Е ли FB LZ или не е?!

Мнениеот harrier » 06 Юни 2005 11:01

slice написа:...повечето са на мнение, че Балкан просто си е сменил името...

Така се получи в крайна сметка.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 06 Юни 2005 11:17

абе не е съвсем така... повечето от нещата на Балкан и в обслужването и в мениджмънт-а са коренно различни.... ако беше така нямаше да просъществуват, а те противно на очакванията май даже и печелят... Това със старата блакнщина нямаше да стане... нали знаеш вълка кожата си мени, но.....
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 06 Юни 2005 11:25

И какво толкова се е променило? Отново директорите са ни познати от близкото минало с не дотам добри неща.
Обслужването е същото, защото в началото кабинният състав бе същия. Ако е имало промени след това то те са били вероятно поради пенсиониране на част от стюардесите :)
Закъсненията пак си ги има. Липсват самолети, отменят се полети и знаеш ли какво? Това е в началото на всеки летен сезон. Еми не виждам къде е добрият мениджмънт, те една проста преценка не могат да си направят кога ще им трябват самолети. Освен това отвори един от броевете на Криле от тази година, където имаше таблица за затоварването на полетите от всяка дестинация. Имаше поне 3 дестинации, чието затоварване бе под или около 40-45 процента и тенденцията е да няма промяна от техния старт насам. Правителството, което взима по-важните решения свързани с компанията, нарочно не отваря въздушния пазар, който освен множество рискове крие и някои възможности за развитие на компанията. Е за какъв мениджмънт си говорим?
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 06 Юни 2005 13:40

Абе да ти кажа моето впечатление от обслужването на балкан и впечатлението ми от обслужването на Българиая Еър доста се разминават... Дори смея да твърдя, че обслужването в България Еър е по-добро от това да речем в Ер Франс... несъмнено!

Относно затоварването... Всяка компания има линии, които са с по-ниско затоварване... това е мисля неизбежно, не си ли на същото мнение! Въпроса ми е например Хемус... дали всичките им линии са с добро затоварване?
Относно закъсненнията... не знам дали знаеш какво са закъсненията според Балкан? Та те закъсняваха от порядъка на 5 часа! А ФБ? нека вземем днешният ден:

излитащи:
FB409 06:00 ВИЕНА 06:07 7 min
FB495 07:45 ЛОНДОН 08:02 17 min
FB431 08:00 ПАРИЖ 08:10 10 min
FB301 08:15 ПРАГА 08:24 9 min
FB437 09:30 ФРАНКФУРТ 10:03 33 min
FB477 11:00 БАРСЕЛОНА 11:16 16 min
или средно: 15 минути

Звучи много, но нека видим и средната стойност за всички други компании (чужди) днес: 12 минути

Всичко това ме навежда на мисълта, че на това проклето летище не си вършат работата :?

Както и да е... не казвам, че мениджмънта им е добър... напротив... гафове бол и ме изумяват всеки ден... в никакъв случай обаче не трябва да обединяваме в вдно решенията на министврството и мениджмънта на компанията..... въпреки всичко мисля, че ФБ се държат на пазара доста по-добре от БАЛКАН
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Airfan » 06 Юни 2005 14:14

А това FB чия идея е било?
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
Моите снимки в jetphotos.net
Аватар
Airfan
най-спотър
 
Мнения: 280
Регистриран на: 23 Дек 2003 23:31
Местоположение: Пловдив

Мнениеот slice » 06 Юни 2005 15:04

според мен е станало в движение.... чудели са се какъв да им е иата кода и някой умник е казал ми хайде почивната ни да е flying bulgarian и бум бам :) ФБ :)
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 06 Юни 2005 15:49

slice написа:Абе да ти кажа моето впечатление от обслужването на балкан и впечатлението ми от обслужването на Българиая Еър доста се разминават... Дори смея да твърдя, че обслужването в България Еър е по-добро от това да речем в Ер Франс... несъмнено!

Относно затоварването... Всяка компания има линии, които са с по-ниско затоварване... това е мисля неизбежно, не си ли на същото мнение! Въпроса ми е например Хемус... дали всичките им линии са с добро затоварване?
Относно закъсненнията... не знам дали знаеш какво са закъсненията според Балкан? Та те закъсняваха от порядъка на 5 часа! А ФБ? нека вземем днешният ден:

излитащи:
FB409 06:00 ВИЕНА 06:07 7 min
FB495 07:45 ЛОНДОН 08:02 17 min
FB431 08:00 ПАРИЖ 08:10 10 min
FB301 08:15 ПРАГА 08:24 9 min
FB437 09:30 ФРАНКФУРТ 10:03 33 min
FB477 11:00 БАРСЕЛОНА 11:16 16 min
или средно: 15 минути

Звучи много, но нека видим и средната стойност за всички други компании (чужди) днес: 12 минути

Всичко това ме навежда на мисълта, че на това проклето летище не си вършат работата :?

Както и да е... не казвам, че мениджмънта им е добър... напротив... гафове бол и ме изумяват всеки ден... в никакъв случай обаче не трябва да обединяваме в вдно решенията на министврството и мениджмънта на компанията..... въпреки всичко мисля, че ФБ се държат на пазара доста по-добре от БАЛКАН

Изватката за днешния ден не може да бъде представителна. Защото през февруари, когато Никото обяви, че закъсненията са до 15 минути на полет в рамките на следващите три дни те бяха средно по 3 часа!
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот slice » 06 Юни 2005 16:59

което пак не е представителна извадка :)

за да е представителна извадката ни, трябва да следим средните закъснения на ден в продължение на поне седмица.... днешните закъснения са явно породени от лошото време... :)
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот atzah » 06 Юни 2005 20:00

Може би е редно, да си кажа и аз мнението, като човек директно работещ с Балкан.

Ни най малко са се променили, и няма как да се променят. В смисъл променили са се да, още по зле са станали. Напълно безсмислено е да се цитират закъсненията за деня.

По правилно е да се погледне колко пъти е променяно разписанието за даден полет. Мога да ви уверя, че за Стокхолм и Копенхаген разписанието на Балкан се променя поне три пъти на месец. То не са обеднение на полети (типично Балканската безумица), анулации, пре рутиране на пътници...

Още повече, че на Балкан хич не им пука за клиентите, в смисъл на това да ги уведоми, че има промяна на разписанието.
Ако например вие сте с нагласата че полета ви трябва да кацне в 19:35 (както ви пише на билета), както беше полета до Копенхаген в събота и кацнете в София в 01:05 (защото Балкан нямали самолети и да си изпълнят чартърната програма, и трябвало да обединят полета с STO), знаете ли колко ви топли това, че релано според разписанието за събота самолета е закъснял само 15 минути (според което трябваше да кацне в 00:50) или само 3 часа спрямо разписанието от вторник (22:25).

Мога да ви давам примери за цял отделен форум, толкова съм страдал от Балкан (основно фирмата за която работя), че ако някой го интересува да пита.
Ето ви копие от разписаниято на Балкан миналата събота

--------------------------------------------------------------------------------

FB2491. 00:25 ЦЮРИХ/РИМ
--------------------------------------------------------------------------------

FB2485. 23:30 СТОКХОЛМ/КОПЕНХАГЕН

--------------------------------------------------------------------------------

FB2475. 23:45 МАДРИД/БАРСЕЛОНА

--------------------------------------------------------------------------------

FB2439. 23:55 ФРАНКФУРТ/БЕРЛИН


Айде кажете ми коя авикомапния в Европа лети триъгълници. Ами трябва да си луд за такива кратки дестинации. Ама нали трябва да спасим чартърната програма. Да не говорим, че самолети има в България (BAC например), достатъчно да помогнат на Балкан, ама как ще пускаме на конкуренцията кирията.

Никакъв шанс няма за тази авиокомпания в реална пазарна обстановка. Просто никой от служителните им не е работил в такава. Лично смятам, че който се е усетил си е заминал отдавна.
Разберете ме правилно имам много приятели, които работят в Балкан, и ги уважавам много, но това за мен не е авикомпания.
Фирма "Розова Долина Експрес "изпълняваща редовни линии между София и Казанлък (съвсем условно избирам фирмата) уважава повече клиентите си.
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 06 Юни 2005 21:21

Проблема е, че не е Балкан а България Еър.
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот slice » 06 Юни 2005 23:43

нека назоваваме нещата с истинските им имено въпреки, че мислим, че си приличат с нешо от миналото!

Толкова ли ви е трудно да го забравите това име Балкан?!?!?
Аватар
slice
член на екипажа
 
Мнения: 1976
Регистриран на: 12 Дек 2003 18:49
Местоположение: София

Мнениеот Airfan » 06 Юни 2005 23:49

Относно окраската - никога
http://www.airforce-bg.com - първият изцяло български авиационен сайт!
Моите снимки в jetphotos.net
Аватар
Airfan
най-спотър
 
Мнения: 280
Регистриран на: 23 Дек 2003 23:31
Местоположение: Пловдив


Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта