Както е казано философски :
Всичко тече ,всичко се променя... Panta rhei ...
ADS-B написа:Не бъркайте транспондера и режима в който работи с ADS-B фунционалността,която може да я имя, да я няма или да може да се изключва. Стремя се да не навлизам в технически детайли за да не отегчавам и не споря, че този C17 си "има всичко", но понеже пращаш цитати които не се отнасят за случая предлагам следното:
Да прочетеш пак какво е Mode-S транспондер (режими на работа) и каква е разликата с mode-A/C, след което да прочетеш за ELS, EHS, Extended squiter, BDS регистри ADS-B,DF и UF съобщенията и какво още върви в ефира по 1030/1090Mhz и накрая може да завършриш с MLAT. Тогава, ще е ясно кога дадено ВС предават позиция по ADS-B, кога може да бъде регистрирано от прост ADS-B приемник без да предава позиция и кога може да бъде засеченa позиция чрез MLAT.
На разположение съм в другата тема за ADS-B тех. въпроси да отговарям на всякакви питания.
maxxim написа:Приемниците на Flightradar слушат на 1090 MHz. Там вървят само цифрови пакети. На диспечерските честоти върви глас (аналогова комуникация) и в съвсем друг честотен диапазон. Това са две съвсем различни неща, недей да ги бъркаш. Няма как някой да слуша гласовия трафик на диспечера и в следствие на това да показва къде се намира самолета на картата. Това малко напомня на планшета и планшетистките местещи отмтетки в командния пункт на ВВС преди 30 и повече години.
Както казах по-горе Flightradar 24 имат достатъчно раздадени приемници, така че много летища по света вече са покрити с повече от три броя.
Пароль написа:Въпроса ми е по-скоро юридически, отколкото технически. Да допълня само: първоначалната идея на чехите е да подслушват всички честоти с широкодиапазонни приемници и да пеленговат. Според мен и флайтрадара ползва няколко честоти, но на какво основание?
maxxim написа:Ако питаш за Flighradar 24, само те си знаят. Едно време можеше да се види списък с всичките им приемници и съответния им инициал, носещ ICAО кода на летището , което е най-близко до тяхното местоположение. Това сега не го намирам. Дори и в данните за избрания самолет няма инфо кой приемник го слуша в момента. Предполагам искат вече пари за да виждаш тези неща. А преди не беше така. Виж на Bgradar.com има инфо кой приемник къде се намира.
maxxim написа: Със сигурност днните от цивилното РВД отиват и при военните. При извънредни обстоятелства може да стане и обратното, ако за това питаш. Нарича се "Интегриран въздушен суверенитет."
Назад към Авиация + Авиационни новини
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта