787/7Е7

Мнениеот Апостол » 10 Юли 2007 12:05

Изображение


Поглед отвътре
цъкнете на надписа Watch the story
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Апостол » 13 Юли 2007 11:46

Всички самолети Boeing 787 разпродадени до 2014 г.

Изображение

Ключови клиенти на Boeing изключиха възможността да се откажат от поръчките си за новия самолет 787 за сметка на свои партньори или на други авиолинии. Това означава, че всички самолети от серията Dreamliner 787, които ще бъдат произведени до 2014 г., вече са разпродадени до един. Boeing представи новия си летателен апарат 787 на бляскава церемония в Сиатъл и след муден старт натрупа 642 поръчки преди още да е излязла първата партида за All Nippon Airways през май следващата година.
Компанията продължава да решава ранни проблеми, възникнали при производството му и отложи решението за пускането на повече от планираните 100 броя годишно, докато натрупа опит в конструирането на революционния самолет от въглеродни нишки. Но висши шефове признават, че са притискани от персонала по продажбите да увеличат темпа, тъй като се състезават с Airbus за дълго забавени поръчки.
Американските превозвачи като Delta Air Lines и American Airlines също обмислят увеличаване на флотилиите си, което може да включи поръчки за 787, но дори големите и лоялни клиенти на Boeing ще се сблъскат с предизвикателството на недостатъчното предлагане, тъй като конкурентният Airbus A350XWB няма да влезе в експлоатация до 2013 г.
"Няма начин да дадем нашите Boeing слотове", заяви Джеф Диксън, старши директор в Qantas, един от най-големите клиенти на 787 и член на съюза на авиопревозвачите Oneworld заедно с British Airways и American.
"Смятаме, че има глад за самолети по света" - допълни Диксън пред Financial Times, след като превозвачът, летящ под австралийски флаг, увеличи своите поръчки за модела 787 от 45 до 65 с опция за още 20.
Boeing е сигурен, че 787 ще пристигне по разписание въпреки някои проблеми с доставчиците.
В битката между Rolls-Royce и General Electric за поръчките на двигатели за 787 английската групировка си е подсигурила поръчка да снабди с двигатели 40 от 74-те Dreamliner, поръчани от International Lease Finance Corporation - най-голямата лизингова компания. Rolls е спечелила около една трета от поръчките за 787.

http://www.cash.bg/2007/br28-07/inv-8.htm

Първоизточника
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Kx » 22 Авг 2007 09:09

Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Мнениеот Делян » 22 Авг 2007 20:26

LOT започват да летят със новите 787 до Пекин!
http://www.interfax.com/5/301408/news.aspx
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот 787 Dreamliner » 27 Авг 2007 14:55

ДА ЖИВЕЕ DREAMLINER-ът!!!Този самолет много ми харесва и щте видите, че щте се окаже мнооооооооого по-добър от(С ИЗВИНЕНИE) тъпия А380 на ARBUS!Аз и без това не съм фен на тия автобуси(airbus)! :D
BOEING Forever New Frontiers
787 Dreamliner
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 16 Авг 2007 14:04
Местоположение: LBSF

Мнениеот Делян » 27 Авг 2007 16:04

787 Dreamliner написа:ДА ЖИВЕЕ DREAMLINER-ът!!!Този самолет много ми харесва и щте видите, че щте се окаже мнооооооооого по-добър от(С ИЗВИНЕНИE) тъпия А380 на ARBUS!Аз и без това не съм фен на тия автобуси(airbus)! :D

Boeing да не раздават кебабчета някъде?
Би ли обяснил как може да сe сравни В787 с А380?
Последна промяна Делян на 27 Авг 2007 16:28, променена общо 2 пъти
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Svetli Georgiev » 27 Авг 2007 16:16

Delyan Kovachev написа:Boeing да не раздават кебабчета някъде?
Би ли обяснил как може да сравни В787 с А380?

:-D :-D :-D
И аз се чудех преди малко как се сравняват и стигнах до извода че това е невъзможно. Сигурно връсникът ми е имал предвид А350, който наистина ще провал.
Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот Делян » 27 Авг 2007 16:29

защо да е провал?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Svetli Georgiev » 27 Авг 2007 16:42

Delyan Kovachev написа:защо да е провал?

Замисли се за няколко неща неща:
1. Кой кога влиза в експлоатация?
2. Поръчките! Боинг имат 236 поръчки, а Еърбъс - 228.
Боинг винаги са били една крачка по-нагоре от Еърбъс. А ако не бяха арабите (с Френските си спогодби) последните нямаше да съществуват все още.
Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот Svetli Georgiev » 27 Авг 2007 16:45

Едва когато Боинг достави около 200-250 самолета от този тип, Еърбъс ще са доставили първия.

Вижте това също:
http://youtube.com/watch?v=EdeQ5xYrGDo& ... ed&search=
:D
Аватар
Svetli Georgiev
супер спотър
 
Мнения: 1284
Регистриран на: 28 Юли 2006 13:10

Мнениеот Делян » 27 Авг 2007 17:13

AZ-S написа:Едва когато Боинг достави около 200-250 самолета от този тип, Еърбъс ще са доставили първия.

Вижте това също:
http://youtube.com/watch?v=EdeQ5xYrGDo& ... ed&search=
:D

A350 е базиран на А330, няма нищо общо с В787!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот Kx » 27 Авг 2007 17:58

Имаше идея А350 да е базиран на А330, дори почнаха с предварителни поръчки, но Ербус преразгледаха нещата и А350 XWB ще бъде изцяло нов самолет , за това ще влезе в експлоатация почти 5 години след 787(ако вървят нещата по план).
В бъдеще ще видим кой ще е по-добър. А350 по план ще е малко по голям и ще конкурита и 777, докато Боинг не иска да прави по - голям 787 за не яде хляба на 777. При Ербъс А340 очевидно не върви и според мен след пускането на А350 ще бъде спрян.
Kx
най-спотър
 
Мнения: 410
Регистриран на: 13 Апр 2004 15:45
Местоположение: Sofia

Мнениеот illy » 27 Авг 2007 20:24

Боинг винаги са били една крачка по-нагоре от Еърбъс.

освен когато Еърбъс направиха първия туйн-айл самолет с два двигателя (А300), първият самолет с дигитална флай-бай-уайър система (А320), пърият самолет, който може да лети 16700 км нонстоп (А340-500), първи създадоха широко и теснофюзелажни самолети с идентичен кокпит (от А318 до А340), първи използваха композитни материали и т.н.

Колкото до А350 - влиза в експлоатация през 2013 - 7 години след старта на проекта. За сведение, 787 е в развитие от края на 90те години на миналия век и ще лети през 2008. Поръчките за А350 една година след старта на проекта са повече отколкото за 787 за същия период. Естествено, че до момета 787 има повече поръчки от А350. Все пак 787 е бил на пазара няколко годинки преди Еърбъс дори да се захване с А350.

Не изкам да започвам войни а-ла Еърлайнърс.нет, обаче доживях и тук да прочета "Боеинг юбер алес" и не се сдържах. Просто ми бъркат някъде подобни изказвания.
Последна промяна illy на 05 Сеп 2007 15:29, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
illy
спотър
 
Мнения: 76
Регистриран на: 11 Апр 2006 20:20
Местоположение: Cambridge, UK

Мнениеот 787 Dreamliner » 31 Авг 2007 17:29

Виждам, че има големи фенове на Airbus, ама не мога да разбера какво им харесвате на тия абтобуси?Каквото и да говорим Boeing са си Boeing и винаги са били по-добри и по-точни от иначе с по-малко опит Airbus! :D
BOEING Forever New Frontiers
787 Dreamliner
спотър
 
Мнения: 22
Регистриран на: 16 Авг 2007 14:04
Местоположение: LBSF

Мнениеот harrier » 31 Авг 2007 18:01

Хайде да не го обръщаме на Boeing vs. Airbus, защото подобен спор би бил лишен от всякакъв смисъл.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

ПредишнаСледваща

Назад към Авиация + Авиационни новини

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта