувствали и колко трудно беше да им се обясни ситуацията. Но всичко не свърши така. Капитанът се усъмни за проблем в десния двигател и реши да свали и тези, които бяха на борда. Дали това беше просто хитър ход от негова страна не стана ясно. По-скоро да. Лошото беше, че и част от пътниците бяха чули за техническия проблем и когато бяха обратно в салона някои от тях изпаднаха в истерия и не искаха повече да се качват на този самолет. Един дори заяви че иска да се прибира с влак за Дъблин. Пълен екшън. В крайна сметка само 2-ма отказаха да летят с този самолет и заминаха с такси за София. Екипажът отиде на хотел в Тримонциум като наши източници ни съобщиха, че кептънът е прекарал времето си за почивка в...казиното... Туристите минаха обработка за влизащи в страната ни, която на теория минути по-рано бяха напуснали и заминаха с atzah на разходка и на хапване и пийване в Пловдив. Мисля че той се е справил чудесно, защото когато се върнаха късно вечерта мнозинството бяха с позитивна настройка, правихме си снимки и споделиха че пак ще дойдат. След като ги държа почти около час на борда, за да спази докрай часовете за почивка, "отпочиналият" екипаж запусна и половин час след полунощ Airbus-ът излетя за DUB.

Исках да е по-кратко. Sorry, ако се е получило отегчително. А ако има по-подходящо място във форума, където да си разказваме подобни случки, ще се радвам модераторите да ме насочат.

P.S. Голяма част от служителите на Летище Пловдив работят по 20+ часа в съботните дни без да подгънат крак. Чудя се дали да не прекъсваме и ние за по няколко часа и да ходим да отдъхваме на хотел :lol:
Welcome to Plovdiv International! New Terminal - New Beginning.
Аватар
IDOL
най-спотър
 
Мнения: 360
Регистриран на: 16 Фев 2006 23:05
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Chavdar » 13 Мар 2006 19:51

Да и аз бях свидетел на случката. Видях пътниците да се качват в Airbusa летищният персонал махна стълбите от самолета , запуснаха двигателите и когато всичко около самолета беше изчистено и всеки момент трябваше да започне да рулира...... и изведнъж прекратиха запуска и пак сложиха стълбите и пътниците взеха да слизат и да се връщат към терминала. Помислих че е технически проблем но пак чак такива изцепки от страна на екипажа ,не мога да ги разбера.
Chavdar
супер спотър
 
Мнения: 972
Регистриран на: 06 Мар 2005 22:08
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Toni » 14 Мар 2006 01:48

IDOL написа:....
Исках да е по-кратко. Sorry, ако се е получило отегчително. А ако има по-подходящо място във форума, където да си разказваме подобни случки, ще се радвам модераторите да ме насочат.
....


Не се притеснявай, но ако ти сметнеш за неоходимо, спокойно можеш да съзададеш нова тема в общи например. Аз мисля, че тук и е мястото на дискусията.... Много сладкодумно разказана случка :) (въпреки нервите около нея)
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот ALBATROS » 27 Мар 2006 20:24

И дойде пролетта! Летище Пловдив се готви за летният си сън! Дали тази година ще дойде "финансовия принц" който ще събуди летището? Незнам, но засега не се чува някой да е изявил желание да даде пари за реконструкция.
Аватар
ALBATROS
спотър
 
Мнения: 86
Регистриран на: 09 Мар 2006 20:12
Местоположение: Chicago

Мнениеот AiBOJ » 27 Мар 2006 23:06

Няма кой друг да даде освен държавата,а тя няма намерение да го прави!Най-много преди следващият зимен сезон да дадат някой левче да замажат очите,че се е направило нещо.
AiBOJ

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.

The sky is the limit!
Аватар
AiBOJ
супер спотър
 
Мнения: 1129
Регистриран на: 16 Авг 2004 01:36
Местоположение: Бургас

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта