Летище Пловдив

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 07 Фев 2014 23:23

West Germany написа:
Big G написа:Първо: никой не говори за чартъри. Второ: не знам от къде си, но ако си направиш труда да попрочетеш малко за Пловдив в исторически аспект, ще разбереш може ли да разчита на културен туризъм. Давам ти една "сламка": http://www.romanplovdiv.org/bg
И понеже цитираш Баден Баден със скромни успехи, лека справка показва едно добро присъствие на АК с редовни и сезонни линии, а не само чартъри около които все се върти твоето мнение. Ето:


Baden Airpark (IATA: FKB, ICAO: EDSB), or Flughafen Karlsruhe/Baden-Baden in German, is a minor international airport located in Rheinmünster in the state of Baden-Württemberg in Germany, 40 km (25 mi) south of Karlsruhe, 12 km (7.5 mi) west[1] of Baden-Baden and 25 km (16 mi) north of Strasbourg, France. In 2010, it was the second-largest airport in Baden-Württemberg after Stuttgart Airport, and the 18th-largest in Germany with 1,192,894 passengers per year.[3] It features low-cost and leisure flights

Airlines and destinations
Three aircraft on the apron at Baden Airpark, two of them from Ryanair

Air Berlin.........Berlin-Tegel
Seasonal: Palma de Mallorca, Rimini


Corendon Airlines
Seasonal charter: Antalya


Germania........Funchal, Lanzarote, Moscow-Domodedovo
Seasonal charter: Palma de Mallorca, Rhodes, Tenerife-South


Germanwings
operated by Eurowings........Hamburg (begins 1 April 2014)


Hamburg Airways
Seasonal charter: Antalya


Ryanair.........Alicante, Bari, Cagliari, Girona, Gran Canaria, London-Stansted, Málaga, Porto, Tenerife-South
Seasonal: Lanzarote (begins 3 April 2014), Palma de Mallorca, Thessaloniki, Trapani, Zadar


Tunisair
Seasonal charter: Enfidha


Никъде не отричам че Пловдив има потенциал за културно исторически туризъм, но той не е достатъчен за това някой да започне полети до Пловдив, чартърни или редовни. Когато работих в туризма въобще не мога да кажа че по време на моята работа Пловдив беше популярна екскурзия. На първо място Истанбул, после Велико Търново и то за Велико Търново им обяснявах че там има страхотни планини, ще се качите горе на Шипка, гледките са страхотни, и хората наистана бяха доволни и се впечетляваха най вече от планините, а не толково от Велико Търново. За Пловдив даже не знаех какво да им обяснявам на хората, можеш да обясниш нещо на човек който разбира горе долу за какво става въпрос, ако човек разбира става, но ако не, какво ще му обясниш? А повечето са такива които не разбират.
Това което касае Баден Баден и аз видях за какво става въпрос там. Според мен единствен сериозен полет който докарва туристи там е този от Москва. Това че има полет до Берлин е съвсем логично тъй като е столицата на Германия, нормално е да има полет до Берлин. Сега от април започват полети до Хамбург и има още един до Лондон, всичко останоло е outgoing туризъм но не и incoming. Предполагам че можеш да направиш разлика между тези 2 неща.

Велико Търново е наистина впечатлчващ град. А за Пловдив е било достатъчно да споменеш, че е най-старият жив град в Европа. Преди Райънеър да започне полети от летище Пловдив, представителят им Ласло Тамаш заяви на пресконференцията, че града има потенциал да бъде разработен пътникопоток от 6 милиона туристи годишно. И понеже у нас е пълно с "разбирачи" по всеки един въпрос, докараха от девет дерета вода в десето, за да обяснят как това е невъзможно. А сегашните меринджеи, "капацитети" по авиация, ще правят поредния си опит да заличат летището. Добре, че има фактори стоящи малко по-високо от тях, за да не им се сбъдне мечтата.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот West Germany » 08 Фев 2014 00:09

tupolev144 написа:А за Пловдив е било достатъчно да споменеш, че е най-старият жив град в Европа.


Да, това е аргумент. Но и сега да ми дадат възможност да убеждавам, пак ще изберат Истанбул.
West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 08 Фев 2014 04:11

West Germany написа:
tupolev144 написа:А за Пловдив е било достатъчно да споменеш, че е най-старият жив град в Европа.


Да, това е аргумент. Но и сега да ми дадат възможност да убеждавам, пак ще изберат Истанбул.

Това е като да направиш сравнението, че крокодилът е малко по-зелен отколкото дълъг. :D А Истанбул е конгломерат и уникален град (въпреки че не е столица) и е станал такъв и се е съхранил, защото съседите ни явно знаят как да съхраняват, развиват и използват многобройните си забележителности (не само в Истамбул) и да ги впрягат за привличане на средства от туризъм в хазната на държавата си. А при нас, как би определил това, да имаш изградената вече инфраструктура в случая летище, разположено в гъсто населен регион за параметрите на страната и да и наложиш рестриктивни мерки с такси доста над европейските, спиращи а не насърчаващи потребителите да я ползват с което да пречиш за развитието на един потенциален пазарен сегмент, който би носил приходи за държавата, при положение че се дадоха примери, че на регионално летище по Европа не се гледа като на конкуренция на основното, а те работят в синхрон и се развиват и двете при взаимното си съществуване. Всички държави полагат усилия за развитие на летищата си, защото това е начина да се стимулира икономиката в регионите, а у нас какво се случва на практика? Затова да не се чудим защо се обезлюдява страната ни.
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот West Germany » 08 Фев 2014 12:28

tupolev144 написа:Преди Райънеър да започне полети от летище Пловдив, представителят им Ласло Тамаш заяви на пресконференцията, че града има потенциал да бъде разработен пътникопоток от 6 милиона туристи годишно.


Това което виждам, че в Източна Европа (без Гърция и без Русия, тъй като е малко по специфичен пазар) провинциално (не столично) летище с най голям пътникопотк е Краков: 3 647 000 пътници.
Предполагам имали предвид, че потенциала на ски курортите, СПА курортите и културния туризъм + редовни пътници които могат да бъдат обслужени на летище пловдив е к 6 млн.
За сега България има потенциал за 2 млн. ски туристи, ако добавим още 500 хил. СПА туристи, 500 хил. бизнес и културен туризъм и 500 хил, редовни пътници, пак излиза най много 3,5 млн. Според мен не са го изчислили точно.

http://www.mi.government.bg/bg/news/bra ... -1524.html
West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 08 Фев 2014 13:50

West Germany написа:
tupolev144 написа:Преди Райънеър да започне полети от летище Пловдив, представителят им Ласло Тамаш заяви на пресконференцията, че града има потенциал да бъде разработен пътникопоток от 6 милиона туристи годишно.


Това което виждам, че в Източна Европа (без Гърция и без Русия, тъй като е малко по специфичен пазар) провинциално (не столично) летище с най голям пътникопотк е Краков: 3 647 000 пътници.
Предполагам имали предвид, че потенциала на ски курортите, СПА курортите и културния туризъм + редовни пътници които могат да бъдат обслужени на летище пловдив е к 6 млн.
За сега България има потенциал за 2 млн. ски туристи, ако добавим още 500 хил. СПА туристи, 500 хил. бизнес и културен туризъм и 500 хил, редовни пътници, пак излиза най много 3,5 млн. Според мен не са го изчислили точно.

http://www.mi.government.bg/bg/news/bra ... -1524.html

Прав си, не са го изчислили точно. При тези такси, максимума ще си остане около 100 000. :D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Toni » 08 Фев 2014 16:15

Ex, този Ласло Тамаш... ех, тези 6 милиона :) Само не уточнил за кое столетие става въпрос.
Не знам защо непрекъснато цитирате рекламни данни от една пресконференция???
Дори и отрицателни летищни такси няма да докатарат 5 900 000 пътника.

Тази дискусия е водихме преди година и нещо...сега почнахте старата песен на нов глас.
Защо никой не дискутира върху реалистични планове как да се удвои пътникопотока в следващите 2-3 години или как да се достигнат 300 000 за 5 години???
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 08 Фев 2014 16:48

europeandj написа:"....Не съм специалист, но според мен има резон в модела "пуснете ни повече дестинациии, ние ще ви намаляме таксите прогресивно".


Това е извадка за начин на таксуване на регионалните летища в ЕС, което е основната причина те да работят добре. Другата причина е добрата работа на местните Фондове за споделяне на руска. А работата на тези Фондове е да рекламират регионите си и с това да осигуряват възможно най-голям туристически(пътнико) поток към съответното регионално летище. А цената на рекламата обвързана с нивото на държавните такси на летището. Или просто казано с парите с които се плаща рекламата, в крайна сметка влизат в държавния бюджет на съответната държава.

Стимули за авиационни оператори, опериращи с ВС над 5,7 тона.
С цел насърчаване на авиационните оператори към увеличаване дейността им се прилагат намаляващи размери за такса “Заминаващ пътник”, съгласно посочените обеми пътници, в един календарен месец, с полетни номера на един и същ авиационен оператор, независимо от типовете ВС, при условие, че всяко от тях е над 5,7 тона.

Месечен брой заминаващи пътници
(Пътник над 2 год.)

от
до

600
2 499
4.50 €

2 500
2 999
4.00 €

3 000
3 499
3.70 €

3 500
3 999
3.20 €

4 000
4 499
2.80 €

4 500
4 999
2.60 €

5 000
5 499
2.40 €

5 500
5 999
2.20 €

6 000
6 499
2.10 €

6 500
6 999
2.00 €

7 000
7 499
1.90 €

7 500
8 499
1.80 €

8 500+
1.70 €
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 08 Фев 2014 17:05

Toni написа:...Защо никой не дискутира върху реалистични планове как да се удвои пътникопотока в следващите 2-3 години или как да се достигнат 300 000 за 5 години???

Ами нали точно това дискутираме? "Реалистични планове" да се увеличи пътникопотока няма как да се правят, когато са заложени НЕреалистични такси (освен ако не искаме да си хвърляме прах в очите). При намалена на 50% такса на Летище Пловдив, тя да е над 12 пъти по-висока от тази на летище Атина, а след месец май става 25 пъти по-висока, е меко казано подигравка с приканване към дискусия, как в следващите 5 години да се достигне пътникопоток от 300 000???
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот tupolev144 » 08 Фев 2014 20:11

West Germany написа:
tupolev144 написа:Преди Райънеър да започне полети от летище Пловдив, представителят им Ласло Тамаш заяви на пресконференцията, че града има потенциал да бъде разработен пътникопоток от 6 милиона туристи годишно.


Това което виждам, че в Източна Европа (без Гърция и без Русия, тъй като е малко по специфичен пазар) провинциално (не столично) летище с най голям пътникопотк е Краков: 3 647 000 пътници.
Предполагам имали предвид, че потенциала на ски курортите, СПА курортите и културния туризъм + редовни пътници които могат да бъдат обслужени на летище пловдив е к 6 млн.
За сега България има потенциал за 2 млн. ски туристи, ако добавим още 500 хил. СПА туристи, 500 хил. бизнес и културен туризъм и 500 хил, редовни пътници, пак излиза най много 3,5 млн. Според мен не са го изчислили точно.

http://www.mi.government.bg/bg/news/bra ... -1524.html

Забравих да попитам, как изчисли, че потенциала на България за СПА туризъм е 500 хил.туристи? След като в държавата, която е на второ място в Европа по брой минерални извори и с изградени поне 20 СПА курорта, да се твърди, че няма потенциал за сериозен международен туризъм... . Държавата на чиято територия на много места може да се види на едно място културното развитие на човечеството да се твърди, че почти няма място за културен туризъм...? Това, че самите ние не знаем какво имаме , а от там и дори не се сещаме, че с това се правят много пари е друг въпрос. Ето ви само два въпроса на които съм сигурен, че много малко хора знаят отговора: Къде човек може да види единствените в света антични съдове направини от стъкло? Къде се намира най-старият действащ християнски манастир в света, къде се намира най-стария открит за сега слънчев часовник и т.н и т.н....да не изброявам, че няма да има време за четене? Ако тези неща се намираха в друга държава, само заради тях туристите щяха да са милиони.:D
Аватар
tupolev144
супер спотър
 
Мнения: 1559
Регистриран на: 11 Юни 2011 12:35

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Пароль » 08 Фев 2014 20:33

Toni написа:Ex, този Ласло Тамаш... ех, тези 6 милиона :) Само не уточнил за кое столетие става въпрос.
Не знам защо непрекъснато цитирате рекламни данни от една пресконференция???
Дори и отрицателни летищни такси няма да докатарат 5 900 000 пътника.

Тази дискусия е водихме преди година и нещо...сега почнахте старата песен на нов глас.
Защо никой не дискутира върху реалистични планове как да се удвои пътникопотока в следващите 2-3 години или как да се достигнат 300 000 за 5 години???

Положението е много сериоюно!!! Голяма част от проблемите се виждат тук:
http://www.mtitc.government.bg/upload/d ... VD_ANO.pdf
Ако има съмнения в някой от съфорумците, да направим отделна тема и да коментираме!
Всъщност, много е вероятно догосина да си направим тема "Ще има ли какво да снимаме!?"
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Летище Пловдив

Мнениеот ilian » 09 Фев 2014 13:34

tupolev144 написа:
West Germany написа:
tupolev144 написа:Преди Райънеър да започне полети от летище Пловдив, представителят им Ласло Тамаш заяви на пресконференцията, че града има потенциал да бъде разработен пътникопоток от 6 милиона туристи годишно.


Това което виждам, че в Източна Европа (без Гърция и без Русия, тъй като е малко по специфичен пазар) провинциално (не столично) летище с най голям пътникопотк е Краков: 3 647 000 пътници.
Предполагам имали предвид, че потенциала на ски курортите, СПА курортите и културния туризъм + редовни пътници които могат да бъдат обслужени на летище пловдив е к 6 млн.
За сега България има потенциал за 2 млн. ски туристи, ако добавим още 500 хил. СПА туристи, 500 хил. бизнес и културен туризъм и 500 хил, редовни пътници, пак излиза най много 3,5 млн. Според мен не са го изчислили точно.

http://www.mi.government.bg/bg/news/bra ... -1524.html

Забравих да попитам, как изчисли, че потенциала на България за СПА туризъм е 500 хил.туристи? След като в държавата, която е на второ място в Европа по брой минерални извори и с изградени поне 20 СПА курорта, да се твърди, че няма потенциал за сериозен международен туризъм... . Държавата на чиято територия на много места може да се види на едно място културното развитие на човечеството да се твърди, че почти няма място за културен туризъм...? Това, че самите ние не знаем какво имаме , а от там и дори не се сещаме, че с това се правят много пари е друг въпрос. Ето ви само два въпроса на които съм сигурен, че много малко хора знаят отговора: Къде човек може да види единствените в света антични съдове направини от стъкло? Къде се намира най-старият действащ християнски манастир в света, къде се намира най-стария открит за сега слънчев часовник и т.н и т.н....да не изброявам, че няма да има време за четене? Ако тези неща се намираха в друга държава, само заради тях туристите щяха да са милиони.:D


Може и 220 курорта да имаш, но ако всичките са категория -1 звезди, качеството на обслужване, храна и напитки в ресторантите по лошо от мензите на ИКЕА, парковете потънали в кал и боклуци, а улиците в прахоляк, кал, бездомни кучета и всякаква друга смрад, няма никакъв смисъл. Достатъчно е 1 спа курорт да има, но да е на задоволително, ако не на високо ниво.

Колко живи хора познаваш или си чувал, които някога са избрали туристическата си дестинация, с цел да видят въобще някакви съдове, а не стъклени (макар и антични, евентуално и най-стари)? И след като са ги видели, защото не допускам, че 3 дена са стояли пред тях и са ги гледали, какво друго са правили? Може би са си наели евтина циганка за през нощта или са посетили чалга клуб, за да пият алкохол, made in Stolipinovo.

И се успокой малко, че от регионално-селски патриотизъм ще се подмокриш, докато пишеш тези небивалици.
Аватар
ilian
най-спотър
 
Мнения: 268
Регистриран на: 04 Май 2007 09:56

Re: Летище Пловдив

Мнениеот West Germany » 09 Фев 2014 14:46

tupolev144 написа:Забравих да попитам, как изчисли, че потенциала на България за СПА туризъм е 500 хил.туристи? След като в държавата, която е на второ място в Европа по брой минерални извори и с изградени поне 20 СПА курорта, да се твърди, че няма потенциал за сериозен международен туризъм... . Държавата на чиято територия на много места може да се види на едно място културното развитие на човечеството да се твърди, че почти няма място за културен туризъм...? Това, че самите ние не знаем какво имаме , а от там и дори не се сещаме, че с това се правят много пари е друг въпрос. Ето ви само два въпроса на които съм сигурен, че много малко хора знаят отговора: Къде човек може да види единствените в света антични съдове направини от стъкло? Къде се намира най-старият действащ християнски манастир в света, къде се намира най-стария открит за сега слънчев часовник и т.н и т.н....да не изброявам, че няма да има време за четене? Ако тези неща се намираха в друга държава, само заради тях туристите щяха да са милиони.:D


Айде да го изчислим по точно.
Капацитета на ски курортите е за 2 млн туристи. В момента има към 600 хил. туристи, излиза, че трябва 330 % увеление на туристическия поток за да се запълни пълния капацитет.
За ски сезон 2012/2013 (декември-март) летище Пловдив има 35 342 ски туристи (като всички пътници от полета Лондон Пловдив ги водим като ски туристи) това значи че при 330 % увеличение на туристическия поток, летище Пловдив ще може да облужи 116 500 ски туристи при запълване на пълния капацитет на ски курортите. И всичко това може да стане при равномерно увеличение на различни туристически групи от различни държави. Например тази година има сериозно и най голямо увеличение на ски туристи от Турция, а те въобще не използват летище Пловдив за тази цел.
Да речем че през летище Пловдив минават 5 000 СПА туристи на годишна база, айде да го сложим 10 000 и за да се запълни целия капацитет на СПА курортите които могат да бъдат обслужени от летище Пловдив ще трябва, да кажем 1 000 % увелечение на туристическия поток от тука иззлиза, че при запълване на целия капацитет на СПА курортите в България, летище Пловдив ще може да обслужи 100 000 СПА туристи. Като написах 500 хил. не мисля че дадох малко. :wink:
Това което пишеш за култорно историческо наследство, то в България наистина много често за някои неща могат да се използват думите: уникален, единствен, неповторим, обаче въпреки че можем да ги използваме за много неща те няма да звучат по силно от думите Атина или Рим.
West Germany
най-спотър
 
Мнения: 492
Регистриран на: 23 Авг 2010 14:52

Re: Летище Пловдив

Мнениеот skyviewer » 09 Фев 2014 15:35

Понеже темата тотално се измести , ето една нова ниша за Родния ТУРИЗЪМ :D

Бордеите на мутрите станаха фамилни ресторанти

Бордеите, в които емблематичните за 90-те години бивши борци пилееха парите си от контрабанда, дрога, рекет и проституция, се превърнаха в семейни ресторанти. Заведенията станали люлка на не една и две фолкзвезди вече са разрушени, затворени или са се преобразили в тихи и уютни места, въпреки че в същите тези сгради двадесет години по-рано са изпразвани пълнители в таваните на поредния нов хит на Радо Шишарката. Такъв е култовият ресторант „Мираж” в столичния квартал „Емил Марков”. В началото на 90-те мястото е

познато като щабквартира

на застрахователната империя ВИС, основатели на която са братята Васил и Георги Илиеви – и двамата покойници. Заведението е специално построено и обзаведено за двамата роднини и техните приближени. Там често се отбивали хора от политическия и бизнес елит на страната, футболисти и видни общественици. Най-редовните посетители обаче били именно висаджиите. Денонощните им запои там почти не секвали, а паркингът бил препълнен с последните модели на БМВ и „Мерцедес” за онези години. Управителката Дани пък подвиквала на гостите да се изправят на крака всеки път, когато някой от клана Илиеви влизал вътре.

