Не знам дали ще ви е интересно, но ето едно копие от мое писмо до регионален клон на Балкан (Bulgaria Air) след поредното решение да "обединят" две дестинации в триъгълник, и по 50 човека на седмица останаха във въздуха (по точно на земята), с обяснението поради operational reasons се наложило да обединят полетите.
-----Оригинал Message-----
From: Atanas Zahariev [mailto:atanas@xxxxxx.xx]
Sent: 28. май 2005 14:56
То:
balkan.xxx@xxxx.xx
Subject: Мила родна картинка
Здравейте Балкан,
Погледнах разписанието на летището в София и ми стана едно топло така на сърцето
----------------------------------------------------------------------------
----
FB2491. 00:25 ЦЮРИХ/РИМ
----------------------------------------------------------------------------
----
FB2485. 23:30 СТОКХОЛМ/КОПЕНХАГЕН
----------------------------------------------------------------------------
----
FB2475. 23:45 МАДРИД/БАРСЕЛОНА
----------------------------------------------------------------------------
----
FB2439. 23:55 ФРАНКФУРТ/БЕРЛИН
Явно милата ни родна авиокомпания е решила да е първоначалник на радикално Нова концепция в пътническото въздухоплаване. Защо да летим до едно летище като можем до две. Хем и туристите ще свикнат да гледат повече safety demostrantions. Ще могат да кажат че са ходили и до друга държава.
Предлагам в скоро време да се предложи радикално нова концепция.
Обиколка примерно
SOF-FCO-CDG-LGW-CPH-SVO-PRG-SOF
Ще го кръстим полета FB 2.449.431.495.483.363
LZ-BOI има 100-на седалки ще има за по 15 билета от всяко летище
Така с един самолет ще могат да се обслужват по 6-7 дестинации на ден.
Вярвам че ще внесете идеята ми до ръководството на родната ни авиокомпания. Аз вярвам че те отдавна са съзрели за тази идея, аз само и давам моята морална подкрепа в начинанието.
И накрая Ще си позволя да цитирам страницата на България AIR
Пазарният дял на авиокомпания България Ер към март 2005 г. е 21 % и компанията продължава да е лидер на българския авиационен пазар. Четири пъти се е увеличил броят на пътниците на България Ер, превозени през периода януари-март 2005 г. в сравнение с 2003 г. В същото време броя на полетите са се увеличили по-малко – 3 пъти, което означава, че компанията е привлякла повече пътници с качествената услуга, която предлага и е затоварила полетите си по-ефективно. Ако средната затовареност на полет през разглеждания период е 121 пътника на полет за 2003 г., то през 2004 г. – пътниците вече са били 141, а през 2005 г. – 163.
Тъй като най големия самолет на България Air трудно може да събере повече от 142 пътника (все пак и бизнес класа трябва да има) не бива да ви учудва затовареноста на полетите от 2005г с 163 пасажера.
Ако се приеме моята идея за обиколка затовареността на полетите ще се увеличи дори повече и ще стигне и до 500-600 на самолет.
А пък с подкрепата и на Никито Василев ще може и всички бивши и
Настоящи служители на Балкан да ги натоварят в един самолет (пък бил и той и A380) за експедиентски tour по новата линия на авиокомпанията.