Картинката днес обаче изглежда много по-различна. Мястото, на път за което на 25 април 1995 г. смъртта си намира Васил Илиев, сега е тих ресторант. Името е запазено, като към него е добавено само едно „Ъ” в края, за да звучи по-битово. Вместо ресторант пък е механа с

кладенци в двора и плетени черги

по стените. Някогашният паркинг, наподобяващ автоизложението в Женева, пък е обзаведен с детски катерушки. Единственото, което е останало непроменено до днес, са двата бора, лично засадени в двора от братята Илиеви преди 20 години. Тогава те били високи едва метър, а сега прехвърлят покрива на кръчмата.

Същото е положението и с бившия ресторант „Чушките” в Панчарево – сега „Езерото”. Едноетажната постройка с голям двор и изглед към Панчаревското езеро се рекламира в интернет като

място за почивка и обилно хранене

„Храна прясна за деня и прекрасна рибена чорба, джоланчета розови и свежи и

прясна риба от рибарски мрежи!”, се казва в рекламата.

В средата на 90-те години обаче това не е било така. Там са вилнели представители на почти всички силови групировки в София, а паркингът, на който сега родители оставят децата си на горещия басейн „Корали”, е бил място за срещи и уреждане на поредната далавера.

Съдбата на „Мираж” и „Чушките” обаче не е последвана от друго популярно заведение, където борците са обичали да се събират - „Баядерката”. Ресторантът, който се е намирал от другата страна на Панчаревското езеро, вече не съществува, а от него са останали само руини.

http://www.monitor.bg/article?id=417775
Аватар
skyviewer
супер спотър
 
Мнения: 1461
Регистриран на: 23 Юли 2009 18:11

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Пароль » 09 Фев 2014 17:22

ilian написа:Може и 220 курорта да имаш, но ако всичките са категория -1 звезди, качеството на обслужване, храна и напитки в ресторантите по лошо от мензите на ИКЕА, парковете потънали в кал и боклуци, а улиците в прахоляк, кал, бездомни кучета и всякаква друга смрад, няма никакъв смисъл. Достатъчно е 1 спа курорт да има, но да е на задоволително, ако не на високо ниво.


Ако си малко в час, щеше да ти е известно, че тази работа със звездите се отменя.( информация от МС.Намери си я!)

ilian написа: Колко живи хора познаваш или си чувал, които някога са избрали туристическата си дестинация, с цел да видят въобще някакви съдове, а не стъклени (макар и антични, евентуално и най-стари)? И след като са ги видели, защото не допускам, че 3 дена са стояли пред тях и са ги гледали, какво друго са правили?

Вчера, например, по "главната" улица в Пловдив се разхождаха над 80 румънци и снимаха - най-вече сгради- антични, средновекивни, че и от миналия век!

ilian написа:
Може би са си наели евтина циганка за през нощта или са посетили чалга клуб, за да пият алкохол, made in Stolipinovo.

West Germany написа:Предполагам имали предвид, че потенциала на ски курортите, СПА курортите и културния туризъм + редовни пътници които могат да бъдат обслужени на летище пловдив е к 6 млн.
За сега България има потенциал за 2 млн. ски туристи, ако добавим още 500 хил. СПА туристи, 500 хил. бизнес и културен туризъм и 500 хил, редовни пътници, пак излиза най много 3,5 млн. Според мен не са го изчислили точно.
http://www.mi.government.bg/bg/news/bra ... -1524.html

'звинявай, бате, от името на министерството-пропуснали са те като турист. Няма да ти чупим хатъра, в следващото писане ша та фпишем като турист на евтини циганки... :D
ilian написа:
И се успокой малко, че от регионално-селски патриотизъм ще се подмокриш, докато пишеш тези небивалици.

Резултатите ти от еротичните сънища с евтини циганки публикувай в съответния форум - тук е форум за авиация и какво да направим, за да я развием в Бг, а не да я затрием!
Пароль
супер спотър
 
Мнения: 1954
Регистриран на: 04 Апр 2010 20:20

Re: Летище Пловдив

Мнениеот Freak » 09 Фев 2014 17:25

ilian написа:И се успокой малко, че от регионално-селски патриотизъм ще се подмокриш, докато пишеш тези небивалици.


Напомняш ми за Алеко Константинов и един негов разказ. 8)
Freak
най-спотър
 
Мнения: 289
Регистриран на: 30 Окт 2006 16:05

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта